Quinden Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 NOen som har gode forslag til en krem som beskytter i kulden, er snart 40 år og trenger en god krem som beskytter huden mot kulde, er mye ute og går tur og jeg har fått sprengte blodkar pga kulde tidligere år. Håper noen har forslag på ikke altfor dyre kremer som er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Se tråden: ansiktskrem om vinter'n.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kuldekremer virker iallefall ikke jfr FBI.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 NOen som har gode forslag til en krem som beskytter i kulden' date= er snart 40 år og trenger en god krem som beskytter huden mot kulde, er mye ute og går tur og jeg har fått sprengte blodkar pga kulde tidligere år. Håper noen har forslag på ikke altfor dyre kremer som er bra. Du trenger eg ingen spes kuldekrem, du kan bruke f eks en nattkrem el en annen krem, bare den ikke inneholder vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ceridal fra apoteket er bra i kulda. Den koster ikke mye heller. Nesten alle vanlige ansiktskremer inneholder forresten vann, så hvis det er svært kaldt er det faktisk best med en egen kuldekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ceridal fra apoteket er bra i kulda. Den koster ikke mye heller. Nesten alle vanlige ansiktskremer inneholder forresten vann' date=' så hvis det er svært kaldt er det faktisk best med en egen kuldekrem.[/quote'] Den eneste som faktisk funker, den er bra og billig og anbefales av folk som fx er mye aktive ute om vinteren i Forsvaret og med redningshunder. Jeg har supersensitive kinn bla og har pørvd alt. Dette var den eneste som funker. Man skal forøvrig ikke gå ut med nyvasket ansikt om man virkelig vil beksytte seg mot kulden - men vaske det kvelden før og smøre seg med kuldekremen. Om morgenen skal man bare pudre eller ha på mer krem. Passer kanskje ikke så godt til morgenrutinene om man dusjer hver morgen osv - men tenk på det. Og i hvert fall hvis du skal ut på skitur el. i helgen - er på hyttetur etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg synes det er greit å bruke kuldekrem eller lignende når jeg skal ut og gå tur i kulda, men synes ikke noe om å komme på jobb glinsende og fettet i ansiktet. Men jeg går jo stort sett til jobb, og da blir det kaldt i ansiktet. Hvordan løser andre forfenglige fruer og frøkener som går til jobben dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Pudder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 20. oktober 2003 #9 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg synes det er greit å bruke kuldekrem eller lignende når jeg skal ut og gå tur i kulda, men synes ikke noe om å komme på jobb glinsende og fettet i ansiktet. Men jeg går jo stort sett til jobb, og da blir det kaldt i ansiktet. Hvordan løser andre forfenglige fruer og frøkener som går til jobben dette? Fjerner kuldekremen (som tetter porene) og legger på ny, lettere dagkrem. Tungvindt, ja, men den beste løsning om du ønsker at huden din skal få "puste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tusen takk for så mange svar, tror jeg skal prøve den på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå