Gjest Caitlin Skrevet 1. mai 2011 #601 Del Skrevet 1. mai 2011 Hurraaaa for ny jobb, hva ble det forno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2011 #602 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratulerer!!!! Hva slags jobb ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 1. mai 2011 Takk, alle sammen Det ble et lærervikariat, med gode sjanser for fast jobb fra neste år Jeg GLEDER meg til å starte! Jeg skal dit til uka og skrive arbeidskontrakt. Ellers har jeg og ei god venninne vært og gått en tur i dag. Det var kjempedeilig, og hunden ligger nå rett ut Sammen med meg... Straks: grilling Ha en fin dag, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. mai 2011 #604 Del Skrevet 1. mai 2011 Grattis med jobb Grilling er fortsatt herlig, men i dag er det, unnskyld uttrykket- bikkjekaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. mai 2011 #605 Del Skrevet 1. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 1. mai 2011 #606 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #607 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvordan går det, Vottevotten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #608 Del Skrevet 6. mai 2011 Det går veldig bra her! Jeg er utrolig dårlig på KG for tiden.. Jeg er nemlig midt oppi eksamensperiode, og det tar på en del. Beklager! Men jeg er innom å sniker litt hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #609 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Forresten! Vi har bestilt sommerferie og ferien går til Danmark. Vi har leid et sommerhus med et vennepar Endret 6. mai 2011 av Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 6. mai 2011 #610 Del Skrevet 6. mai 2011 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 6. mai 2011 #611 Del Skrevet 6. mai 2011 Det går veldig bra her! Jeg er utrolig dårlig på KG for tiden.. Jeg er nemlig midt oppi eksamensperiode, og det tar på en del. Beklager! Men jeg er innom å sniker litt hos dere Og lykke til med alle eksamner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 7. mai 2011 #612 Del Skrevet 7. mai 2011 Gratuler med ny jobb Og lykke til med alle eksamner Håper alt er bra med deg og vofsen. Vofsen og jeg er på agiliti-kurs i helga, kjempe morsomt. Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mai 2011 #613 Del Skrevet 7. mai 2011 Du er flink du, jeg har og eksamen men hvor er jeg nå? Jo, i stua medPC og KG på fanget Så koselig det hørtes ut å leie hytte med vennepar i Danmark da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. mai 2011 #614 Del Skrevet 7. mai 2011 God helg, votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2011 #615 Del Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer med jobb. Og lykke til med eksamenslesinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mai 2011 #616 Del Skrevet 8. mai 2011 Min aller skjønneste Vott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mai 2011 #617 Del Skrevet 11. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mai 2011 #618 Del Skrevet 11. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. mai 2011 #619 Del Skrevet 11. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #620 Del Skrevet 12. mai 2011 Votten bare sniker seg innom for en liten oppdatering Nå er jeg ferdig med kunst og håndverksblogg (skal den deles her, tro? ), og fordypningsoppgava i norsk! YES :D Det er en herlig følelse! Jeg er til og med ferdig før tiden, og kan begynne å lese flere dager før jeg egentlig skulle. I morgen skal oppgava inn, og k&h skal egentlig ikke på onsdag. Jeg er FERDIG! Så... nå er det bare og begynne å lese hele pensum, og forberede seg til muntlig eksamen. Her sitter det nemilg ei med masse nerver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå