Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #501 Del Skrevet 8. april 2011 Nå er det morran Votten Er du på skolen alt? Jeg lurer på hva vi skal foreta oss i helgen jeg, det skal liksom gå opp med alle da. Jeg foreslo for eldstemann at jeg og han dro alene i bassenget i dag siden minsten er syk, men det virker som om det ikke er så gøy å være sammen med mammaen på en fredags ettermiddag lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. april 2011 #502 Del Skrevet 8. april 2011 Vott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #503 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Nå er det morran Votten Er du på skolen alt? Jeg lurer på hva vi skal foreta oss i helgen jeg, det skal liksom gå opp med alle da. Jeg foreslo for eldstemann at jeg og han dro alene i bassenget i dag siden minsten er syk, men det virker som om det ikke er så gøy å være sammen med mammaen på en fredags ettermiddag lenger Hallo Jeg var på skolen ja Og nå sitter jeg og skriver fordypningsoppgave. Måtte bare ha et lite avbrekk, og se hvordan det sto til med verdens beste KG'ere Det var da dumt, Beib! Jeg kan bli med deg jeg! Hørtes veldig deilig ut! Kanskje eldsten kan få bestemme hva dere skal gjøre? Det må vel bli noe hjemme da, siden minsten er syk, og du vil sikkert være sammen med mannen så lenge du kan Liker han/du å bake? Jeg ELSKER å bake med barn Vott Sokk Endret 8. april 2011 av Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #504 Del Skrevet 8. april 2011 Votten drikker og spiser kvikklunsj mens hun skriver oppgave! Og deler selvfølgelig med de som vil ha! Det er jo fredag Vær så go' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. april 2011 #505 Del Skrevet 8. april 2011 Uff, neitakk! Spiser heller bærene mine, jeg. Hvordan går det, snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #506 Del Skrevet 8. april 2011 Du er flink! Jeg priser fredagen Det går bra her.. jeg skriver og skriver, og har nå runda side 9 Jeg vet ikke om det er noe fornuftig på de 9 sidene, men noe må det da være Jeg må snart ta en pause og spise litt kjenner jeg.. Ellers blir det bare skval som kommer ned på papiret Hvordan går det med deg, Ka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #507 Del Skrevet 8. april 2011 Kanskje eldsten kan få bestemme hva dere skal gjøre? Det må vel bli noe hjemme da, siden minsten er syk, og du vil sikkert være sammen med mannen så lenge du kan Liker han/du å bake? Jeg ELSKER å bake med barn Jeg er redd tålmodigheten min alltid settes på god prøve når det gjelder baking, og hvis jeg feks baker en ny ting som jeg ikke får til første gangen så har jeg det med å bli så snurt at jeg ikke baker det slaget på de neste 4 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #508 Del Skrevet 8. april 2011 Hehe.. Jeg skjønner, Beib Hva med å bake noe de kan da? Hvis de kan noe da Her sitter jeg alene da... Kjæresten er på bowling med gutta, og jeg har satt på en film, men jeg klarer ikke å sitte og bare se på film, så jeg får sjekke litt KG også Jeg ser på love and other drugs, og tenkte å se Eat, pray, love etterpå. Den gleder jeg meg til å se! Noen som har sett den? Ellers kan jeg jo gi fra meg litt inside information.. Det personlige jeg snakket om her om dagen, er noe som skjedde for 7 år siden nå! Det er rart å skrive at det faktisk er så lenge siden, det virker ikke sånn. Da mistet jeg pappaen min. Han døde av hjerneblødning, og jeg var bare 15 år. Dette er noe jeg har tatt veldig tungt, og sliter mye med det enda. Jeg prøver å være flink til å snakke med kjæresten min om det, slik at jeg får ut litt.. Det er derfor jeg er så påpasselig at andre snakker om problemer og ting som plager en i hverdagen, ellers vet jeg hva som kan skje. Jeg gikk veldig med ting inni meg før, og jeg holdt tårene tilbake til jeg kom hjem fra skolen, eller til jeg hadde