AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Jeg hadde sex for første gang i dag. Var ganske trang og han er av typen stor, så han brukte en del tid på å få penis helt inn. Etter samleiet har jeg fått vondt i åpningen, akkurat som åpningen har blitt strukket (noe den forsåvidt også ble )Bare lurer på om dette er vanlig, eller om det er noe galt? Vi har prøvd å hatt sex en gang før, men da fikk han den ikke inn så vi sluttet. Fikk litt vondt da og, men ikke sånn som nå. På forhånd takk
Fanta Exotic Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Høres akkuratt ut som meg første gang:) Helt normalt etter min oppfatning. Etter de første gangene var jeg rimelig sår og måtte vente noen dager før jeg kunne ha neste samleie. Svei veldig når jeg tørket meg etter toalettbesøk også. Men det går seg til etterhvert:)
Cæm Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Var sånn hos meg også : -) Og er forsåvidt sånn enda, selvom jeg har hatt sex en del ganger. Jeg er vel litt i trangeste laget så Følte meg rett og slett mørbanka der nede. Og var på spinning dagen etter, det var vondt det
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Okei, men det er bra. Hehe Tar det lang tid før det går over? Skal ut og reise til uken, blir borte i flere mnd så skulle gjerne hatt sex en gang til før det
Fanta Exotic Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Jeg var sår ca. 1-2 dager etterpå. Aller første gang jeg hadde sex hadde jeg det om kvelden, og prøvde igjen morgenen etter, men da var det helt utrolig vondt (ikke å anbefale!), men det går nok over i løpet av noen få dager:) Det merker du selv. Hvis du kjenner etter, og ikke merker noe er det jo bare å kjøre på
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Okei tusen takk for svar, ble nesten litt redd her :gjeiper: Får se om det blir bedre i løpet av morgendagen
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Jeg blir slik nesten hver gang om vi ikke varmer sabla godt opp og tar det rolig. 6 år etter min debut..
Fanta Exotic Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Og var på spinning dagen etter, det var vondt det Hehehe, kjenner meg igjen! Jeg husker typen hadde vært i militæret i 2,5 mnd og endelig kom hjem. Det føltes som om jeg hadde skrumpet helt der nede, men det stoppa oss ikke akkuratt.. Dagen etter var jeg på spinningtime og jeg holdt på å dø! Ikke å anbefale!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå