Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten så liker jeg ikke den nye forsiden jeg heller. Også synes jeg det nå er for mye reklame (for stort rom) mellom menyen og forumet. Irriterende igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blokkert all reklamen jeg. Så jeg synes forsiden egentlig er helt grei. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble håret bra? :hoppendeglad:

Jepp! Ikke så mye forandring i dag, da. Bare myyye tynnere - YES :nigo: Og litt stussa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er kjempedeilig å tynne ut håret. Jeg har også så tykt hår og det er varmt med langt hår om sommern :sjenert:

Ha en flotters kveld med biff og kos da Votten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Du er en fantastisk, liten vott du :troest: Håper det går bra med deg! Bruk dagbøkene for det det er verdt når det gjelder å få snakket ut :opplyser::klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Du er en fantastisk, liten vott du :troest: Håper det går bra med deg! Bruk dagbøkene for det det er verdt når det gjelder å få snakket ut :opplyser::klemmer:

:sjenert: Det var et fint svar, Al! Tusen takk! Du virker som en nydelig person, med mange vise ord og fine tanker :) Takk for at du er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åh, dere er så herlige! Jeg er på skolen i dag, nettopp ferdig med forelesning, og skal nå ha veiledning på oppgaven min. Gruer meg litt, for er så usikker på hva veilederen synes om det jeg har skrevet. Tenk om jeg må skrive om ALT? Da dør jeg litt tror jeg :P

Håper dere har en fin dag. Jeg har ikke fått drukket kaffe enda, så kjenner jeg ikker fungerer ordentlig. Trøtt er jeg og... Det tar på å være student! Haha...

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, glemte å kommentere på at du har tynnet ut håret ditt. Heldig som har tykt hår. :kose: Jeg har så tynt hår at om jeg samler alt i hånda, så er det like tykt som 1/4 av venninna mi sitt hår etter hennes er tynnet ut. :klaske: Irriterende igrunn, for mange frisyrer jeg ikke kan gå for pga det. Så vær glad for ditt tykke hår!

Men hva sa veilederen? Får håpe du ikke må skrive om alt, for det er skikkelig kjipt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...