lagt meg, så ingen så at jeg gråt. Da fikk jeg være i fred, uten at noen plaget meg eller jeg måtte forklare meg. Dette gikk bare en stund, til en dag hvor alt brast.. Og da skulle det ikke mye til for at noe sprakk. Og det var bare vondt. Dette har skjedd meg mange ganger. Så ta mitt råd, og snakk med de dere har rundt dere hvis det er noe som plager dere. Heldigvis har jeg et godt forhold til mamma, og vi fikk et bedre forhold da pappa døde. Da var det liksom bare oss. Vi har klart oss bra, syns jeg Sånn, da vet dere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #509 Del Skrevet 8. april 2011 Post/ikke post... post/ikke post... post! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. april 2011 #510 Del Skrevet 8. april 2011 Du er flink! Jeg priser fredagen Det går bra her.. jeg skriver og skriver, og har nå runda side 9 Jeg vet ikke om det er noe fornuftig på de 9 sidene, men noe må det da være Jeg må snart ta en pause og spise litt kjenner jeg.. Ellers blir det bare skval som kommer ned på papiret Hvordan går det med deg, Ka? Om du har skrevet 9 sider er det ganske sikkert at du hvertfall har fått ned 9 meningsfulle setninger. Flink da, som har skrevet 9 sider! Hvordan oppgave er det? Ja, lurt å stoppe å få i seg litt energi før en fortsetter. Er egentlig utrolig hvordan mat får oss til å fungere. Joda, det går veldig opp og ned. Irriterer meg grønn over at jeg ikke klarer å få G ut av hodet, da. ----- Ååh, synd å høre om faren din. Jeg vet alt om hvordan det er å miste noen som står en så nær. Så føler med deg. Også må jeg innrømme at jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev om at du alltid ventet til du var alene med å gråte. Men jeg gjør det enda, og klarer ikke å gråte foran noen av vennene mine, og spesielt ikke foreldrene mine. Så jeg har sprekkeperioder ennå, for får meg ikke til å prate om ting. Men bra du har et bra forhold til moren din da. Det tror jeg er viktig når dere begge mister en som står dere så nære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #511 Del Skrevet 8. april 2011 Om du har skrevet 9 sider er det ganske sikkert at du hvertfall har fått ned 9 meningsfulle setninger. Flink da, som har skrevet 9 sider! Hvordan oppgave er det? Ja, lurt å stoppe å få i seg litt energi før en fortsetter. Er egentlig utrolig hvordan mat får oss til å fungere. Joda, det går veldig opp og ned. Irriterer meg grønn over at jeg ikke klarer å få G ut av hodet, da. ----- Ååh, synd å høre om faren din. Jeg vet alt om hvordan det er å miste noen som står en så nær. Så føler med deg. Også må jeg innrømme at jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev om at du alltid ventet til du var alene med å gråte. Men jeg gjør det enda, og klarer ikke å gråte foran noen av vennene mine, og spesielt ikke foreldrene mine. Så jeg har sprekkeperioder ennå, for får meg ikke til å prate om ting. Men bra du har et bra forhold til moren din da. Det tror jeg er viktig når dere begge mister en som står dere så nære. Jeg skriver om vurdering på mellomtrinnet Så får vi hvor bra den blir. Jeg skal ha veiledning til tirsdag, og må ha mesteparten ferdig til da Ja, det vet du jo! Og da vet du også hvor viktig det er å snakke om ting. Jeg og mamma snakker sjelden om pappa nå. Nå snakker jeg bare med smaboer'n.. Men det holder for meg. Han kjenner meg såpass godt at han ser det på meg, når jeg har litt mye å tenke på. Kommer han og gir meg en klem da, så begynner jeg alltid å gråte.. Men det er litt godt noen ganger også... Ka.. du kan når som helst pm'e meg hvis du vil ha ut noe Og er jeg ikke her, så finner vi andre måter Bare si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. april 2011 #512 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg skriver om vurdering på mellomtrinnet Så får vi hvor bra den blir. Jeg skal ha veiledning til tirsdag, og må ha mesteparten ferdig til da Ja, det vet du jo! Og da vet du også hvor viktig det er å snakke om ting. Jeg og mamma snakker sjelden om pappa nå. Nå snakker jeg bare med smaboer'n.. Men det holder for meg. Han kjenner meg såpass godt at han ser det på meg, når jeg har litt mye å tenke på. Kommer han og gir meg en klem da, så begynner jeg alltid å gråte.. Men det er litt godt noen ganger også... Ka.. du kan når som helst pm'e meg hvis du vil ha ut noe Og er jeg ikke her, så finner vi andre måter Bare si fra! Åja, er det spennende da? Får håpe det går fint da vettu. Joa, jeg vet jo viktigheten ved det, men jeg klarer det likevel ikke. Bra du har en sambo som kjenner deg godt, og som du kan prate med. Takker, søta. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til ting, så jeg klarer jo ikke å ta tak i det selv å prate om det eller noe selv, så det skjer nok mest sannsynlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. april 2011 #513 Del Skrevet 8. april 2011 Votten drikker og spiser kvikklunsj mens hun skriver oppgave! Og deler selvfølgelig med de som vil ha! Det er jo fredag Vær så go' Ble det igjen noe sjokolade..? Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 Forfatter #514 Del Skrevet 8. april 2011 jepp, det ligger litt mer i skåla her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. april 2011 #515 Del Skrevet 8. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2011 #516 Del Skrevet 9. april 2011 God morgen Votten! Jeg kunne nok skrevet side opp og side ned om det å miste noen man er glad i (jeg har mistet begge foreldrene, alle besteforeldrene, de fleste tantene og onklene, to søskenbarn, en venninne, flere andre slektninger jeg hadde et nært forhold til...), om sorg, om det å holde tilbake følelser, om bekymring, om ensomhet, om... Ja, jeg lever et liv som er en berg og dalbane i følelser... Mangt har jeg opplevd selv, og mye møter jeg gjennom mitt engasjement i foreningen. Jeg kommer så tett på folk at jeg veldig ofte møter mine egne erfaringer og følelser i døra. Noen ganger står jeg der foran et menneske som nærmest er et speilbilde av meg selv. Og det er tøft... Men samtidig er det veldig godt... Har fått et mer avslappet forhold til mine egne følelser og reaksjoner. Og på en måte har jeg kommer fram til at sorg og savn ikke nødvendigvis er vondt. Det kjennes vondt ut der og da. Men etter å ha vært gjennom det, så blir det godt. Det blir en naturlig del av det å være menneske. Og det gjør oss til hele mennesker, som lever livet på alle måter. Blablabla... Og der puttet noen en tier på Sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. april 2011 #517 Del Skrevet 9. april 2011 God morgen, Votten. (Eller ettermiddag, men jeg stod nettopp opp siden bikkja har holdt meg oppe hele natta.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #518 Del Skrevet 9. april 2011 Uff, så trist det med faren din. Har selv mistet noen i nær familie, dog ikke foreldre, men vet hvordan det er. Ønsker deg en knall helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. april 2011 #519 Del Skrevet 9. april 2011 Det er godt du er flink til å snakke ut Votten, jeg har også tro for at det kan være godt å snakke når man har noen man stoler på og føler seg trygg sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. april 2011 Forfatter #520 Del Skrevet 9. april 2011 Dere er så gode! Takk for gode ord og varme klemmer Jeg kjente jeg måtte få det ut, og i går var den rette anledningen. Takk igjen, dere er gode å ha Ellers sitter jeg og skriver og skriver... og skriver. Tror jeg snaaart er klar for veiledning på tirsdag Jeg har rukket å klippe meg i dag også! Det var deilig å få et lite løft på afroen Jeg sitter også å funderer på om jeg liker den nye forsida til KG...... tror egentlig ikke det! til alle dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå