Gjest Katee Skrevet 18. mars 2011 #361 Del Skrevet 18. mars 2011 Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. mars 2011 #362 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg håper du får en flott fest i kveld Votten, selv om (de teite)vennene dine ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2011 #363 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg tror du får en fantastisk fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 19. mars 2011 #364 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå gikk jeg litt i surr når du skulle ha fest, men håper den blir like koselig som du er God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #365 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg skal ha fest i kveld, Lalle Det står en liten oppdatering om det på forrige side JA, Al og Beib - jeg kommer til å storkose meg. Det kommer mange vakre mennesker!! Det kommer noen allerede noen i 5 tiden, så jeg bør kanskje begynne å fikse meg selv også.. Har bare fikset huset i dag. Jeg har rydda, tørket støv, støvesugd, bakt kake og fikset senger til alle som skal sove over Dusjen neste! Kos dere masse i kveld - det skal jeg Forresten, dere er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #366 Del Skrevet 19. mars 2011 Åhhh, jeg kan godt komme på festen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2011 #367 Del Skrevet 19. mars 2011 Flere som har bakt og ordnet til party i dag ja. Kos deg sammen med de som kommer, og glem de som ikke kommer. Du lever her og nå - og da er det bare å nyte øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2011 #368 Del Skrevet 19. mars 2011 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. mars 2011 #369 Del Skrevet 20. mars 2011 Åssen gikk festen Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. mars 2011 #370 Del Skrevet 20. mars 2011 jeg var flink å satt i et hjørne og plaget ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. mars 2011 #371 Del Skrevet 20. mars 2011 jeg var flink å satt i et hjørne og plaget ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. mars 2011 #372 Del Skrevet 20. mars 2011 Håper du har det bra, Votten :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. mars 2011 #373 Del Skrevet 20. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 20. mars 2011 #374 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi får sikkert høre i morra, og gleder meg Sambo var i bursdag i går sammen med gutta. KOm hjem og hadde mista ringen, ja ja, den er jo forsikra, men det sambo var redd for var at jeg trodde han hadde rota med ei annen. Slapp av, jeg stoler fullt og fast på han Nå vet vi hvor ringen er: i lomma til kameraten hans, som hadde bursdag.............jeg mobber han, nå må han forklare seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #375 Del Skrevet 21. mars 2011 Hallo, alle sammen Jeg hadde en strålende kveld, med mye spill, prat og moro Også er det så herlig å ha overnattingsgjester, for at blir det alltid en god frokost dagen derpå Jeg syns du var flink jeg, Appy - du lagde jo ikke en lyd! Men vi snakket litt om hu som satt der i hjørnet, og tittet forundret på oss Åh, så fine ord, Sauen De hjalp! Heldigvis har kjæresten min gode venner, så jeg ble tatt godt vare på! Også kom ei venninne av meg allikevel, så jeg ble litt mer fornøyd Nå venter jobb, og søte 2. klassinger. Også venter et nytt jobbintervju senere i dag Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. mars 2011 #376 Del Skrevet 21. mars 2011 LYKKE TIL IGJEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #377 Del Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk! Det gikk veldig bra, og jeg er egentlig nysgjerrig på ungdomskolen. Trodde jeg aldri kom til å være det! Jeg får svar på mandag! Og i løpet av uka bør jeg høre noe fra det forrige intervjuet Hvordan har dagen deres vært, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. mars 2011 #378 Del Skrevet 21. mars 2011 Så bra, hvem av dem vil du helst jobbe på da :gjeiper: Jeg har nesten kjørt meg fast i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. mars 2011 #379 Del Skrevet 22. mars 2011 Håper det vanker et positivt svar eller to fra jobbintervjuene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mars 2011 #380 Del Skrevet 22. mars 2011 Gleder meg til å høre hva de forskjellige har å si til deg, Votten. Hvordan går det med deg? Er alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå