AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har alltid ønsket meg jeans med høyt liv, men jeg kan ikke fine det i butikkene lenger.. Vet de hadde på gina tricot og cubus for noen år siden, men har ikke sett noen nå. Vet noen hvor jeg kan finne det? Jeg vil helst ha en som ligner den på bildet!
PepsiMax Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 de hadde på vero moda for ikke så veldig lenge siden... i høst en gang...
anonym frengverg Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Jeg ser heller ikke noe bilde? Det har av en eller annen grunn ikke blitt lastet opp :/ men når du søker på nettet kommer det opp bilde av bukser der det er flere knapper på fremsiden, det var en slik jeg mente
Gjest idakaroline Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har en med høyt liv, som har knapper foran. Den er fra Topshop, så kan kanskje være litt vanskelig å få tak i en med mindre du skal til en Topshop butikk i nærmeste fremtid eller vil bestille fra nett.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Gina Tricot har også.. fint med slike bukser! føler jeg har littegrane for mye lår og hofter til at jeg føler meg tilpass med detå bruker blusem/genser over som regel .
Putetrekket Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Jeg kjøpte en dongeribukse med høyt liv og knapper foran på Vero Moda helga før jul har den nok helt sikkert enda
CafeLatte Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Vero moda har dem, de virker fine. Men de buksene er det virkelig ikke mange som kler.
CafeLatte Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Det som er greit med slike bukser når det blir ut med høyt liv kan man jo bare ha en genser over:)
Gjest Naenia Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Magic-buksene til Kapphal har høyt liv og sitter kjempebra
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har Thursday-modellen fra Weekday! Samme som produserer Cheap Monday, tror jeg. Thursday har høyt liv. http://www.weekday.com/content/collections/mtwtfss-weekday/jeans/girl/thursday-rinse-blue/ (link til buksen)
gohege Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 de har ganske mange (og fine) på BikBok : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå