Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Tusen takk!

Bra! :hjerte: Bruk KE for alt han er verdt ;)

JEPP, og fy søren så godt det er :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

I morra drar jeg Votten :reise:

Send oss litt sol om vi ikke får til å henge den på hengerfestet og ta den med da ;):sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe ikke jeg er en av som har oversett deg :( Jeg har bare surfet mye på mobilen i det siste, og da blir det ingen multisitering og korte innlegg.

Kan jeg få noe av den herlige kaffen din? Så helt fantastisk ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra London, og har hatt det SUPERfint!! vi shoppet utrolig mye, men jeg har brukt mindre penger enn jeg trodde jeg kom til å gjøre :) Ikke dumt det, akkurat!

Vi sov på et nydelig hotell, og hadde et flott rom! God service og blide mennesker! Jeg er så glad i London og England, rett og slett fordi de er så hyggelige der! Alle takker og bukker i vildens sky :)

Mer om London kan komme senere, om det er noe dere lurer på :)

Også skal jeg rekke en dagbokrunde etter hvert.. Nå skal jeg ut og sjekke kjæresten - han lager nemlig blomsterkasser til oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: så godt å ha deg tilbake, Votten! :strix:

Det er umulig å ikke elske London! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krizzy

Nå er jeg tilbake fra London, og har hatt det SUPERfint!! vi shoppet utrolig mye, men jeg har brukt mindre penger enn jeg trodde jeg kom til å gjøre :) Ikke dumt det, akkurat!

Vi sov på et nydelig hotell, og hadde et flott rom! God service og blide mennesker! Jeg er så glad i London og England, rett og slett fordi de er så hyggelige der! Alle takker og bukker i vildens sky :)

Mer om London kan komme senere, om det er noe dere lurer på :)

Også skal jeg rekke en dagbokrunde etter hvert.. Nå skal jeg ut og sjekke kjæresten - han lager nemlig blomsterkasser til oss :hjerte:

Looooondon!

*misunnelig* London er så knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...