Gå til innhold

Kan man være lykkelig alene?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Hvordan mener du hun skal gjøre deg lykkelig? Konkrete eksempler er fint.

Gi meg sin kjærlighet selvfølgelig. Vise omtanke, stille opp og bidra til at livet mitt blir bedre.

Kommunisere og samarbeide til felles beste.

Og i hvert fall ikke bare kreve, hyle og skrike og slenge på telefonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer aldri til å velge en partner som ikke ønsker å gjøre meg lykkelig, nei. Det har du helt rett i.

Dessuten er det minst like viktig å stille opp i onde som i gode dager.

Og ei dame som ikke er villig til det ovenstående har jeg null bruk for.

å ønske å gjøre partnere sin lykkelig er vel og bra, men å velge en partner som ikke gidder ta ansvar for sin egen lykke som ett utgangspunkt ville vært for storkrevende for min del.

Jeg kan stå på hodet og drite i vinkel for min kjære om det skal til for å gjøre ham glad, men dersom han ikke i første omgang jobber for ett lykkelig liv, så hjelper det ikke uansett hvor mange vinkler jeg driter i.

og en som KUN fokuserer på hva jeg kan gjøre for ham... hadde vært helt uaktuell som partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med donor

Valgte å få barn alene

Glimt av dyp lykke

Selv om Ingrid, i likhet med de fleste andre kvinner, regnet med å finne en mann å få barn med, har hun aldri vært opptatt av at hun måtte ha en vanlig kjernefamilie.

– Jeg er så utrolig glad for at jeg fikk denne muligheten. De siste månedene har jeg opplevd så mange glimt av dyp lykke som jeg aldri har kjent før.

Hentet fra klikk.no.

Helt klart kan man være lykkelig som singel i dag! Ingen mann trenger å nærme seg min kropp for at jeg skal kunne starte min egen lille familie. Det koster meg noen tusenlapper - en svippetur til en klinikk i København er alt som trengs for å bli inseminert med anonym donorsæd. Jeg kan bli mor når jeg vil og helt alene. Regien er min. Jeg kan skape min egen lykke når jeg selv vil og ønsker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en som KUN fokuserer på hva jeg kan gjøre for ham... hadde vært helt uaktuell som partner.

Man blir ikke virkelig lykkelig hvis det ikke er gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...