Gå til innhold

Votten sin dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk!

Bra! :hjerte: Bruk KE for alt han er verdt ;)

JEPP, og fy søren så godt det er :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Caitlin
Skrevet

I morra drar jeg Votten :reise:

Send oss litt sol om vi ikke får til å henge den på hengerfestet og ta den med da ;):sol:

Skrevet

Håpe ikke jeg er en av som har oversett deg :( Jeg har bare surfet mye på mobilen i det siste, og da blir det ingen multisitering og korte innlegg.

Kan jeg få noe av den herlige kaffen din? Så helt fantastisk ut :jepp:

Skrevet

Regner med du koser deg i ferien :)

:goodbye:

Skrevet

Nå er jeg tilbake fra London, og har hatt det SUPERfint!! vi shoppet utrolig mye, men jeg har brukt mindre penger enn jeg trodde jeg kom til å gjøre :) Ikke dumt det, akkurat!

Vi sov på et nydelig hotell, og hadde et flott rom! God service og blide mennesker! Jeg er så glad i London og England, rett og slett fordi de er så hyggelige der! Alle takker og bukker i vildens sky :)

Mer om London kan komme senere, om det er noe dere lurer på :)

Også skal jeg rekke en dagbokrunde etter hvert.. Nå skal jeg ut og sjekke kjæresten - han lager nemlig blomsterkasser til oss :hjerte:

Skrevet

:strix: så godt å ha deg tilbake, Votten! :strix:

Det er umulig å ikke elske London! :hjerte:

Gjest Krizzy
Skrevet

Nå er jeg tilbake fra London, og har hatt det SUPERfint!! vi shoppet utrolig mye, men jeg har brukt mindre penger enn jeg trodde jeg kom til å gjøre :) Ikke dumt det, akkurat!

Vi sov på et nydelig hotell, og hadde et flott rom! God service og blide mennesker! Jeg er så glad i London og England, rett og slett fordi de er så hyggelige der! Alle takker og bukker i vildens sky :)

Mer om London kan komme senere, om det er noe dere lurer på :)

Også skal jeg rekke en dagbokrunde etter hvert.. Nå skal jeg ut og sjekke kjæresten - han lager nemlig blomsterkasser til oss :hjerte:

Looooondon!

*misunnelig* London er så knall!

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvor Votten er? :klo:

Skrevet

Har dere fått opp blomsterkassa?

Eller har dere planta også :fnise:

Skrevet

:lete:

Votteeeen, vi savner deg! (Jeg gjør det i alle fall!)

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...