Votten Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #181 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, de skal leses de også. Har du vært borti de bøkene? Vi har så mye rart pensum, atte Men mye bra også, selvfølgelig. Og jeg skjønner etterpå hvorfor vi har lest nettopp de bøkene! Jeg sitter igjen og har lest mange bøker jeg ellers ikke ville sett på en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. mars 2011 #182 Del Skrevet 4. mars 2011 Kyllingburger hørtes interessant ut?!?! Vi har spist taco og vært i bassenget, så her er det full avslapping med et lite glass til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 4. mars 2011 #183 Del Skrevet 4. mars 2011 Har du vært borti de bøkene? Vi har så mye rart pensum, atte Men mye bra også, selvfølgelig. Og jeg skjønner etterpå hvorfor vi har lest nettopp de bøkene! Jeg sitter igjen og har lest mange bøker jeg ellers ikke ville sett på en gang Disse bøkene har jeg ikke lest. Har jo hørt om Fosse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 4. mars 2011 #184 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, her kosær de sæ..... Vi har hatt middag, lunsjkaker med stekte poteter Mett og go', trur jeg er go' da Drikker aldri alkohol, så jeg tar litt saft i kveld. Klarer ikke brus pga kullsyra. Vann er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #185 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, kyllingburgeren var veldig god Min kjære lager de beste burgererene Han bruker vanlig kjøttdeig, som han krydrer, former til hamburgere og steker. I dag brukte vi kyllingkjøttdeig.. Veldig godt :D Men OFF!! Telefonen ringte her i sta, og det var en kompis, som sa: "Har dere ikke sett at det brenner?!" Så kjærst'n og løper til kjøkkenet, og joda, der ser vi et hus i full brann. Nysgjerrige som vi er da, så tar vi på oss klær og løper ut. Rett oppi gata her er huset helt overtent. Jeg får såå vondt av å se sånt, og bare tenker på alle minnene og tingene som bare blir borte i all røyken. Heldigvis ble ingen skadet, og de som bodde der ble evakuert ut tidlig. Det er en liten tankevekker, og jeg håper på å få sove i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #186 Del Skrevet 5. mars 2011 Og brannen var visst påsatt.... Hvem gjør noe sånt?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. mars 2011 #187 Del Skrevet 5. mars 2011 De er ikke riktig kloke, de som setter på brann Bra det ikke rammet noen av deres nærmeste da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mars 2011 #188 Del Skrevet 5. mars 2011 Uff. Jeg husker det samme skjedde her i sommer. Var innom rommet til søstra mi for å se om hun hadde tatt noen av klærne mine, og når jeg titta ut av vinduet så så jeg masse brann og røyk oppi gata. Fikk på meg klær og dro med meg søstra mi ut, og vi løp opp og så at hele huset var falleferdig allerede. Trist når slikt skjer, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 5. mars 2011 #189 Del Skrevet 5. mars 2011 Og brannen var visst påsatt.... Hvem gjør noe sånt?! Uff, hva tenker folk med ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 5. mars 2011 Uff.. det var like fælt å se det i dag. Huset står enda da, men er helt svart og taket har detti litt sammen. Fotograferingen gikk veldig bra i dag Vi sitter igjen med pene bilder av oss selv som venter på ramme/lerret. Heldigvis fikk vi med oss en cd med alle bildene, så kan vi bestemme selv. Det er jammen ikke lett å velge ut bilder! Vi hadde 86 bilder da vi startet, og endte opp med 20 bilder. Vi tok både par bilder, med penklær og med vanlige klær, også tok vi enkeltbilder. Jeg gleder meg til kjærst'n er ferdig med nattbordene på soverommet, så skal han ha et bilde av meg på sitt, og jeg av han på mitt Nå må jeg starte på middagen Ha en suuper kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mars 2011 #191 Del Skrevet 5. mars 2011 Ble nysgjerrig på bildene jeg Men bra de ble fine og at dere begge er fornøyde! Ofte vanskelig å få bilder hvor begge er fornøyde med hvordan de ser ut der. Kos deg med midda'n! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2011 #192 Del Skrevet 5. mars 2011 Og brannen var visst påsatt.... Hvem gjør noe sånt?! Er det mulig? (det skal hvertfall ikke være det) Håper du får sove godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. mars 2011 #193 Del Skrevet 5. mars 2011 Bilder er gull verd altså, det er så kos å ha senere Åssen ligger du an i puslinga? Jeg syns du egentlig bør ta fri fra den resten av helga, med tanke på at mitt er mye større :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mars 2011 #194 Del Skrevet 5. mars 2011 Nemmen! Jeg fant, jeg fant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #195 Del Skrevet 5. mars 2011 Ble nysgjerrig på bildene jeg Men bra de ble fine og at dere begge er fornøyde! Ofte vanskelig å få bilder hvor begge er fornøyde med hvordan de ser ut der. Kos deg med midda'n! De ble superfine! Gleder meg til å få de på veggen. Har du sjekket fotoknutsen mer ang bilde av deg og Madde? JapanPhoto er heller ikke så dyre. Vi fant fakisk overraskende mange som begge var fine på! Middagen ble nyyydelig! Moussen også, den har jeg ikke laget før. Kjempemasse smak. Er denne oppskriften. Er det mulig? (det skal hvertfall ikke være det) Håper du får sove godt Ja, det er visst det! Vi var der oppe og så i sta også.. helt forferdelig! Natta, app Bilder er gull verd altså, det er så kos å ha senere Åssen ligger du an i puslinga? Jeg syns du egentlig bør ta fri fra den resten av helga, med tanke på at mitt er mye større :gjeiper: Helt klart! Jeg er ferdig med bilen, brosteinene og Eiffeltårnet. Skal begynne på de vanskelige skyene snart. Blir nok litt pause ja Kanskje litt i morgen. Får se Hvor langt har du kommet? Nemmen! Jeg fant, jeg fant Du fant, du fant!! Ha en god natt, Al 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. mars 2011 #196 Del Skrevet 6. mars 2011 Goood morgen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 6. mars 2011 #197 Del Skrevet 6. mars 2011 Ha en deilig søndag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #198 Del Skrevet 6. mars 2011 Goood morgen Halloooooo Ha en deilig søndag Takk det samme, Lalle I dag blir det fastelavensboller her... Mmmmm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. mars 2011 #199 Del Skrevet 6. mars 2011 Send over noen boller a :gjeiper: Vi har kommet kanskje,,,, 1/4, kanskje 1/3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2011 #200 Del Skrevet 6. mars 2011 Ah, fastelavensboller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå