AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer så meget og til lykke videre. http://www.kjendis.no/2011/01/08/kjendis/kongelige/utenriks/kronprinsesse_mary/kronprins_frederik/14992126/
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Nå gjenstår vel bare å velge åtte passende navn 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Nå gjenstår vel bare å velge åtte passende navn Til lykke, Mary og Frederik, og resten av det danske folk!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 hvem tar over kronen? hehe. gutten er jo født først, men begge burde jo bli konge og dronning,men de kan jo ikke være kjærester xD
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 hvem tar over kronen? hehe. gutten er jo født først, men begge burde jo bli konge og dronning,men de kan jo ikke være kjærester xD Ingen av disse to. De har en storebror som blr tronarving.
Brunhilde Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Ingen av disse to. De har en storebror som blr tronarving.
Brunhilde Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Hva var det som var morsomt med det? Hvis du må ha det forklart så tror jeg ikke du vil klare å se det...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Hvis du må ha det forklart så tror jeg ikke du vil klare å se det... Si det, da!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer så meget og til lykke videre. http://www.kjendis.no/2011/01/08/kjendis/kongelige/utenriks/kronprinsesse_mary/kronprins_frederik/14992126/ Hvorfor er det inteessant å skrive om her? Barn fødes daglig og at de fikk tvillinger er vel ikke en verdensbegivenhet!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Hvis du må ha det forklart så tror jeg ikke du vil klare å se det... Ja det er jo unevnelig og nå er det bare glede som teller. Men har de en storebror? Jeg har ikke fulgt med på kongefamilier, vet bare at Haakon er gift med Mette.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Hvorfor er det inteessant å skrive om her? Barn fødes daglig og at de fikk tvillinger er vel ikke en verdensbegivenhet! Det ante meg at sånne innlegg ville komme. Jeg kunne spurt hvorfor det er interessant for deg å svare på et emne du ikke er interessert i? Men jeg får vel nøye meg med å notere at kun verdensbegivenheter hører hjemme på KG. Skal ta det opp med moddene, så de får fjernet ketchuptråder og er jeg gravid-tråder og runketråder og sytråder og stort sett 99,99% av alle andre tråder her. Mye mer oversiktlig blir det også
kazcade Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Men i helsike da, hva er det mannen har på seg i det øverste bildet i den artikkelen? Grøss! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #15 Skrevet 8. januar 2011 Men i helsike da, hva er det mannen har på seg i det øverste bildet i den artikkelen? Grøss! Genser og bukse og skjorte. Hva skulle han ha på seg? Hermelinkappe og krone på hodet?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Ingen av disse to. De har en storebror som blr tronarving. hehe, okei så det på nyhetene sjø, så begynte jeg å lure så spurte her men takk for svaret da hehe. Men dersom de ikke hadde hatt storebror, hvem hadde fått tronen da? Haha
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 Men dersom de ikke hadde hatt storebror, hvem hadde fått tronen da? Haha Den som er eldst, selvsagt. Det ville jo ikke være første gang tvillinger blir født inn i en arverekke, og det løses jo enkelt med de samme reglene som andre søsken. Jeg må bare innrømme at jeg synes det er litt leit at vi nok ikke får se noen kong Elvis av Danmark. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #19 Skrevet 10. januar 2011 hehe, okei så det på nyhetene sjø, så begynte jeg å lure så spurte her men takk for svaret da hehe. Men dersom de ikke hadde hatt storebror, hvem hadde fått tronen da? Haha Da hadde storesøsteren deres fått tronen. Dvs egentlig trodde jeg menn arvet tronen før kvinner i Danmark, men mulig de har forandret på det. For jeg har ikke hørt noe om at tvillinggutten går foran storesøsteren i arverekken.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #20 Skrevet 10. januar 2011 Nå ble jeg nysgjerrig nok til å sjekke det opp, og loven ER endret så eldste barn arver tronen uavhengig av kjønn. Så da blir arvefølgen slik: Kronprins Frederik Prins Christian Prinsesse Isabella Tvilling 1 Tvilling 2 Deretter følger prins Joachim og hans tre sønner :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå