Gjest Katee Skrevet 6. mars 2011 #201 Del Skrevet 6. mars 2011 Hva skjer med at alle innlegg her får en pluss? Er dette himmelen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. mars 2011 #202 Del Skrevet 6. mars 2011 Haha, så det jeg også! Noen liker dagboken din, Votten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. mars 2011 #203 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, her vil jeg bygge og bo!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2011 #204 Del Skrevet 6. mars 2011 Meg og, meg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. mars 2011 #205 Del Skrevet 6. mars 2011 Å, jeg elsker deg, Votten (og evnt andre som plusser) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2011 #206 Del Skrevet 7. mars 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #207 Del Skrevet 7. mars 2011 Her var det da koselig å komme innom Jeg har sett de plussene jeg også, trodde bare noen likte det jeg sa jeg Vi sier det! Ha en gooood dag alle sammen, jeg er bare innom en tur for å si hei! I dag skal jeg tilbringe dagen med mine kjære 2. klassinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mars 2011 #208 Del Skrevet 7. mars 2011 La ikke merke til det før nå, jeg! Masse plusser er gudd gudd. Du får kose deg idag, Votten. Ha en fin dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. mars 2011 #209 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det flere boller igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #210 Del Skrevet 7. mars 2011 Nei, ikke flere boller igjen De er ikke spist opp da, men i fryseren Jeg har en god følelse i dag! Deilig å være tilbake på jobb etter vinterferien. I morgen er det skole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mars 2011 #211 Del Skrevet 7. mars 2011 Å, du er en sånn en som har ferie og greier? Nice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2011 #212 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg liker at alle har plusser her inne Er du barneskolelærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. mars 2011 #213 Del Skrevet 8. mars 2011 Hallo Votten, åssen var dagen på jobb Si ifra når du tar opp de bollene igjen da :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. mars 2011 #214 Del Skrevet 8. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #215 Del Skrevet 8. mars 2011 Å, du er en sånn en som har ferie og greier? Nice Takk, og tilbake! Jepp, hadde vinterferie! Både fra jobb og skole Jeg liker at alle har plusser her inne Er du barneskolelærer? Jeg lurer på hvem som plusser jeg Ja, er barneskolelærer Er bare vikar foreløpig.. på 2. trinn. Men jeg er ferdig med utdannelse i juni, så jeg driver og søker jobber Hallo Votten, åssen var dagen på jobb Si ifra når du tar opp de bollene igjen da :gjeiper: Det var herlig på jobb! Faktisk så er de fleste unger utslitt etter vinterferie, så det er ikke så mye bråk rundt omkring Det var verre på skolebenken i dag da.... Helt klart!! Da blir det kaffeslabras! Eller så kan jeg bake nye altså, og putte vaniljekrem inni I dag var det skole på meg igjen. Og jeg må si det; det er mye bedre å jobbe enn og gå på skole Det er kanskje positivt at jeg syns det, siden jeg skal ut i jobb snart Det var heldigvis bare en 3 timers økt, men sakprosa er ikke såå spennende I morgen skal jeg stå opp før sola (det er kanskje ikke så vanskelig enda?!) også skal jeg kjøre bilen på verkstedet. Etter det blir det kunst og håndverk på skolen hele dagen :D Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. mars 2011 #216 Del Skrevet 8. mars 2011 Høres ut som en trivelig dag. Jeg skal også opp altfor tidlig, og ha gruppe i EØS-rett... kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #217 Del Skrevet 8. mars 2011 Spennende, Ragg! Det er sånn du må tenke... Jeg vet det ikke er lett.... Jeg vil heller ha gym med 2 klassingene mine i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. mars 2011 #218 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har også plusset litt.. :snikemegutigjenutenåblilagtmerketil: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. mars 2011 #219 Del Skrevet 8. mars 2011 Her går de bare på ski i gymmen hele vintern, og mine to ski-hatere syns det er såååå fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #220 Del Skrevet 8. mars 2011 Skjønner det, Beib. Det er jo ikke noe gøy hvis det er hele tiden. Vi bytter på. Også har vi nettopp hatt skiuke, og da fikk de kjørt fra seg litt der På torsdag skal vi stå på skøyter og bade :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå