KaDust Skrevet 14. mars 2011 #321 Del Skrevet 14. mars 2011 Ha en fin dag, Votten! Ja, så på Norske Talenter på fredagen jeg også. Husker jeg smelta når han fremførte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 14. mars 2011 #322 Del Skrevet 14. mars 2011 Forstår jeg glipp av noe da jeg ikke så på NT Ønsker deg en go' dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. mars 2011 #323 Del Skrevet 14. mars 2011 For en herlig gutt Jeg fikk heller ikke med meg Norske talenter Har du det bra i dag? Setter igjen en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mars 2011 #324 Del Skrevet 14. mars 2011 Så på NT i reprise i går Ha en finfin dag, favoritt-votten min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #325 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, han var bare helt herlig Dere som ikke så det på fredag, får sjekke filmen jeg la ut Men det var merkelig få som ble x'et på fredag.. alle fikk jo masse skryt og var sååå flinke.. jeg syns det var rart! JEG SKAL PÅ JOBBINTERVJU PÅ ONSDAG! Må si jeg gruer meg litt... Takk, sokken Ha en fortsatt fin dag du og Jeg har det supert, beiben NÅ skal jeg trene! Kanskje jeg kommer innpå litt senere i kveld men i dag er det så mye å se på på tv.. Ja, jeg er tvslave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. mars 2011 #326 Del Skrevet 14. mars 2011 Jobbintervju til hvilken jobb? Lykke til, uansett! Men helt enig, merkelig få som ble x'et på fredagen, hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. mars 2011 #327 Del Skrevet 14. mars 2011 Jobbintervju Hva ser du på i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mars 2011 #328 Del Skrevet 14. mars 2011 Vil også høre mer om den jobben! God natt (hmf, jeg ser på paradise... slem sokk... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #329 Del Skrevet 14. mars 2011 JA! Slem sokk!!! Jeg ser på farmen, norges sterkeste mann (en kompis av samboer'n var med) og dansken og finger'n Jeg skal på jobbintervju på en barneskole borti høgda her Rektoren virket kjempehyggelig! og det virker som en bra skole. Jeg har hørt masse bra om den. Så nå er jeg superspent på hva de egentlig trenger der Takk, Kaaaa Det blir spennende! På onsdag skjer det nå mye - skole hele dagen, jobbintervju, og så konferanse med Deesse i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 14. mars 2011 Hva skal jeg ha på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frisk og glad Skrevet 15. mars 2011 #331 Del Skrevet 15. mars 2011 Så spennende med jobbintervju! Lykke til! Må innrømme jeg ikke orker reality, verken PH eller Farmen... utrolig slitsomt å se det verste av folk, blir bare i dårlig humør Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. mars 2011 #332 Del Skrevet 15. mars 2011 Ha på deg noe nøytralt og noe du føler deg vel i, men kanskje ikke den mest slitte joggebuksa liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 15. mars 2011 #333 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva skal jeg ha på meg? Klær :gjeiper: Nei, men som Sokken sier, ikke for prangende lissom, men jeg syns likevel det bør være rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 15. mars 2011 #334 Del Skrevet 15. mars 2011 Lykke til på jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 15. mars 2011 Tusen takk for både lykkeønskninger og klestips jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal ha på meg, men tenker jeg ikke skal gå i olabuksa - jeg er egentlig ikke olabuksemenneske heller, går aldri i det jeg Er mer tights/strømpebukse og støvletter-kind of girl Jeg får se hva jeg finner i skapet! Noe bør jo være der, det er jo fullt I dag har det gått i ett igjen - som vanlig Jeg har vært på skolen og konsulentmøte i Mary kay - før jeg møtte ei god venninne til middag på kafe.. Nå er jeg sliten! Gubben lager middag, jeg ligger på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 15. mars 2011 #336 Del Skrevet 15. mars 2011 Tror faktisk tights og støvletter er en flott kind også jeg Forresten og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mars 2011 #337 Del Skrevet 16. mars 2011 Enig med beiben!! Bare husk å dekk til rupma Eller kanskje ikke Lykke til i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. mars 2011 #338 Del Skrevet 16. mars 2011 Ha en fin dag votten! Jeg skal ta en dagbokrunde i morgen, får håpe alle andre har det bra så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 16. mars 2011 #339 Del Skrevet 16. mars 2011 Og ønsker deg en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. mars 2011 #340 Del Skrevet 16. mars 2011 Enig med beiben!! Bare husk å dekk til rupma Eller kanskje ikke Lykke til i dag!!! Ser for meg Votten på intervju med avklipt buksebak LYKKE TIL I DAG SNUPPA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå