Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. april 2011 #441 Del Skrevet 3. april 2011 Kos deg i dag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #442 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #443 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har kost meg! Og klarte faktisk å bare spise et kakestykke! Det hjelper når man har bakt kaken selv, syns jeg Nå er det kos på sofaen med verdens beste kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #444 Del Skrevet 3. april 2011 :klemmer: til Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2011 #445 Del Skrevet 3. april 2011 Her er det på tv. Og jeg lurer på om jeg burde tatt en ekstra blodtrykkspille i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #446 Del Skrevet 3. april 2011 Hva slags kake laget du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #447 Del Skrevet 3. april 2011 Her er det på tv. Og jeg lurer på om jeg burde tatt en ekstra blodtrykkspille i dag... Fotball ja.... Kan ikke si at jeg klarer å engasjere meg altså. Kjæresten sitter og spiller Gran Turismo her, og jeg ordner sangen til ipoden min, SÅ skal jeg kooose meg på vei til jobb i morgen. Jeg føler meg litt nerd her jeg sitter, med to pc'er Hva slags kake laget du da? Jeg laget sjokoladekake Alltid en slager. eller, jeg laget bunnen, og kjæresten laget glasuren Vi tar alltid dobbel porsjon glasur, så blir det ekstra godt. Jeg var også så lur at jeg satt igjen kaka hos mormor, så slipper den å friste meg utover uka.... Smart? Men jeg lurer fortsatt på hvordan Ka og Sokken har blitt moderatorer..... og hva de gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #448 Del Skrevet 3. april 2011 De ble nok bare forespurt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #449 Del Skrevet 3. april 2011 Men hva gjør dem da?...... jeg er lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2011 #450 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg er skeptisk til de der moddene altså... Har da blitt moddet en gang jeg også. Og da fordi jeg roste en annen bruker. Det var visst en overivrig modde som fikk det for seg at jeg var ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #451 Del Skrevet 3. april 2011 Tror dere jeg får lov å ha denne som avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. april 2011 #452 Del Skrevet 3. april 2011 Det må jeg si!!! Du er ikke tapt bak en vogn altså Var det ikke det minste fristende å ta med kaka hjem :gjeiper: Høres ut som du har hatt en flotters helg Votten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #453 Del Skrevet 3. april 2011 Det er bare å bytte, votten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #454 Del Skrevet 3. april 2011 Ja, det tror jeg du får Er vel bare å prøve det? Jeg er også litt skeptisk til modder, må jeg dessverre si, men ikke alle da. Bare de som ikke liker meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #455 Del Skrevet 3. april 2011 Det må jeg si!!! Du er ikke tapt bak en vogn altså Var det ikke det minste fristende å ta med kaka hjem :gjeiper: Høres ut som du har hatt en flotters helg Votten min Nei, jeg var sterk der! Men som sagt, det hjelper å ha bakt den selv. Dessuten spiser vi ikke sånn i ukedagene. Har faktisk ikke lyst på Jaaa, jeg har kost meg. Selv med fordypningsoppgava Det er bare å bytte, votten! Skal jeg? Den var litt kul, men kanskje litt vulgær... Jeg bør jo ha en avatar som passer til nicket mitt... Ja, det tror jeg du får Er vel bare å prøve det? Jeg er også litt skeptisk til modder, må jeg dessverre si, men ikke alle da. Bare de som ikke liker meg Jeg holder avstand.... Bortsett fra fra Ka og sokken.. det klarer jeg ikke! Jeg er for svak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #456 Del Skrevet 3. april 2011 Hva har skjedd med avataren min? Jeg er inne i en testesirkel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #457 Del Skrevet 3. april 2011 Trykk f5 Det kan funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #458 Del Skrevet 3. april 2011 Nå har jeg lagt inn et helt annet bilde enn det som kommer opp på avataren min her... hm.. Jeg får la det gå litt tid... kanskje det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #459 Del Skrevet 3. april 2011 Synes vottene var bra, jeg Men avataren du har nå er også veeeldig grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 Forfatter #460 Del Skrevet 3. april 2011 Helt klart, App! Foreløpig la jeg inn et annet bilde av han, for han er så digg å se på Men det er bare det gamle som kommer opp... Inne på kontrollpanelet mitt er det bilde av det andre.. Votten skjønner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå