Gjest Katee Skrevet 22. august 2011 #701 Del Skrevet 22. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. september 2011 #702 Del Skrevet 5. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. september 2011 #703 Del Skrevet 5. september 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 25. september 2011 Forfatter #704 Del Skrevet 25. september 2011 Votten er blitt dårlig på KG... Hu har egentlig blitt dårlig på alt som heter internett.. Jeg jobber myyye, og koser meg egentlig masse også :D Jeg skulle ønske jeg kunne sette av mer tid til dere, og få oppdatert meg litt på deres front. Jeg savner dere, og blir veldig glad hvis dere vil legge igjen en liten oppdatering hos meg! Klemmer til dere flotte personer! Jeg blir forresten også veldig glad for å se at dere fortsatt er litt innom å titter hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. september 2011 #705 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Votten Godt å høre at du lever hvertfall Endret 25. september 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. september 2011 #706 Del Skrevet 27. september 2011 Å, Votten, jeg har savnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. november 2011 #707 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. november 2011 #708 Del Skrevet 2. november 2011 Vottentotten!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. november 2011 #709 Del Skrevet 12. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. desember 2011 #710 Del Skrevet 25. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #711 Del Skrevet 4. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2012 #712 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei, min egen, lille, gode Vott! Jeg skal studere pedagogikk om jeg kommer inn Så trist å høre at du ikke er frisk Men du er kanskje bedre nå? Jeg har savnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #713 Del Skrevet 26. januar 2012 Så spennende da! pedagogikk er jo kjempemoro! selvom det er tørt innimellom Jeg bruker jo det mye i min hverdag som lærer Jeg er frisk igjen nå! hvertfall sånn nesten. Kjenner at jeg har "sovet" i to uker, og selvom det var en liten operasjon, at det tar på kroppen min. Jeg er hvertfall tilbake i jobb og på vei oppover igjen Jeg saaavner deg!!! Hvor har det blitt av raggsokken, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. januar 2012 #714 Del Skrevet 27. januar 2012 Så bra at du er bedre! Tror ped blir bra. Er motivert og ivrig. Det skulle vært semesterstart nå Hun har visst slettet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #715 Del Skrevet 30. januar 2012 Ble du borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #716 Del Skrevet 3. februar 2012 Neida.. ikke borte Jeg baker, baker og baker!! Kjæresten hadde bursdag i går, og i morgen er det familiebursdag! Og familiebursdag betyr hele gjengen på besøk, og det betyr baking, rydding og vasking! men det er kos å få besøk! Vi ser de jo ikke så ofte Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2012 #717 Del Skrevet 3. februar 2012 Hva baker du? Koselig med besøk, men det er litt greit at det ikke skjer hele tiden God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. februar 2012 #718 Del Skrevet 5. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #719 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg bakte masse! Herregud.. utslitt! haha. gele, sjokoaldemousse, kanelkake og brownies. for meg er det masse, altså! Sto på kjøkkenet hele fredag ettermiddag og lørdag morgen. Heldigvis har jeg herlig mann som vasket hus og ordnet til gjestene kom. Så kunne jeg bare slappe av og kose med nevøen min! Mmmmmm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 6. februar 2012 #720 Del Skrevet 6. februar 2012 HALLA! Nå lurer sikkert du på hvem jeg er som er så husvarm i dagboken din... Mehehhe. Raggvott vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå