Grevenpop Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Noen som har forslag til dessert som passer etter italiensk steinbakt pizza? Skal ha gjester til uka og vil gjerne gjøre kvelden litt gjennomført.
dobby Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Om du vil halde deg til eit italiensk tema, er jo Tiramisu eit godt tips.
Gjest Mauna Lee Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 enig med tiramisu. Italiensk pizza pleier vel ikke å være så fryktelig tung og mektig mat, så en litt kraftig tiramisu gjør ingenting.
Tonka Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Pannacotta er nydelig og ikke så tungt som tiramisu. Veldig mye enklere å lage er det også, og det kan smakes til med så mangt. Klassikeren er vanilje, men pasjonsfrukt, appelsin, rømme eller sjokolade er også fantastisk godt.
Independent_ Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Tiramisu :D namnamnam! Jeg støtter dette forslaget! Italiensk pizza og tiramisu passer kjempe godt å ha til samme måltid
Grevenpop Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2011 Jeg tror jeg går for panna cotta denne gang, har funnet noen oppskrifter og det høres jo helt nydelig ut Takk for alle forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå