Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GOd påske Votten! :klem:

Blomster skal jeg ikke uttale meg så veldig om. De har en egen evne til å dø så snart de kommer i mitt hus... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ganske så sikkert selv hjem til en død fredslilje :sukk:

Kos deg videre på denne lange fredagen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Hujameg Votten, tenk nå er påska snart over... Bare i morgen igjen så er det back til hverdagen :sjenert: Både godt og trist i grunnen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er både godt og vondt, Beib!

Vi koser oss med sol, grilling, familie og gode venner :) alt er HELT perfekt! Jeg gleder meg litt til hverdagen igjen også, for det betyr nye jobbintervjuer og venting på meg :)

Håper dere har hatt en fin påske alle sammen :) Jeg må oppdatere meg på denne fronten litt senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Votten! Nå har jeg snart raskt nok nett til å lese skikkelig i dagboken din, tar en evighet å laste en side joooo. Håper du har det fiiint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Votten! Nå har jeg snart raskt nok nett til å lese skikkelig i dagboken din, tar en evighet å laste en side joooo. Håper du har det fiiint!

Jeg har det finfiiiint :nigo::hjerte:

Det er ikke så mye å lese her da, sokken min. Jeg har ikke oppdatert så mye i påsken. Baaare vært ute i det fine været :)

Hvordan er formen din nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen :)

Akkurat nå ligger jeg ute i den nyinnkjøpte rottingsofaen vår (yes)! Den var et skikkelig kupp, må jeg si. Virkelig digg er den! Kjæresten ligger og leser Jo Nesbø, og jeg sjekker KG :hjerte: Håper dere alle har det bra, og at det var litt deilig å komme tilbake til hverdagen igjen. Det syns nemlig jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Åh, ny sofa - det vil jeg også ha! Har en gammel skraphaug jeg låner av huseier, den duger til å ligge på, men er hverken pen eller behagelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Votten er fraværende for tiden, men stikker nå hodet innom for å si:

Wait for it.....!

Jeg har fått meg jobb :nigo:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...