Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke dropp London. Bare sett ned foten og be venninnene dine om å bestemme seg! :jepp:

Dere må da klare å bli enige om noe, London er jo fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet! Har heldigvis vært der før. men jeg er lei av at det ansvaret jeg har tatt på meg, bare blir tråkket på. kanskje vi skulle tatt en KGjentetur i stedet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bare litt. Jeg sier aldri at jeg sjuk... for da føler jeg meg dårlig. Jeg er bare forkjøla :sjenert:

Nå stikker jeg på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Helluuuuuuen Snuppa :vinke:

Du må ikke droppe London nei, det var en flotters tur! Nå i helgen var det meldt 19 grader der faktisk ;) Det er bare å få bestilt og bestemt, så får majoriteten faktisk avgjøre. Om alle ikke kan så kan i allefall noen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye forkjølelse som er ute å går for tiden :redd: Håper det ikke biter på ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Minsten min ligger rett ut her med feber og sår hals så jeg bare HÅPER vi andre slipper unna :sjenert:

Krysser fingrene for at du også slipper unna med skrekken :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, ikke bli syk :hjerte: Uff, kjipern.

Neida! Jeg er litt bedre. Men nesa renner, og mandlene er STORE!

Jeg står på venteliste på sykehuset nå, for å få fjernet dem. De har lovet meg at jeg skal behandles for mars 2012.. yes!

:kaffekopp: <= varm urte-te til forkjølt vott. God helg. :klem:

Takk! Den varmet, også putta jeg oppi litt honning! Mmm, det er godt for en sår hals!

Helluuuuuuen Snuppa :vinke:

Du må ikke droppe London nei, det var en flotters tur! Nå i helgen var det meldt 19 grader der faktisk ;) Det er bare å få bestilt og bestemt, så får majoriteten faktisk avgjøre. Om alle ikke kan så kan i allefall noen :tommelsmil:

Hei superbeib!

Vi har bestilt nå! Endelig fikk alle bestemt seg, og betalt :) Det går i orden, er bare litt frustrerende mens det holder på.

Det er mye forkjølelse som er ute å går for tiden :redd: Håper det ikke biter på ;)

God helg!

Takk! Jeg satser på det.

Jeg har faktisk kjøpt Kin Jang - så får vi se om det hjelper. KaDust sverger til den, har jeg lest, så da måtte jeg jo prøve!

Takk Ka :)

God helg til deg og, App :)

I dag skal kjæresten og jeg vaske og polere samtlige biler - pluss bilen til mamma, som skal selges. Jeg er selvsagt med og hjelper til! Det er moro :D

Jeg må også skrive en oppgave i kunst og håndverk i dag, så jeg får nok ikke med meg hele vaskeprosessen.

Vi skal også bake kake i dag, og merk at jeg sier VI! for kjæresten min er like mye med når vi baker sjokoladekake, som jeg er! Mormor har nemlig bursdag i morgen, og hun ønsket seg sjokoladekake i gave :) Lettvint!

Hun skal servere verdens beste lapskaus, og jeg gleder meg til å se henne igjen :D

Ha en fin lørdag alle sammen! Det er godt det er helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Det som er positivt med polering av bil, bortsett fra at bilen blir pen, er at man får armmuskler av det :ler:

Lapskaus hørtes godt ut, ikke så verst med sjokoladekake heller :spise: Kos deg Snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilene glinser! ;) Skikkelig blingbling i garasjen nå! ;)

Kaken står ferdig på benken, og jeg sitter og koser meg på KG til meg må gå på badet og dusje og stelle meg :)

Forkjølelsen har faktisk sluppet litt taket.. Jeg er fortsatt litt tett og har hovne mandler, men er på langt nær så slapp som jeg var på fredag. Tror jammen Kin Jang hjalp jeg!! :nigo: Jeg liker å tro det hvertfall :)

Jeg har faktisk rukket og begynt på fordypningsoppgavven min også... det var jammen på tide! Den har nemlig bare blitt utsatt og utsatt! NÅ er jeg i gang, og er på 3/15 sider :P

Ha en god søndag, alle mine kjære KGlesere! Dere er faktisk de beste KG'erne ;):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...