Gjest Caitlin Skrevet 8. mars 2011 #221 Del Skrevet 8. mars 2011 Skøyter og bade i samme setning får meg til å fryse gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #222 Del Skrevet 8. mars 2011 Hehe.. Det er kooos da! Jeg elsker å gå på skøyter. Jeg er egentlig ganske barnslig av meg... Vi skal stå på skøyter først, så spise og bade til slutt Jeg skal ikke bade da.. Jeg skal observere fra land! Landkrabbe, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. mars 2011 #223 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror ikke jeg har stått på skøyter på sikkert 15 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #224 Del Skrevet 8. mars 2011 Og det som er så gøy! Liker barna dine det da? Dere kunne jo dratt og stått på skøyter sammen en dag. Ta med boller og kakao, og kos dere etterpå. Det er jo så hyggelig. (Neida, jeg gleder meg IKKE til å få barn!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2011 #225 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg klarer ikke å stå på skøyter, jeg. Bare står stille og holder på å falle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 8. mars 2011 Har du hatt riktig størrelse da, KaDust? Det har mye å si... De bør egentlig være akkurat passe, for da blir det ikke for trangt så du får blod til føttene, og ikke for store, for da er det vanskelig å holde balansen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2011 #227 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, har hatt riktig størrelse. Jeg bare blir overhvelmet av den følelsen av at jeg ikke vil falle, så da sliter jeg med å holde balansen siden alt er konsa på å ikke falle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #228 Del Skrevet 8. mars 2011 Bambi på isen! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2011 #229 Del Skrevet 8. mars 2011 Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #230 Del Skrevet 8. mars 2011 og til plusserne Hvordan går det, Votten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #231 Del Skrevet 8. mars 2011 og til plusserne Hvordan går det, Votten? Takk takk, kjære venn Det varmet. Og jeg har nettopp drukket kaffe, så det passet fint. Da sender jeg en tilbake Det går veldig bra! Jeg har nettopp hatt en hyggelig dame på besøk, som fortalte meg om kosttilskuddene til Shine. Og jeg ble selvfølgelig solgt, og skal prøve det ut! Jeg anbefaler egentlig resten av befolkning å sjekke det ut også Hvordan går det med deg, Al? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #232 Del Skrevet 8. mars 2011 De går bra Jeg har så mye kosttilskudd nå at jeg tror ikke lommeboka mi vil at jeg skal prøve noen flere på en stund Men uansett, hvilke kosttilskudd er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #233 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Det heter Shine. Er kun naturlige tilsetninger, ikke noe kunstig. Koster 599 for en pakke hvor du får omega-3, k2, energijuice og noe med gurkemeie og noe til som jeg ikke husker - som skal rense opp lever og nyrer. Pakka inneholder 1 mnd forbruk. Jeg er egentlig ikke en som tror på sånt, men etter en kompis av meg som har vært med i flere bilulykker og går derfor på MASSE medsiner som en følge av dette fortalte sin historie har jeg litt mer trua. Han har verken tatt hodepinetabletter eller sovetabletter etter han begynte på kosttilskuddet, og han pleier å ta det flere ganger om dagen. Kjæresten hans jobber mye, og står opp tidlig, og merker at hun har fått mer energi til å stå opp, sover bedre og har energi hele dagen. Sjekk shine sin hjemmeside. Der kan man også lese flere historier Det hjelper visst også mot allergier. bl.a. pollen, pels og støv, benskjørhet og hjerte- og karsykdommer. Både forebyggende, og hvis du allerede har det. Endret 8. mars 2011 av Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #234 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har heller ikke tatt smertedempende siden jeg begynte på mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #235 Del Skrevet 8. mars 2011 Så bra da Hva bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #236 Del Skrevet 8. mars 2011 Å, masse forskjellig. Magnesium, frie aminosyrer, organiske enzymer, c-vitamin, b-vitamin, levertilskudd, glutamin, masse rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #237 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvor kjøper du det hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #238 Del Skrevet 8. mars 2011 En del av det kjøper jeg på Sunkost Men det er jo mye på nettet også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 8. mars 2011 #239 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei Votten Skyøter? Det er for pyser som vil vise seg frem Hvem har skapt dette rare fenonemet for å ha under beina så du trur du kan "skli" over vann med is på? Skøyter er oppskrytt. Ser jeg skøyter, detter jeg Har prøvd Shine jeg også, beklager å si det, det koster skjorta og har vel ikke så stor virkning. Vi lar oss lure sier nå jeg. Jada, jeg har dårlig erfaring. Men, jeg er av den mening at vi må prøve, ellers kan vi ikke uttale oss, og for noen virker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #240 Del Skrevet 9. mars 2011 Jepp, skøyter! Jeg syns det er gøy :D Åja.. Nei, den funker vel ikke på alle.. Men jeg prøver Føler jeg må gi det en sjanse.. Ikke det at jeg har noen plager da! Men kanskje fordøyelsen til kjærst'n får en liten oppfriskning Nå sitter jeg på skolen.. Yeeey! Eller, jeg vet ikke enda. Vi får se utover dagen, hvordan humøret mitt er Ha en superduper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå