Gå til innhold

Votten sin dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Caitlin
Skrevet

Hurraaaa :hoppendeglad: for ny jobb, hva ble det forno?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!

Hva slags jobb ble det? :)

Skrevet

Takk, alle sammen :nigo::danse:

Det ble et lærervikariat, med gode sjanser for fast jobb fra neste år :) Jeg GLEDER meg til å starte! Jeg skal dit til uka og skrive arbeidskontrakt.

Ellers har jeg og ei god venninne vært og gått en tur i dag. Det var kjempedeilig, og hunden ligger nå rett ut :) Sammen med meg...

Straks: grilling :)

Ha en fin dag, alle sammen :)

Gjest Caitlin
Skrevet

:smilyblomst: Grattis med jobb :smilyblomst:

Grilling er fortsatt herlig, men i dag er det, unnskyld uttrykket- bikkjekaldt :glare:

Skrevet

Gratulerer med jobb! :hoppendeglad::blomst:

Skrevet

Det går veldig bra her! :) Jeg er utrolig dårlig på KG for tiden.. Jeg er nemlig midt oppi eksamensperiode, og det tar på en del. Beklager! Men jeg er innom å sniker litt hos dere :)

Skrevet (endret)

Forresten! Vi har bestilt sommerferie :nigo: og ferien går til Danmark. Vi har leid et sommerhus med et vennepar :)

Endret av Votten
Gjest Krizzy
Skrevet

Det går veldig bra her! :) Jeg er utrolig dårlig på KG for tiden.. Jeg er nemlig midt oppi eksamensperiode, og det tar på en del. Beklager! Men jeg er innom å sniker litt hos dere :)

Og lykke til med alle eksamner! :blomst:

Skrevet

Gratuler med ny jobb :klem:

Og lykke til med alle eksamner :klem:

Håper alt er bra med deg og vofsen.

Vofsen og jeg er på agiliti-kurs i helga, kjempe morsomt.

Ha en flott helg :goodbye:

Skrevet

Du er flink du, jeg har og eksamen men hvor er jeg nå? Jo, i stua medPC og KG på fanget :daane:

Så koselig det hørtes ut å leie hytte med vennepar i Danmark da! :jepp:

Skrevet

Gratulerer med jobb. :roser:

Og lykke til med eksamenslesinga. :duskedame:

Skrevet

Votten bare sniker seg innom for en liten oppdatering :)

Nå er jeg ferdig med kunst og håndverksblogg (skal den deles her, tro? :P ), og fordypningsoppgava i norsk! YES :D Det er en herlig følelse! Jeg er til og med ferdig før tiden, og kan begynne å lese flere dager før jeg egentlig skulle. I morgen skal oppgava inn, og k&h skal egentlig ikke på onsdag. Jeg er FERDIG!

Så... nå er det bare og begynne å lese hele pensum, og forberede seg til muntlig eksamen. Her sitter det nemilg ei med masse nerver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...