Gå til innhold

Jeans med høyt liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg jeans med høyt liv, men jeg kan ikke fine det i butikkene lenger..

Vet de hadde på gina tricot og cubus for noen år siden, men har ikke sett noen nå. Vet noen hvor jeg kan finne det? Jeg vil helst ha en som ligner den på bildet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket bilde?

AnonymBruker
Skrevet

jeg kjøpte en på ellos (josefsson).

Skrevet

Hvilket bilde?

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg ser heller ikke noe bilde?

Skrevet

de hadde på vero moda for ikke så veldig lenge siden... i høst en gang...

Skrevet

Jeg ser heller ikke noe bilde?

Det har av en eller annen grunn ikke blitt lastet opp :/ men når du søker på nettet kommer det opp bilde av bukser der det er flere knapper på fremsiden, det var en slik jeg mente :)

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har en med høyt liv, som har knapper foran. Den er fra Topshop, så kan kanskje være litt vanskelig å få tak i en med mindre du skal til en Topshop butikk i nærmeste fremtid eller vil bestille fra nett.

Skrevet

Acne har flere typer jeans med høyt liv.

AnonymBruker
Skrevet

Gina Tricot har også.. fint med slike bukser! føler jeg har littegrane for mye lår og hofter til at jeg føler meg tilpass med detå bruker blusem/genser over som regel .

Skrevet

Jeg kjøpte en dongeribukse med høyt liv og knapper foran på Vero Moda helga før jul :) har den nok helt sikkert enda :)

Skrevet

Vero moda har dem, de virker fine. Men de buksene er det virkelig ikke mange som kler.

Skrevet

Det som er greit med slike bukser når det blir ut med høyt liv kan man jo bare ha en genser over:)

Gjest Naenia
Skrevet

Magic-buksene til Kapphal har høyt liv og sitter kjempebra :)

AnonymBruker
Skrevet

de har på bik bok!

Skrevet

de har ganske mange (og fine) på BikBok : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...