Gå til innhold

Har du godt over til Blu-ray?

31 stemmer

1. 1. Har du godt over til Blu-ray?

• Jeg har godt over til blu-ray og kjøper kun det
      5
    • Jeg kjøper både dvd og blu-ray
      12
    • Jeg kjøper fortsatt bare dvd
      14
    • Jeg holder meg fortsatt til VHS
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blu-ray har jo nå vært ei stund så lurer på om de flese her har godt over til det eller om det fortsatt går i DVD?

Selv så kjøper jeg kun dvd, men vurder sterkt og kjøpe blu-ray-spiller og begynne å kjøpe blu-ray også, men blir nok også en del dvd-er til det går ut.

Det er ikke noen her forresten som fortsatt bruker vhs? Selv tror jeg ikke jeg har brukt det siden 2003 eller noe som jeg tok opp fra tv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg har PS3 og kjøper bare blu-ray :)

• Liker 1
Skrevet

Siden typen er hekta på elektronikk, lyd og bilde har vi helt klart gått over til Blu-Ray :)

Skrevet

Jeg er elektronikk freak, og endte på bluray bølgen helt fra starten av.. Overlegent bilde & lyd :yvonne:

(Hmm.. kjærlighet smiley = Yvonne? Mener da på at en bruker her inne heter Yvonne.. så hun har altså fått egen smiley på KG.. Snodig;) )

En bør vel ha en VISS interesse for bilde for å i det hele tatt gå over til Bluray.. Skjønner godt at de fleste familier driter i Bluray.. DVD er jo fortsatt billigere.. Og ungene trenger jo ikke noe fancy bilde. Med deres fantasi kunne de sett film på en 10" svart/hvit skjerm, og det hadde sikkert fortsatt vært like spennende ;)

Tror Bluray er mer enn manneting ;)

Skrevet

De fleste filmene jeg liker kommer ikke på blu-ray, så må nok kjøpe begge deler :)

Skrevet

Vi har gått over til Blu-Ray. Vi har PS3 og spiller filmer på den. Men jeg ser enda DVDene jeg har, og det hender en gang og to at vi kjøper en billig DVD hvis det er noe obskurt vi vet ikke finnes på Blu-Ray.

Skrevet

Holder meg til DVD foreløpig. Er ikke spesielt opptatt av film, så så lenge min nåværende DVD-spiller "lever" så blir det det formatet. Når spilleren takker for seg en gang, blir det trolig blu-ray, med mindre det er kommet noe enda nyere i mellomtiden da.

Skrevet

Jeg er opptatt av film, men jeg har ikke gått over til blu-ray. Å kjøpe en ny spiller er ikke aktuelt, det er ikke noe jeg ønsker å bruke penger på akkurat nå. I tillegg er det slik at mange av de filmene jeg liker uansett ikke har kommet i blu-ray format.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Blu-ray, og det meste vi kjøper av nye filmer og serier blir i det formatet. Men det er helt kurant å se DVD fra spilleren, heldigvis, da vi har en stoooor dvd-samling.

Skrevet

Jeg kjøper fortsatt DVDer. Men jeg har en PS3 spiller. Så jeg har et par blu-ray filmer.

Skrevet

vi har diger samling, og det utgjør mye på biledkvaliteten!

Sambo er helt elektro-fil , med på alt det nyeste, og når han dro inn en playstation ble jeg drit sur å trodde han skulle begynne å spille tv-spill.

Han lovet å ikke gjøre det, og det har han holdt, han kjøpte det til å få bedre biledkvalitet...

Man ser pórene på skuespillerne, og ansiktshår, HELT utrolig skarpt!

Ikke krise å se vanlig dvd heller da.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Bluray selvfølgelig, det gir meg også en gyllen mulighet til å kjøpe favorittfilmene mine på ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...