Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart har vi ikke glemt deg, votten! :hjerte:

Og kaffemaskin :kghjerte::sikle:

:fnise:

Oppdatering:

Jeg har sola og kost meg den siste uken, fått C på juseksamen min(det er typ; gratulerer med at du er autorisert forsikringsrådgiver, piffy :jepp: ), og har drukket i overkant mye alkohol i løpet av disse fine dagene :ler::danse:

Ellers er livet ganske så deilig å leve for tiden, sett bort fra at jeg er litt brent *kremt*

Og i dag er det reker og hvitvin med jobben! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var iskaffen god? Tror forsåvidt at jeg ikke vil like den, da smaken av en teskje kaffe er for mye kaffe i en kake for min del.

Hvordan går det, Votten? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk kveld og onsdag :klem:

Takk :klem: Den ble fantastisk :)

Klart har vi ikke glemt deg, votten! :hjerte:

Og kaffemaskin :kghjerte::sikle:

Oppdatering:

Jeg har sola og kost meg den siste uken, fått C på juseksamen min(det er typ; gratulerer med at du er autorisert forsikringsrådgiver, piffy :jepp: ), og har drukket i overkant mye alkohol i løpet av disse fine dagene :ler::danse:

Ellers er livet ganske så deilig å leve for tiden, sett bort fra at jeg er litt brent *kremt*

Og i dag er det reker og hvitvin med jobben! :strix:

Takk :hjerte:

Det hørtes da ut som flotte dager, App :) Hyggelig å lese. Det er viktig at vi klarer og kose oss! :nigo: Det virker som du er god til det! Og gratulerer med C!

Var iskaffen god? Tror forsåvidt at jeg ikke vil like den, da smaken av en teskje kaffe er for mye kaffe i en kake for min del.

Hvordan går det, Votten? :kose:

Den var veldig god! Men du hadde ikke likt den nei :P Det smaker jo nesten bare kaffe, bare mildere fordi det er melk i den :)

Det går veldig bra her :) Nå sitter jeg og venter på telefon fra min fremtidige sjef.. Jeg er så spent på hvilke klasser han har plassert meg i, og han tok selvfølgelig ikke tlf da jeg ringte han.

I dag skal jeg av gårde å jobbe litt. Vi skal planlegge og forberede litt til avslutningen i morgen. Men først skal jeg sette meg litt ute på terrassen, og nyte en god Jo Nesbø bok. ENDELIG har jeg tid til å lese litteratur jeg har lyst til å lese :nigo:

Ha en fin dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen mye fint å lese. Ferdig med utdannelsen, ny jobb, planer om huskjøp og bursdag... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skjer det ting, Sauen :) Hvordan går det med deg? :)

___

I kveld skal jeg på hobbykveld hos ei venninne :) Jeg skal hekle flere oldemorsruter, også skal jeg skrive brev til hver og en av 2. klassingene mine :) Det blir en koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i dag blir det pannekaker til middag.. Jeg lager gooode pannekaker, om jeg får si det selv ;)

Endret av Votten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nå skal jeg snart se frustrerte fruer, og drikke en kaffekopp fra den nye, HERLIGE kaffemaskinen min - Dolce Gusto :nigo: Den er bare helt fantastisk, og jeg skjønner ikke at kapselkaffe kan være så godt. Jeg er hekta :P I dag tror jeg jeg må prøve iskaffen.. Den kjøpte jeg nemlig i sta, og har ikke smakt den enda.. Må prøves ;)

Jeg har også Dolce Gusto og den er så kjekk. Jeg gidder jo aldri å lage en hel kanne kaffe til bare meg om dagen, så det er helt genialt med bare en kopp når jeg får lyst på :gjeiper: Jeg har ikke smakt iskaffen, men har du smakt isteen? Den er sååååå god :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt isteen, Beib :) Og den er nyyydelig! Spesielt med isbiter oppi. Også har jeg forelsket meg helt i latten!! Den er kjempegod! Spesielt med litt karamelsirup oppi og litt cappucinodryss på toppen :) DA koser jeg meg! :nigo: Hvilken er din favoritt? :)

:klemmer: til søte Al :)

I dag har jeg jobbet heeeeele dagen! Vi skulle ha avslutning med 1. og 2. klasse i dag. Vi forberedte og øvde sammen med barna på dagen, også gjorde vi lærerne i stand litt mer mellom skoletid og avslutningstid :P også startet det i fullt gir kl. 18 :) Ungene var sååå flinke til å synge og underholde, og jeg står der med tårer i øynene og gåsehud på hele kroppen! Jeg ELSKER barnestemmer i kor!

Jeg fikk også en nydelig blomst av klassen! En stor hortensia som var pent pakket inn :)

Det begynner å gå opp for meg at jeg snart skal forlate denne klassen.. DET kommer til å bli kjempetrist! Jeg skal bare se de i 3 dager til!! :(

Jeg håper på like mange gode ansikt og personligheter i den nye jobben, som kan kompensere litt for savnet..

Håper dere alle har en fin kveld :) Jeg sitter alene med kaffekoppen min! Det hørtes veldig ensomt ut, men jeg storkoser meg :) Jeg har jo kaffe!! OG KG!! :)

Hvorfor er KG så tregt i dag, forresten?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har vært supertregt i mange dager nå :opplyser: Ergo de skal ha litt nedetid for å fikse noe greier.

Det blir sikkert vemodig og forlate gamlejobben, men den nye får deg sikkert over på andre tanker med en gang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også, App :) Jeg kommer nok til å kose meg der også!

I dag er det den store forberedelsesdagen! Det går jammen i ett! I dag sto jeg opp kl. 7, dusja, ordnet boller, glass og div til bursdagen min i morgen, også dro jeg og handlet :) Det er jammen mye som skal inn til et sånt lag. Jeg har bedt litt flere fra familien i år (selvom jeg ikke fyller rundt), og i tillegg kommer de kl 13. Det er mange som må reise langt, og da er det greit å begynne tidlig :)

Resten av dagen skal jeg prøøøve å slappe av litt innimellom slagene.. Jeg skal på jobb om 1 time, og midt i jobben skal jeg på møte i banken.. og opp igjen på jobb.

I kveld skal vi på karpe diem konsert - ute i regnet ser det ut som... Og før det skal vi spise middag med et vennepar. Jeg kommer til å være sliten i morgen! Godt jeg har bursdag, så jeg kan bli vartet opp litt ;)

Puh, jeg skriver jammen mye om dagen.. Håper dere følger med, og gidder å lese :)

:klem: til alle KG'ere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg har smakt isteen, Beib :) Og den er nyyydelig! Spesielt med isbiter oppi. Også har jeg forelsket meg helt i latten!! Den er kjempegod! Spesielt med litt karamelsirup oppi og litt cappucinodryss på toppen :) DA koser jeg meg! :nigo: Hvilken er din favoritt?

Det må nesten bli isteen :fnise: Selv om jeg syns den aroma er best når jeg skal ha kaffe. Eldstemann er helt oppslukt i den chocochino-greia :gjeiper:

Vi var også på skoleavslutning i går og jeg kan love deg at du ikke var den eneste som hadde tårer i øya og frysninger altså, guri så flinke de var her også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er litt opp og ned på hastighet for tiden, siden det er litt mye trafikk ift hva serverne klarer å håndtere. Skal bli fikset så fort det store problemet er funnet. :jepp:

Og du får ha det fint på Karpe Diem konsert (hils folka fra meg, for jeg har vært på sena med de flere ganger woho :skratte:).

Gooood helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...