Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kost meg! Og klarte faktisk å bare spise et kakestykke! Det hjelper når man har bakt kaken selv, syns jeg :)

Nå er det kos på sofaen med verdens beste kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det :ball: på tv. Og jeg lurer på om jeg burde tatt en ekstra blodtrykkspille i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det :ball: på tv. Og jeg lurer på om jeg burde tatt en ekstra blodtrykkspille i dag... :sjenert:

Fotball ja.... Kan ikke si at jeg klarer å engasjere meg altså. Kjæresten sitter og spiller Gran Turismo her, og jeg ordner sangen til ipoden min, SÅ skal jeg kooose meg på vei til jobb i morgen. Jeg føler meg litt nerd her jeg sitter, med to pc'er :P

Hva slags kake laget du da? :)

Jeg laget sjokoladekake :) Alltid en slager. eller, jeg laget bunnen, og kjæresten laget glasuren :nigo: Vi tar alltid dobbel porsjon glasur, så blir det ekstra godt. Jeg var også så lur at jeg satt igjen kaka hos mormor, så slipper den å friste meg utover uka.... Smart? ;)

Men jeg lurer fortsatt på hvordan Ka og Sokken har blitt moderatorer..... og hva de gjør.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til de der moddene altså... Har da blitt moddet en gang jeg også. Og da fordi jeg roste en annen bruker. Det var visst en overivrig modde som fikk det for seg at jeg var ironisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det må jeg si!!! Du er ikke tapt bak en vogn altså :fnise: Var det ikke det minste fristende å ta med kaka hjem :gjeiper:

Høres ut som du har hatt en flotters helg Votten min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Ja, det tror jeg du får :) Er vel bare å prøve det?

Jeg er også litt skeptisk til modder, må jeg dessverre si, men ikke alle da. Bare de som ikke liker meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si!!! Du er ikke tapt bak en vogn altså :fnise: Var det ikke det minste fristende å ta med kaka hjem :gjeiper:

Høres ut som du har hatt en flotters helg Votten min :klemmer:

Nei, jeg var sterk der! Men som sagt, det hjelper å ha bakt den selv. Dessuten spiser vi ikke sånn i ukedagene. Har faktisk ikke lyst på :P

Jaaa, jeg har kost meg. Selv med fordypningsoppgava ;)

Det er bare å bytte, votten! :jepp:

Skal jeg? Den var litt kul, men kanskje litt vulgær... :P

Jeg bør jo ha en avatar som passer til nicket mitt...

Ja, det tror jeg du får :) Er vel bare å prøve det?

Jeg er også litt skeptisk til modder, må jeg dessverre si, men ikke alle da. Bare de som ikke liker meg :fnise:

Jeg holder avstand.... Bortsett fra fra Ka og sokken.. det klarer jeg ikke! Jeg er for svak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lagt inn et helt annet bilde enn det som kommer opp på avataren min her... hm.. Jeg får la det gå litt tid... kanskje det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, App! Foreløpig la jeg inn et annet bilde av han, for han er så digg å se på :P Men det er bare det gamle som kommer opp... Inne på kontrollpanelet mitt er det bilde av det andre.. Votten skjønner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...