Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Tror nok vår kjære Vott har hatt styrke nok til å holde seg unna KG :fnise: Håper du er tilbake nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er jeg tilbake! Rimelig sliten, og heldig "fri" i dag :) "Fri" fordi jeg tar meg fri. skal egentlig på skolen klokka 11, men tror det utgår da mensensmertene mine er uutholdelig i dag....

Åh, det har skjedd mye!! Jeg må fortelle :P Jeg tror jeg var her sist på onsdag, på skolen. Da satt jeg hele dagen og hørte på en kjedelig mann som snakket om ting jeg ikke syns var noe spennende! Onsdagskveld var jeg på Mary Kay party hos ei venninne, og det var superkoselig! Jeg er veldig glad i Mary Kay produkter, og vuderer og bli konsulent :) Jeg dro ganske tidlig derfra på onsdag kveld, for jeg skulle tidlig opp i går. Nærmere bestemt halv 6! Skjønner ikke at jeg klarte det!! De trengte nemlig folk på SFO på den skolen jeg jobber, og jeg stiller jo alltid opp. 13 unger å ta vare på så tidlig om morran har da ikke skadet noen! :P Videre utover gårsdagen var vi på skøytebanen og i svømmehallen. Jeg sto på skøyter og STORkoste meg.. det var virkelig moro. og unga synes også det var gøy :) Jeg svømte ikke, da tanta hadde kommet :P Men man blir faktisk ganske sliten av å bare gå rundt og passe på unga i bassenget altså. Jeg kom meg nesten ikke inn døra her i går, før jeg måtte gå ut av den igjen. Jeg var hos ei venninne og planla Londontur :) Den er nå straks i boks!

Stakkars dere som må lese dette, men nå vet dere hvorfor jeg har vært fraværende! Jeg lover, det skal ikke gjenta seg!! :P

Nå står faktisk frokosten min og ser på meg, jeg klarer ikke spise den, vil bare lese dagbøker på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, tantesmerter er noe dritt. Får ofte uutholdelige smerter jeg også :troest:

Oi, ser du har vært veldig opptatt. :hakeslepp: Også London? Synes ALLE drar til London her på KG, jeg. :fnise: Når skal dere dra?

:fnise: Tulla, du må jo få spist også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tantesmerter er noe dritt. Får ofte uutholdelige smerter jeg også :troest:

Oi, ser du har vært veldig opptatt. :hakeslepp: Også London? Synes ALLE drar til London her på KG, jeg. :fnise: Når skal dere dra?

:fnise: Tulla, du må jo få spist også!

JA!!! Uten tvil!

Jeg vet, alle drar til London. Og det er ikke bare her på KG, alle vennene mine rundt omkring også. Tror det er noe som går..... Vi skal dra i slutten av juni, så vi er bare veldig tidlig ute. Men sånn er det med studenter! Da er jo alle eksamener ferdig. Og jeg skal feire at jeg er ferdig utdannet :D

Jepp, skal spise nå! For nå har jeg oppdatert meg på dagbøker!

I dag MÅ jeg kose og gå tur med Era.. Stakkar! Hun er underernært snart, tror jeg! Også får jeg ta meg av mannen i ettermiddag/kveld, for han er også underernært! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så det er London-syke ute å går :fnise:

Men blir bra feiring det da! London er jo kjempefint har jeg hørt fra flere her på KG.

Ja, du får ta deg av de underernærte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London har vel alltid vært et populært reisemål, for oss som bor litt lett tilgjenlig. Selv har jeg aldri vært der.

Åh, nå skinner sola inn :sol:

Ha en flott dag og ta deg av dine kjære :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er hundens behov oppfylt for noen timer :)

Da er det meg selv som står for tur! Her skal det dusjes og vaskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom selvfølgelig sola.... etter jeg har gått tur ;)

Kanskje det er godt i solvegge på terrassen! Der satt vi og drakk kakao i fjor :kaffekopp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra :hoppendeglad::duskedame:

LONDON BABY!!

Så hyggelige velkommen-tilbake-hilsninger fra dere! Nesten så jeg må være borte mer... Neida, for jeg har savna dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Believe within your heart, from this moment on

There's someone who loves you in a special way,

no matter what you do, no matter what you say

Just remember this everyday.

:danser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Kosedresser er for å kose seg i, ikke sant? Så da tar jeg en strekk på sofaen jeg. Før middag og basseng :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...