Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Vår og snøsmelting er herlig, men det er sannelig mye snø som skal smelte her hos oss også :fnise: Vi er så heldig å ha overbygd veranda og i fjor vår "nettet" vi den inn til Lillepus. På den tiden var hun nemlig ikke sterilisert og kunne ikke gå ute fritt. Fordelen og grunnen til at vi ikke har fjernet nettingen nå som hun er ute er at vi slipper all kattetissingen som de forbaska ukastrerte kattene i nabolaget bedriver overalt. Så da har vi garantert tissfri veranda :fnise: Vi også bruker den masse, særlig til grilling, når det blir litt varmere enn nå, så vi må snart få vasket og fikset der ute tenker jeg. Gleder meg SÅÅÅ til grillribba kommer i butikken igjen og det er SOMMMER :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig!!! Vi har også overbygget - med tre vegger, også er resten av terrassen åpen. Vi er skikkelig terrassemennesker, og bor der ute om sommeren. Vi sover til og med der :) Vi har stooore stuevinduer som vender mot vest, derfor blir det skikkelig badstu her inne når sola står på. Derfor er det genialt med så stor terrasse, og siden vi har overbygget kan vi jo sitte der selvom det regner :)

I sta ringte ei venninne av meg, og ville ha oss på middag :) Samboeren hennes er kokk, så det blir nok en good middag :) De har også verdens nydeligste sønn, som skal få tonnevis av kos i kveld! Både av meg og min kjære. Neida.... vi er IKKE babysyke.. NOPE! *nekter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa.. det var kjempekos! Og jeg visste ikke at en pizza kunne bli så god! sånn er det når man er kokk :P Hehe

Søteste babyen, han er så nydelig og kosete at jeg smelter innvendig :)

I dag er det grått vær! Men era og jeg skal ut og gå tur for det :) Men først; litt frokost :D

Ha en god en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg skulle gjerne hatt en kompis som var kokk jeg også :sjenert:

Babyer er jo stort sett søte de, særlig de første 6 mnd er jo herlige så gled deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de alltid er søte jeg, Beib :) hvertfall når jeg ikke vet noe annet, siden jeg ikke har barn selv... Han her er jo 1 1/2 år da, så jeg kan kanskje ikke kalle han baby lenger. Han løper rundt og gjør alle ting han vet han ikke får lov til... :P

Nå har Era og jeg tuslet en tur :) Det er deilig nå som det begynner å bli bare veier, og til og med er det tørt noen steder :) Og jammen kommer det opp mange lukter da snøen smelter, for jeg får nesten ikke med meg Era videre.. hun skal jo bare snuse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å skrive

Jeg liker å lese

Jeg liker å strikke

Jeg liker å hekle

Jeg liker å møte nye mennesker

Jeg liker å omgås mennesker

Jeg liker å sette ord på tanker og følelser

Jeg liker å lage mat

Jeg liker å bake

Jeg liker å leve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nydelig med slike varme barnearmer rundt seg :klem:

Det er godt å få en klem av mine håpefulle enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg liker å skrive

Jeg liker å lese

Jeg liker å strikke

Jeg liker å hekle

Jeg liker å møte nye mennesker

Jeg liker å omgås mennesker

Jeg liker å sette ord på tanker og følelser

Jeg liker å lage mat

Jeg liker å bake

Jeg liker å leve :)

:tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk er jeg ikke. Men jeg koser meg veldig når jeg får låne en baby av og til. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det da mye kjeding ;) Håper dere ikke kjeder dere nå lenger da :)

:klem:

Takk, Al :) En goood :klemmer: tilbake

Jeg er oppe tidlig, og skal på jobb :)

Vi byttet på senga i går, til et sengetøy som er det myykeste i verden.. GJETT om jeg har sovet godt! Ville ikke stå opp i dag jeg :P

Nå er det frokost og litt god morgen Norge :)

Ha en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...