Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er litt fraværende :P Som vanlig...

Veiledningen gikk kjempebra! Jeg fikk gode tilbakemeldinger, og hun mente at jeg ikke hadde så mye igjen på oppgaven min. Bare litt strukturering :nigo: Det var veldig gode nyheter, og jeg tror ikke påsken blir så ille som jeg trodde :P

Hvordan ser påsken ut for dere? Vi skal være hjemme og kose oss, også skal vi nok en lite tur til svigers i påskehelga, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er gode nyheter :strix: Vært flink med oppgaven du da!

Blir bare hjemme i påsken jeg også, så får jeg se hva jeg finner på å gjøre. Møter sikkert KE, kanskje tar bowling med noen venner å slikt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Høres koselig ut Votten :klemmer:

Vi skal også bare være hjemme. Søstern kommer en tur fra onsdag til søndag og Mannen får jo være hjemme helt til mandag så det blir jo rent koselig :fnise:

Vi har tenkt å grille, gå tur, kanskje ta en tur i bassenget eller kino om det passer også har jeg lyst til å prøve meg på lammelår :gjeiper: Har aldri laget det selv før så det hadde vært gøy å se om jeg fikk det til :sjenert:

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Beib! Det hørtes ut som en god påske! Deilig at mannen er så lenge hjemme! :hjerte:

I dag har jeg bakt boller! Mmm.. det er så godt! Også fylte jeg noen med vaniljekrem og noen med sjokolade :nigo: Vi koser oss med norske talenter, og boller, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Og jeg deler gjerne :nigo:

Boller til alle! og dere kan velge om dere vil ha vanlig, med sjokolade eller med vaniljekrem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så glad i boller.

Men tar gjerne en nybakt bolle, deler den i to og tar på smør og brunost. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg har ferie :) Både fra skole og jobb. Men jeg skal skrive fordypningsoppgaven min da.. Men det er ikke jobb sånn sett. Jeg kan sitte hjemme hvertfall :nigo:

I dag har vofsen og jeg gått laaang tur med ei venninne. Vi gikk en hel mil faktisk, og så stoppet vi halvveis og spiste boller og drakk te. Det var jammen deilig. Hunden er utslitt nå!

Også har vi GRILLA I DAG :nigo::danse: Det var virkelig etterlengtet, og KJEMPEgodt!!! NÅ er det sommer for min del :)

Håper dere har en fin lørdagskveld :) Jeg gleder meg til Farmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nå er det straks Farmen Votten min :strix:

Du får trøste VotteMannen litt, det hørtes vondt ut med avrevne sener og greier :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det straks Farmen Votten min :strix:

Du får trøste VotteMannen litt, det hørtes vondt ut med avrevne sener og greier :haar:

Ja, og jeg er ikke så veldig fornøyd med hvordan tvekampen endte. Jeg vil ha Kristin der!! :kjefte:

Vottemannen blir trøstet så mye jeg får lov. Han er da mann, så her skal det egentlig ikke trøstet. Han er bedre nå da, heldigvis :yvonne:

Åh så godt det hørtes ut med grilling!

Og kald øl.. :sikle:

Ha en fin kveld vott :)

Jaaa.. det er herlig! Jeg tror vi skal grille i dag og, men været er ikke helt med oss enda. Jeg satser på at det bare en morgenskyer ;)

God søndag, Hog :skravle:

Ellers SKAL jeg skrive mer på oppgaven min, og ordne strukturen veldig! Jeg har sagt at jeg skal jobbe flere dager nå, men det har liksom kokt litt bort... Men i dag SKAL jeg!

Hvis det blir grilling i dag, kommer kanskje ei venninne av meg med sønnen sin på besøk, for å grille sammen med oss :nigo:

Nå; frokost! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...