AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg Acne Pistols eller en kopi. Problemet er at disse skoene er veldig gjenkjennelige fra 2010, og lurer på om det er teit å kjøpe de i 2011? Jeg legger ved en link til et bilde av skoene: http://www.moteblogger.com/2010/09/min-h%c3%b8stvinter-garderobe/ (se nederst i blogginnlegget. PS: ikke min blogg).
Gjest Raina Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Skoa er jo dritstygge, skjønner ikkje heilt det store med dei. Kjøp deg heller eit par ridesko, mykje billigare, og dei ser akkurat ut som pistolane
Jazne Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Har kjøpt lignende sko som Acne Pistols, bare i brune. Jeg sier ja, de passer til det meste 1
Hecubaa Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kjøpte mine for 3 måneder siden og har ikke tenkt å legge de vekk nå selv om det er 2011 Jeg kjøpte forresten ikke de ekte, siden det er sjelden jeg (som student) har 3000 kroner å bruke på sko i måneden. Jeg kjøpte et par på Nilson Shoes til under halve prisen som var veldig like, og faktisk syns jeg de nesten var finere enn originalen :D Ellers har de også en fin kopi på Bianco. 1
Jazne Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 De fra Bianco er fine, er de jeg kjøpte,til rimeligere pris enn Acne 1
pandabear Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns ikke de er 2010, men jeg syns annhver jente/dame har/eller vil ha de.. kjedelig i mine øyne..
Gjest Borghild Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Syns de er ganske fine, men de minner utrolig mye om jodphurs.(ridesko)
Gjest Dainty Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 De er i utgangspunktet stilige, men det har gått alvorlig inflasjon i dem - "alle" har dem nå, så kulheten forsvinner litt for meg. Jeg tror også det er et risky kjøp med tanke på at de er veldig trendy, og har allerede vært populære i to sesonger. De kom så smått i fjor vinter, og så eksploderte trenden i høst. Da er det ofte slik at de er på vei ut neste sesong igjen, da det kommer noe nytt. Dog, noen ganger blir trenden værende og utvikler seg til en klassiker, men jeg personlig ville nok ikke lagt så mye penger på noe som mest sannsynlig er trendbasert med mindre det var sko jeg MÅTTE ha, hvis du skjønner. Kjøp i såfall noe lignende billig hos Bianco etc.
Gjest Heloise Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Herregud, sko fra 2010?? Hvordan kan du i det hele tatt tenke tanken! Skamme seg!! Huff! 3
LukaFrost Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Jeg lurer på om jeg har beveget meg litt for lite ute i offentligheten i høst. Jeg har ikke sett noen av disse på gata, hverken pistols eller de wedges-skoa. Bloggerer derimot har promotert disse skoene til det kjedsommelige. 1
Gjesten Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Jeg synes det er kjempefine. Jeg har selv en kopi til i underkant av halve prisen, som jeg også synes er litt finere 1
missLynch Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Hva er det med Acne-sko som er så attraktivt?
Tonka Skrevet 10. januar 2011 #13 Skrevet 10. januar 2011 Jeg forstår heller ikke hva som er så fint med disse... De er ikke like stygge som Uggs - langt ifra - de er bare så utrolig...tantete...
Vera Vinge Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 Jeg henger tydeligvis etter, fordi jeg har ikke skjønt før nå at dette er de Acne-skoene jeg har hørt så mye om (leser lite moteblogger). Jeg syns nå de er fine, selv om jeg har sett mange med lignende sko. Det er nesten rart de har blitt så trendy, siden jeg egentlig syns de er ganske nøytrale. Kunne gjerne hatt lignende sko, siden jeg ser for meg det er sko som passer til mye og som kan brukes lenge (med mindre man er redd for å være stuck i 2010, eller andre ting man kan være opptatt av). 1
Gjesten Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Jeg henger tydeligvis etter, fordi jeg har ikke skjønt før nå at dette er de Acne-skoene jeg har hørt så mye om (leser lite moteblogger). Jeg syns nå de er fine, selv om jeg har sett mange med lignende sko. Det er nesten rart de har blitt så trendy, siden jeg egentlig syns de er ganske nøytrale. Kunne gjerne hatt lignende sko, siden jeg ser for meg det er sko som passer til mye og som kan brukes lenge (med mindre man er redd for å være stuck i 2010, eller andre ting man kan være opptatt av). Det er derfor jeg er så gald i mine. Nettopp fordi de er nøytrale. De er enkle, men elegante, og de kan brukes til absolutt alt. 1
Stellia Skrevet 11. januar 2011 #16 Skrevet 11. januar 2011 Hva er det med Acne-sko som er så attraktivt? Sånn omtrent.... Alt? 1
missLynch Skrevet 11. januar 2011 #17 Skrevet 11. januar 2011 Pistols-bootsene er fine og klassiske de, jeg bare har litt tungt for å forstå hvorfor Acne er så poppis. Kunne like gjerne kjøpt nesten identiske boots andre steder? For eksempel sliter jeg med disse: Min lenke Jeg har ennå ikke til dags dato sett noen virkelig se lekker eller kul ut i disse flytebryggene, men det kan jo være jeg tar feil.
Gjest scorpius Skrevet 11. januar 2011 #18 Skrevet 11. januar 2011 Hvis jeg ville hatt de, så hadde jeg absolutt kjøpt de. Skoene passer til det meste
Gjest WendyClear Skrevet 12. januar 2011 #19 Skrevet 12. januar 2011 Dette er vel det første paret jeg har sett fra Acne som jeg faktisk likte! Jeg sier gå for en etterligning med god kvalitet, for dette er jo ganske ordinære sko som ikke er verdt flere tusenlapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå