Gjest Katee Skrevet 4. april 2011 #481 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tipper rotnorsk, ekte selbuvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. april 2011 #482 Del Skrevet 5. april 2011 Selbuvotter er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 5. april 2011 Forfatter #483 Del Skrevet 5. april 2011 Næmmen, er alt jeg skrev i sta, borte? Da får jeg gjøre det igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 5. april 2011 Forfatter #484 Del Skrevet 5. april 2011 Kan jeg få være med her også..? Selvfølgelig skal du få være med, Guriane Det er jo bare hyggelig! Jeg vil ha med alle jeg :D Hvem er det du har som avatar, forresten? Det er han som spiller Sylar i Heroes. Han er ikke noe kjekk i serien, men det er nok fordi han er slem Jeg fikk øynene opp for han med en gang jeg så han smile :D Mmmmm En stor og kopp til Votten miiiiin :hjerter: tilbake! Du kan få en kopp kaffe også! I dag skal jeg på konferansetime for Minsten Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 5. april 2011 Forfatter #485 Del Skrevet 5. april 2011 Oohhh, fin avatar, Votten. Hvordan går det med deg, snuppa? Jaaaa.. Eyecandy de luxe! Her går det veldig bra! Jeg har nettopp kommet hjem fra skolen, og sitter og ser på reprisen av Farmen. Jeg må visst lese litt også.... Hvordan går det med deg, søta? Grrrr, den nye avataren din var skikkelig snacksy! :lur: :lur: Jepp! Deilig deilig deilig! Hva? Du ser Votten sin avatar, men ikke min, Ka? på den deilige, varme Votten Nydelige Al! Har vi noengang egentlig blitt enig om hva slags Vott det egentlig er vi snakker om her, jeg mener, er det en hampvott eller en selbuvott lissom? Eller kanskje en god gammeldags polvott Jeg er jo en raggvott! Hihi.. Neida, jeg tror nok jeg er en skikkelig fin ullvott! Med fint mønster, god, varm, myk, en ekte ullvott! En selbuvott er ikke feil, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. april 2011 #486 Del Skrevet 5. april 2011 Du er en raggvott du, så DET så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. april 2011 #487 Del Skrevet 5. april 2011 Selvfølgelig skal du få være med, Guriane Det er jo bare hyggelig! Jeg vil ha med alle jeg :D Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. april 2011 #488 Del Skrevet 5. april 2011 Fine Votten! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. april 2011 #489 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg hakke no å si i kveld jeg Hukommelsen er som en sil for øyeblikket så jeg har nok med å holde hodet over vannet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. april 2011 #490 Del Skrevet 5. april 2011 *synger 'Hodet over vannet'* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 5. april 2011 #491 Del Skrevet 5. april 2011 hei! leste bare den første siden din nå..du hadde mange sider.. hehe.. men moro med oppussing, vi skal etter hvert begynne på kjøkkenet selv, men gruer meg litt til det, ser for meg at det er myyyye jobb..men men.. alt til sin tid, først litt andre ting som må ordnes her i huset også tusler nok innom en annen dag også, virket som vi hadde det litt likt-samme alder, fra bygder, hund (eller snart for meg da) samboer, hus og oppusing håper du har hatt en fin dag, og at du sover godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. april 2011 #492 Del Skrevet 5. april 2011 Sylar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #493 Del Skrevet 6. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. april 2011 #494 Del Skrevet 7. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. april 2011 Forfatter #495 Del Skrevet 7. april 2011 Fine Votten! Hvordan går det? Al! Det går bra! Jeg er sliten, og lei av å skrive om vurdering. FINT at jeg skal skrive om det 1 mnd til! *synger 'Hodet over vannet'* Jeg vil også danse.. Synger du enda? hei! leste bare den første siden din nå..du hadde mange sider.. hehe.. men moro med oppussing, vi skal etter hvert begynne på kjøkkenet selv, men gruer meg litt til det, ser for meg at det er myyyye jobb..men men.. alt til sin tid, først litt andre ting som må ordnes her i huset også tusler nok innom en annen dag også, virket som vi hadde det litt likt-samme alder, fra bygder, hund (eller snart for meg da) samboer, hus og oppusing håper du har hatt en fin dag, og at du sover godt i natt Hei Cupcakes Så hyggelig at du legger igjen en hilsen! Ja, oppussing er gøy? Skal dere rive hele, og bygge opp nytt eller? Det er mye jobb ja. Vi bare malte fronter, nye fliser mellom benkeplate og overskap, ny benkeplate og la nytt gulv. Også fjerna vi en vegg da. Det tar tid, og det blir møkkete! Og vanskelig å lage mat Det er moro med likheter Jeg stikker innom hos deg også! Sylar NAM! Takk! til deg og Neimen... Hvorfor det? Tititt! Her er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. april 2011 Forfatter #496 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har vært litt fraværende... Det har vært mye på skolen, jeg driver jo med en fordypningsoppgave, som krever mye kjenner jeg! Det har også vært litt personlige ting, men det er bedre nå Jeg prøve å holde følge med dere da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. april 2011 #497 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg synger meg i seng. Jeg er altfor sliten til å oppdatere meg i bøkene til folk, men jeg måtte innom til Votten min Jeg gav deg sjokolade fordi du fortjener det Håper alt er vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. april 2011 Forfatter #498 Del Skrevet 7. april 2011 Åh, du er verdens nydeligste! Nå ble jeg kjempeglad, og du planta et smil i ansiktet mitt på denne kvelden Takk for sjokoladen da Jeg spiste opp hele.. Får jeg nattasang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. april 2011 #499 Del Skrevet 7. april 2011 Et smil er nok til å lyse opp selv den mørkeste av mine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. april 2011 Forfatter #500 Del Skrevet 7. april 2011 Åh, herlig sang! Den byssa meg nesten lull Ha en god natt, Al, og alle andre. Nå er det straks natta på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå