Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Har en blogg hos www.blogspot.com Men så har jeg merket nå at kommentarfeltet er endret, sånn at nederst i bloggen må man trykke der det står "1 kommentar" så kommer man på en ny side der man kan lese og skrive kommentarer. Men jeg vil ha det sånn at kommentarene vises der hele tiden liksom, ikke at man må trykke på noe først Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Hei Er du sikker på at du ikke har endret noe på dette selv? Jeg har det ikke sånn på min blogg, og tror ikke jeg har endra noe for at det skal være sånn. . . Her er min blogg Nå er jeg veeeldig ny i dette med blogging da.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Fin blogg Jo, jeg har nok endret noe selv. Hadde en egen mal for oppsettet av bloggen tidligere, men så har jeg nå valgt en ferdig mal, og da skjedde dette. Har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg forandrer akkurat det med kommentarene.. Hmm..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Etter å ha sjekka på min blogg tror jeg at jeg kan hjelpe deg. Gå inn på utformin, instillinger, kommentarere og velg på plassering av kommentar. Innebygd under innlegg. Si ifra om det hjalp da.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Etter å ha sjekka på min blogg tror jeg at jeg kan hjelpe deg. Gå inn på utformin, instillinger, kommentarere og velg på plassering av kommentar. Innebygd under innlegg. Si ifra om det hjalp da. Hei! Nå virker det =D Tusen takk for hjelpen!! akkurat sånn jeg ville ha det
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Så bre jeg kunne hjelpe. Skikkelig stolt av meg selv nå, som faktisk greide dette.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Så bre jeg kunne hjelpe. Skikkelig stolt av meg selv nå, som faktisk greide dette.
Titti72 Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Pokker at du la ut linken til bloggen din. Jeg har ikke noe godteri i huset, og er fysen til 1000.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Så gøy at den fristet. Kanskje du kan lage deg noe snop fra en av oppskriftene?
Titti72 Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Fristet, Åh.. ja. Lage noe, nei. Vise bloggen til gubben.... YES!!!!!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Hei! Har en blogg hos www.blogspot.com Men så har jeg merket nå at kommentarfeltet er endret, sånn at nederst i bloggen må man trykke der det står "1 kommentar" så kommer man på en ny side der man kan lese og skrive kommentarer. Men jeg vil ha det sånn at kommentarene vises der hele tiden liksom, ikke at man må trykke på noe først Noen som vet? Akkurat sånn har jeg også det, med at det kommer opp et nytt vindu for kommentarer. Vil også ha det slik som du nå har fått det, MEN... Gå inn på utformin, instillinger, kommentarere og velg på plassering av kommentar. Innebygd under innlegg. Jeg har gjort akkurat dette, og da kommer ikke den egne siden for kommentarer opp lenger, men det er helt UMULIG å legge inn kommentar nå. Uansett hvor mange ganger man trykker på "legg til kommentar" så skjer det INGENTING...:-( Hva er galt med min konto? Og hvor kan jeg evt søke hjelp? (finnes det noen form for kundeservice der?)
Revery Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Pokker at du la ut linken til bloggen din. Jeg har ikke noe godteri i huset, og er fysen til 1000. Ja sjæææl, de vaniljebollene så herlige ut! Gurimalla altså
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Akkurat sånn har jeg også det, med at det kommer opp et nytt vindu for kommentarer. Vil også ha det slik som du nå har fått det, MEN... Jeg har gjort akkurat dette, og da kommer ikke den egne siden for kommentarer opp lenger, men det er helt UMULIG å legge inn kommentar nå. Uansett hvor mange ganger man trykker på "legg til kommentar" så skjer det INGENTING...:-( Hva er galt med min konto? Og hvor kan jeg evt søke hjelp? (finnes det noen form for kundeservice der?) Hei! Fant en link her, som forklarer med bilder hvordan man kan endre kommentarfeltet. Kanskje du kan prøve der?: http://moseplassen.com/2010/02/bloggtips-oppsett-av-kommentarer-blogspot/ Vet egentlig ikke hvordan det er med kundeservice. Lykke til og si fra om du ikke får det til
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 Hei! Fant en link her, som forklarer med bilder hvordan man kan endre kommentarfeltet. Kanskje du kan prøve der?: http://moseplassen.com/2010/02/bloggtips-oppsett-av-kommentarer-blogspot/ Vet egentlig ikke hvordan det er med kundeservice. Lykke til og si fra om du ikke får det til TUUUSEN hjertelig takk, SmurfeLurfen, men jeg har gjort AKKURAT det som står der og allikevel går det ikke å kommentere:-( Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 TUUUSEN hjertelig takk, SmurfeLurfen, men jeg har gjort AKKURAT det som står der og allikevel går det ikke å kommentere:-( Vet ikke hva jeg skal gjøre... Hei! Kanskje du kan sende meg en melding her på forumet, med link til bloggen din, så kan jeg se om jeg finner ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå