Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere jenter om menn som bruker thigts på trening??

Har bare positive opplevelser med bruk av thigths på trening, mange skjønne smil fra jenter og damer i alle aldre :fnise: Og gleder meg at det går mot rette årstider, vår og sommer og ikke minst sykkelsesong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig stygt. Det er nå min mening :)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor det da? :jepp:

Skrevet

Hvorfor det da? :jepp:

Forde jeg bare syntes det. Ser ikke bra ut..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt og greit hvis det er sykkeltrening du driver med, men du hadde nok fått noen leende blikk fra meg om du dukket opp med stram tights på styrketreningsøkta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk! Kvalmt, rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Thights er som speedos, helt ok så lenge du har kropp til det, men litt kleint ellers!

Skrevet

Har kropp til det ja, synes selv det ser bedre ut enn bole-singlet og en sæggete sweat-pants

AnonymBruker
Skrevet

Som regel ser man hele utsyret dingle rundt i tightsen. Det er jeg ikke interessert i å se på når jeg er på trening.

• Liker 1
Skrevet

Jaja, smaken er som baken, to-delt. :jepp:

Skrevet

Du er ikke fornøyd med svarene nei?

• Liker 1
Skrevet

Hva? Ikke misførnøyd heller, svar får jeg ihvertfall! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har feiltolket de smilene og at damene har ledd av deg? Jeg synes ihvertfall tights på menn ser utrolig tåpelig ut og det er ekkelt å se organet gjennom det tynne stoffet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Ikke misførnøyd heller, svar får jeg ihvertfall! :fnise:

Ja, her får man svar på det utroligste.

Skrevet

Fornøyd altså :briller:

Skrevet

Sant nok, men det er vel poenget også :)

Skrevet

Kanskje du har feiltolket de smilene og at damene har ledd av deg? Jeg synes ihvertfall tights på menn ser utrolig tåpelig ut og det er ekkelt å se organet gjennom det tynne stoffet.

Se en annen vei davel, og ja noen fniser og synes det ser teit ut, driter jeg i, men noen liker det, eller liker du ikke menn??

AnonymBruker
Skrevet

Se en annen vei davel, og ja noen fniser og synes det ser teit ut, driter jeg i, men noen liker det, eller liker du ikke menn??

Har du hatt spørreundersøkelse på treningssenteret, eller? Hvis du driter i det, hvorfor spør du her da?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hva synes dere jenter om menn som bruker thigts på trening??

Har bare positive opplevelser med bruk av thigths på trening, mange skjønne smil fra jenter og damer i alle aldre :fnise: Og gleder meg at det går mot rette årstider, vår og sommer og ikke minst sykkelsesong.

Kan ikke tenke meg noe jævligere enn menn i tights.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...