Gå til innhold

Votten sin dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer lærer Votten ;)

Slapp av nå, for du skal vel ha litt ferie.

Ha en nydelig uke :)

Tusen takk! :)

Jeg koser meg med ferie, jeg vettu :) Bare gjør det jeg har lyst til!

Gratulerer med gårdagen! :bursdag::jepp:

Taaaaakk! Så hyggelig at du husket det, app :)

Har du fine feriedager Snuppa :klemmer:

Det har jeg helt klart! Det er jammen herlig!

Bursdagen ble feiret med masse familie, tross regnet. Vi satte opp pressenning over den delen av terrassen som ikke har tak, så vi fikk plass til alle. Jeg fikk masse fint, og en hel del penger - noe som passer bra, siden jeg drar til London til mandag :danse:

I dag var nestsiste dagen på jobb med 2. klassingene mine.. Jeg tror det blir rimelig trist i morgen!

Skrevet

Ntååå.. du er vel skjønn, Al :hjerte:

OK - i dag BURDE jeg ha trent... Det har vært såå mye kakespising i det siste.. Bursdag på lørdag med kaker, avslutning med klassen i går (les: spiste kake), også var det jammen kake TO ganger på jobb i dag! + is og litt godis med elevene!! Dette har jeg IKKE godt av! Vi som er lærere dumper over alt for mye kaker :P

På den andre siden måtte man spise litt kake for å avslutte et flott skoleår med elever og kollegaer! Jeg har fått mange gode ord og gaver med meg videre, og syns det er rimelig trist og skulle forlate dem! Jeg MÅ komme på besøk :)

Håper DERE har det bra også, og ikke har spist så mye kaker som meg :kjefte:

Gjest Katee
Skrevet

Så kjekt at du har hatt et fint år og at du blir satt pris på :klem:

Nå fikk jeg lyst på kake :hoppe:

Skrevet

:klem:

Uff, jeg kunne godt delt litt med deg, for her har det blitt alt for mye! hehe. Jeg triller nok snart

Skrevet

Godt du ser søtt på det ;)

Gjest Katee
Skrevet

Det er jo umulig å ikke se søtt på deg :)

Søte Kakevotten :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Skrevet

Har jeg blitt kakevott? :gjeiper: Da MÅ jeg bare meddele at jeg fikk tilbud om bløtkake i går også.. og jeg sa NEI!! Kanskje ikke så strengt, men jeg lot være. *stolt*

Jeg var nemlig på besøk på den nye jobben min i går.. Kjenner jeg begynner å bli gira nå :danse: Jeg så på klassen (på bilde da, for de har sommerferie), hilste på litt flere kollegaer, og fikk med meg en haug av bøker hjem :) Lurer på om de kanskje blir litt tunge for å frakte med meg til London? Jeg må jo bruke flyturen på noe fornuftig :)

Ellers sitter jeg og slapper av før jeg skal på jobb en tur.. Det ble visst ikke helt "god sommer"-hade til kollegaer og elever på tirsdag, men det gjør ingenting! Bare koselig å se de igjen :)

Ha en super dag, det har jeg :):klemmer:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Spennende å begynne planleggingen i forhold til nye jobben. Du trenger kanskje ikke dra med deg alle bøkene til London? Ta med deg en bok (kanskje den du tror det blir mest arbeid med), også lar du resten hvile til du kommer hjem igjen. :)
Gjest Katee
Skrevet

Jeg syns godt du kan være min egen lille kakevott :rodmer:

Skrevet

:kaffekopp: God morgen! Spennende å begynne planleggingen i forhold til nye jobben. Du trenger kanskje ikke dra med deg alle bøkene til London? Ta med deg en bok (kanskje den du tror det blir mest arbeid med), også lar du resten hvile til du kommer hjem igjen. :)

Det var lurt, Shaun :) Jeg skal hvertfall ta med meg en Nesbø-bok, også har jeg kjøpt en bok som heter "Ny som lærer". Tror jeg begynner der jeg, så får pensumbøkene ligge til jeg kommer hjem. Jeg har jo hele sommeren på meg :)

Jeg syns godt du kan være min egen lille kakevott :rodmer:

Åhh *smelt* Det vil jeg jo selvfølgelig! :hjerte:

Hmm!! Jeg lurer litt på om innleggene mine ikke kommer opp i andre dagbøker!? Har du sett de hos deg i det siste, Al?

Jeg spør og spør i dagbøker nemlig.. og får aldri svar.. Kanskje ingen vil svare meg? :(

Skrevet

Jeg svarer alltid når du skriver i dagboka mi hvertfall, og jeg ser at du har skrevet hos andre. Så er vel de andre som er litt distre? :klo:

God morgen, Votten. :kaffekopp: Alt bra?

Skrevet

Bra, Ka :) Da er det nok bare tilfeldig :)

Jeg har det supert! Jeg sitter og planlegger div til Londonturen, og skal prøvepakke kofferten min etterpå. Har jeg for liten koffert, må jeg reise en tur til mamma å låne hennes.

I dag reiser vi også til svigers, skal være der i helga, og feire St.Hans :) Kommer hjem igjen på søndag, før jeg må reise tilbake i retning Gardermoen GRYtidlig på mandagmorgen!

Har du det bra i dag? :) Håper det, tross Sigel!

Skrevet (endret)

Hvem sa at jeg er glad i kaffe? :gjeiper:

:sjenert:

post-21433-0-81247500-1308898193_thumb.j

Endret av Votten
Skrevet

Hørtes koselig ut! Du får kose deg masse i helga. :)

Joda, det går, jeg overlever.

Hehehe kaffeoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...