Gå til innhold

Foreldre som krangler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma og pappa har et slags elsk-hat forhold. Mamma kan være veldig ustabil i humøret og utrolig furtete, og pappa kan være veldig sur og bitter. De krangler ofte. Det gjør vondt å høre på, mamma har mange sårende kommentarer, og det kan virke som hun hater pappa av og til. Hun vil alltid at jeg skal ta side, da altså hennes side, om jeg sier at jeg ikke vil dette, blir hun sur. Hun sammenlikner meg hele tiden med pappa på en negativ måte. Dette er vel fordi jeg likner på pappa, og har hans lune. Som at å likne på han er noe fælt. Føler også at hun favoriserer de to småsøstrene mine, som likner mer på henne. Føler at hun er mindre glad i meg. Dere vet, spørsmål som om hun måtte ha ofret en av ungene sine, hvem ville det vært? Så føler jeg at det ville blitt meg, nei, jeg er faktisk sikker på at det ville blitt meg. Hun har alltid flink til å såre meg. Vet ikke hvorfor hun gjør det, hva hun får ut av det.

Kanskje dette bare er dumt, og noe jeg innbiller meg, men det gjør vondt, og gjør at jeg nesten føler hat mot henne noen ganger.

Noen andre som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...