Gjest Caitlin Skrevet 9. mars 2011 #241 Del Skrevet 9. mars 2011 Hm. Sitte på skolen høres ikke halvparten så koselig ut som å sitte i sofaen med pc på fanget, fyr i peisen, kopp te på bordet og CSI sesnong 7 på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #242 Del Skrevet 9. mars 2011 Oi.. nå ble jeg misunnelig på deg, Beib! Virkelig! Også.. altså, hvis foreleseren skal hindre meg i å sitte på pc'n og surfe (noe han gjorde), så kan han VIRKELIG lage en spennende forelesning altså! For dette var skikkelig kjedelig, dødt og virkelig ikke motiverende! Jeg skulle nesten filmet han, og lagt det ut her! Jesus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. mars 2011 #243 Del Skrevet 9. mars 2011 Oi.. nå ble jeg misunnelig på deg, Beib! Virkelig! Også.. altså, hvis foreleseren skal hindre meg i å sitte på pc'n og surfe (noe han gjorde), så kan han VIRKELIG lage en spennende forelesning altså! For dette var skikkelig kjedelig, dødt og virkelig ikke motiverende! Jeg skulle nesten filmet han, og lagt det ut her! Jesus!!! Selv om du lider, trenger ikke vi lide så dropp filminga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er vel sant! Makan til mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #245 Del Skrevet 9. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #246 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Du kunne jo sitti her og holdt meg med selskap, Ka Det er kake i kantina Endret 9. mars 2011 av Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #247 Del Skrevet 9. mars 2011 Ååh, det hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. mars 2011 #248 Del Skrevet 9. mars 2011 Kake i kantina? Vi får bare salat, grøt og sånne kjedelige ting, vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 9. mars 2011 Gjør dere? Så kjedelig kantine dere har da Her er det kake, baguetter, smørbrød og varmmat hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #250 Del Skrevet 9. mars 2011 Vi hadde kake på fredager når jeg gikk VGS. Men nå fikk jeg lyst på baguett og en juice. Også kake etter det. Har jo ikke spist eller drukket på dritlenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 9. mars 2011 SPIS! og DRIKK! Det er viktig for kroppen din, og også for psyken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #252 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vet, men har så vondt at jeg er kvalm. Så klarer liksom ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #253 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror du ikke du blir bedre hvis du spiser litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #254 Del Skrevet 9. mars 2011 Vet ikke. Kan jo være, men når man er kvalm, og attpåtil så har man ingenting i huset man ville spist selvom man følte seg toppers, så frister det enda mindre å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 9. mars 2011 #255 Del Skrevet 9. mars 2011 Her diskuteres det kaker? Men, godt er det, men nå har jeg slutta å spise kake til kl 14.00. Tar en time av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 9. mars 2011 Forelesningen starter igjen, og votten er tilbake på KG.. OPS! Så flink du er, Lalle Jeg spiser heldigvis ikke, jeg bare fantaserer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #257 Del Skrevet 9. mars 2011 Har dere kakeproblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. mars 2011 #258 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå har du vel kommet hjem og sluppet unna kjedsomheten vel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mars 2011 #259 Del Skrevet 9. mars 2011 Sa noen KAKE!!!???!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #260 Del Skrevet 10. mars 2011 WTF!? KAKE HER OG?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå