AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Skulle ønske det var en måte å kunne se om en gutt/mann var singel eller ikke. Det er jo greit når de har ring på fingeren- da vet man jo at de er opptatt. Menneh g/m i forhold eller samboerskap- det er jo ikke mulig å se hvis de ikke er sammen med dama! Synes kanskje de er litt dust å spørre om de er single. Skulle ønske det var litt enklere. Forslag?
¤ Lykke ¤ Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Om du ikke vil spørre, så har du vel ikke noe annet valg enn å stalke han hvor enn han går? Snoke på facebook, twitter osv? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Uten å spørre blir det nok vanskelig. For ikke mulig å se det kun basert på det ytre.
Gjest Sommertid Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Hvorfor ikke bare spørre? Det er jo det letteste Om jeg treffer noen på byen ol. så er det alltid noe av det første jeg spørr om hvis jeg er intressert i personen.
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Går alltid ut fra at alle jeg møter er singel, helt til de tar opp en evt kjæreste. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå