Votten Skrevet 17. april 2011 Forfatter #561 Del Skrevet 17. april 2011 Her ble det grillings vett Vi spiste inne da.. Var litt kaldt ute. Men NAM! Nå lurer jeg på en ting.. hva er vanlig å gi i forlovelsespresang? Er det i det hele tatt vanlig? Det er snakk om familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. april 2011 #562 Del Skrevet 18. april 2011 God påske, Votten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 18. april 2011 #563 Del Skrevet 18. april 2011 Her ble det grillings vett Vi spiste inne da.. Var litt kaldt ute. Men NAM! Nå lurer jeg på en ting.. hva er vanlig å gi i forlovelsespresang? Er det i det hele tatt vanlig? Det er snakk om familie Tror ikke det er vanlig å gi forlovelsepresang. Når vi forlova oss, ble min mor så gla at vi fikk en rosebusk, men det var min mor, og vi fikk ikke fra noen andre. Alle "bare" gratulerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 18. april 2011 #564 Del Skrevet 18. april 2011 Ønsker deg med dine en riktig god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. april 2011 #565 Del Skrevet 18. april 2011 Vi fikk ikke noe spesielt til vår forlovelse, men så overrasket vi alle på dåpsdagen til eldstemann da Kan du være så snill å gi meg et spark bak så jeg kan komme meg ut av sofaen og få gjort noe Votten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. april 2011 #566 Del Skrevet 18. april 2011 *dytter Beiben vennlig ut av sofaen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. april 2011 #567 Del Skrevet 18. april 2011 *dytter Beiben vennlig ut av sofaen* :fnise: Det trengs større overtalelse enn det Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. april 2011 #568 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) *klasker henne på rumpa* og 'Badet vasker ikke sæ sjæl!!' (eller noe i den duren) Endret 18. april 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. april 2011 #569 Del Skrevet 18. april 2011 Beiben krøp sakte ut av sofaen, sukket tungt og tørket støv i hele huset i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. april 2011 #570 Del Skrevet 18. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 19. april 2011 Forfatter #571 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg regner med at du kom deg opp av sofaen i går, beib? Med god hjelp av Al så klart.. Beklager at jeg var fraværende... Jeg har MASSE energi om dagen; vasker vinduer, planter frø i hagen, klipper gress og henger opp gardiner Gardinene ble forsåvidt tatt ned igjen med en gang, fordi sambo skulle begynne å pusse vinduskarmen.. Så nå er det rimelig tomt der, kan du si Jeg kjøpte rosebusker på plantasjen i dag. Det var jo tilbud!! Type klatrerose, og er veldig spent på om jeg klarer å få den fin og blomstrende Den er allerede i jorden, og har fått vann. I morgen skal vi på en lokal blomsterforhandler - noe lignende som plantasjen, og der skal vi se etter krukker jeg kan ha på trappa. Tror jeg fant den rette blomsten til å ha oppi der på Plantasjen i dag. Vi skal forresten dit en tur i morgen og.. Vi MÅ ha baden-stoler.. Trenger jeg si mer? Jeg ELSKER blomster, og jeg elsker og ordne opp i hagen og rundt huset etter vinteren Jeg er så glad for at jeg har egen hage! Vi koser oss i påsken! Og jeg ser snaaart slutten på fordypningsoppgaven min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 19. april 2011 Forfatter #572 Del Skrevet 19. april 2011 Votten fant mange nye uttrykksikoner... (tror jeg da) :is: Den likte jeg! Kanskje de ikke er nye.. Kanskje det bare er jeg som ikke har sett dem før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 19. april 2011 #573 Del Skrevet 19. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. april 2011 #574 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg kjøpte rød Baden Baden stol i fjor og er sååå fornøyd :gjeiper: Jeg er også glad i blomster, men jeg er ikke så flink med dem så mesteparten lever kort her i huset. Orkideer er unntaket som bekrefter regelen, så jeg har mange orkideer og ikke så mange andre. Stakkars mamma prøver hver gang hun kommer å kjøpe med blomster og sette igjen her, men de lever sjelden til hun kommer tilbake. Sist fikk jeg en diger Hortensia som var sååå fin, men den tok kveld den også gitt Jeg pleier å kjøpe meg tomatplante hver sommer på Plantasjen, syns de lukter så herlig og liksom pynter opp på verandaen. Så kjøper jeg et utall sånne andre fine blomster i potte også varer de forhåpentligvis mesteparten av sommern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. april 2011 #575 Del Skrevet 19. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 20. april 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Krizzy Og i boka! Jeg kjøpte rød Baden Baden stol i fjor og er sååå fornøyd :gjeiper: Jeg er også glad i blomster, men jeg er ikke så flink med dem så mesteparten lever kort her i huset. Orkideer er unntaket som bekrefter regelen, så jeg har mange orkideer og ikke så mange andre. Stakkars mamma prøver hver gang hun kommer å kjøpe med blomster og sette igjen her, men de lever sjelden til hun kommer tilbake. Sist fikk jeg en diger Hortensia som var sååå fin, men den tok kveld den også gitt Jeg pleier å kjøpe meg tomatplante hver sommer på Plantasjen, syns de lukter så herlig og liksom pynter opp på verandaen. Så kjøper jeg et utall sånne andre fine blomster i potte også varer de forhåpentligvis mesteparten av sommern Jeg bare tror jeg er flink :tounge: Men jeg prøver. Jeg pleier å ha stemorsblomster i blomsterkasser, men syns det begynner å bli litt kjedelig. Jeg har en hawaiirose som jeg kjøpte i fjor vår, den har bare kommet igjen og igjen. Jeg satte den inn i vinter, og den holder enda. Blomstrer og blomstrer Det er nok den blomsten jeg har hatt lengt. Og er meget stolt av det Ellers prøver jeg meg på en porselensplante, som strekker seg oppover stueveggen her Jeg skal også få samboer'n til å lage en stoor, rektangulær blomsterkasse til meg i år, som jeg kan ha på terrassen Yes!! Jeg merker jeg hadde mye å si om blomster nå, og kunne sikkert skrevet masse om alle prosjektene jeg holder på med ÅÅ Nydelig AL er her :klem: Endret 20. april 2011 av Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. april 2011 #577 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) etterfulgt av *påskesmiley* (husker ikke men det skal være en påskelignende kylling) Endret 20. april 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. april 2011 #578 Del Skrevet 20. april 2011 Å, Votten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. april 2011 #579 Del Skrevet 20. april 2011 God påske Vott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. april 2011 #580 Del Skrevet 21. april 2011 Fant den! Takk til Kami for iherdig innsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå