Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil komme meg dit. Hvordan kommer jeg meg fra Ulvenkrysset til Vestby på enklest mulig måte, uten bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil komme meg dit. Hvordan kommer jeg meg fra Ulvenkrysset til Vestby på enklest mulig måte, uten bil?

Spørs helt hvor du bor? Det går tog fra Oslo s f.eks til Moss. Det stopper i vestby. Da er det ikke lange biten å gå :)

Samme fra Moss til Oslo s, feks. Stopper også i vestby :)

Det går ingen buss fra de to stedene hvertfall.

Skrevet

Ulvenkrysset, ved E 6 er jo det som blir nærmest for meg. Evt. å gå til Helsfyr.

Slik jeg ser av hjemmesiden deres følger man E6 i bil for å komme dit.

Skrevet

Spørs helt hvor du bor? Det går tog fra Oslo s f.eks til Moss. Det stopper i vestby. Da er det ikke lange biten å gå :)

Samme fra Moss til Oslo s, feks. Stopper også i vestby :)

Det går ingen buss fra de to stedene hvertfall.

Vel, det er et lite stykke å gå.

Det går en buss som stopper ikke så langt unna som går fra Vestby st. Du kan ta den som går mot Pepperstad over Randem, eventuelt i rushen ta den som kun går til Randem. For å komme seg til Vestby i utgangspunktet uten bil må man ta tog.

Mvh Yvonne :heiajente:

• 3 år senere...
Skrevet

Dette er en gammel tråd, men sikkert flere som lurer på det. Vi tok tog fra Oslo s til Vestby (mot Moss), gikk av på Vestby. Der ventet det busser som blant annet stoppet ved Norwegian Outlet. Med togbilletten så hadde man overgangsbillett til bussen.

Anonymous poster hash: 57114...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...