mirrmurr Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg lurer lit på å få bleket tennene et par nyanser lysere, hos tannlegen. Tør ikke gjøre det selv! Er det noen her som har prøvd det og kan dele noen erfaringer? Og vet ca hvor lenge en slik bleking holder?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Kan holde i mange år. Er kanskje fire-fem år siden jeg gjorde det nå, og det holder ennå. Det tok rundt en time, smertefritt, kostet ca 4000,- I følge tannlegen min har jeg ikke gule men "mørke tenner", altså de er ikke lyse av seg selv, derfor gjorde jeg dette. Mine tenner ble også bare lysnet litt. Ville ikke ha blendende hvite tenner, for det ser bare kunstig ut syns jeg. Råd: ha med deg penn og papir når du skal dit. Om du føler for å spørre om noe eller si noe til tannlegen, så kan du ikke det mens du ligger der og gaper. Jeg irriterte meg litt over at jeg glemte det selv. Det koster litt penger hos tannlege, men hadde aldri i verden våget å sette i gang med noe hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå