-Fisken- Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har fått meg IP-telefon, men får det ikke til å fungere. Sannsynligvis er det jeg som ikke skjønner greia og har koblet feil. Har kontaktet leverandøren, men får nok ikke svar før til uka. Internett er satt opp slik: Fra veggen går det en kabel som går inn i en boks fra internettleverandøren. Fra denne igjen går det en kabel til den trådløse routeren. Jeg fikk med et hefte fra IP-telefonleverandøren, og min oppkobling ligner mest på den som også har en ADSL-splitter. (Hva er det?) Det skal også nevnes at jeg bor i en slags blokk. Da jeg fikk internett måtte internettleverandøren aktivere internett i et rom i blokka. Slik har jeg nå koblet opp IP-telefonen: Jeg fikk med en blå kabel som går fra IP-boksen (eller hva jeg skal kalle den) til den trådløse routeren. Ellers er alt som før. Selvfølgelig har jeg også en telefonledning fra IP-boksen til telefonen. Er dette riktig? Håper på svar, er ikke akkurat god på dette her.
-Fisken- Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2011 Jo, forresten. Det skal lyse tre lys på IP-boksen, power, internett og phone 1. Både power og internett lyser, men ikke phone 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå