KaDust Skrevet 12. mai 2011 #621 Del Skrevet 12. mai 2011 Del bloggen, ja! Deilig å være ferdig i tide, ja. Det gir en utrolig god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. mai 2011 #622 Del Skrevet 14. mai 2011 Der er du jo Søstern har også muntlig, hun kommer hit i morgen så skal jeg hjelpe med siste innspurt på eksamen hun skal levere skritflig og spørre henne ut i muntlig Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mai 2011 #623 Del Skrevet 14. mai 2011 Lykke til på muntlig, votten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 14. mai 2011 #624 Del Skrevet 14. mai 2011 Lykke til med muntelig. Så hyggelig det blir å dra på ferie med gode venner Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2011 #625 Del Skrevet 15. mai 2011 Lykke til, du nydeligste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 22. mai 2011 #626 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg lurer på hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. mai 2011 #627 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva skjer i Votteverden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 22. mai 2011 #628 Del Skrevet 22. mai 2011 Skjer a bagera? Lykke til med muntlig! (Når enn det var ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2011 #629 Del Skrevet 23. mai 2011 Håper muntligen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2011 #630 Del Skrevet 24. mai 2011 Håper også det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. mai 2011 #631 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenge siden jeg har vært her, håper alt står bra til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 30. mai 2011 #632 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror ikke det er her inne det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. juni 2011 #633 Del Skrevet 13. juni 2011 Er det egentlig liv i deg, Votten min?????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. juni 2011 #634 Del Skrevet 13. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #635 Del Skrevet 14. juni 2011 DET ER LIV I VOTTEN!!! :nigo: Her har det skjedd MASSE, og det skjer fortsatt masse Jegfår ta en oppsummering Jeg er ferdig med alle eksamener og derfor også på høgskolen, og kan nå kalle meg adjunkt Jeg skal bli tante Jeg har fått jobb (det visste dere kanskje allerede? ) Jeg har begynt som konsulent i Mary Kay og STORtrives!! Det er virkelig mange flotte damer der ute, og jeg elsker uniten min Jeg drar til London om 2 uker Jeg og kjæresten holder løper ned dørene i banken om dagen; vi skal nemlig kjøpe huset vi bor i (som enda er mamma sitt) Jeg skal på karpe diem konsert til fredag. Jeg skal på sommeravslutning med den herlige 2. klassen "min" til torsdag.. Vi skal ha basar med inntekt til barneavdelingen på rikshospitalet Her må den planlegges og lages mye! Jeg har derfor jobbet en del ekstra i det siste Hm.. var det no mer da, tro? JO!! Jeg har bursdag til lørdag =D Og her blir det fest, fest, fest Jeg tror dette var en liten (?) oppdatering Håper dere har og har hatt det bra, og jeg blir veldig glad hvis dere legger igjen en liten oppdatering fra dere også.. Det er jo så lenge siden jeg har vært her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juni 2011 #636 Del Skrevet 14. juni 2011 Uuuh, adjunkt!!!! FETT. Og spennende! Jeg ble tante i november, og det er ganske givende. Dessuten stikker jeg bare dit om jeg blir verpesjuk. :gjeipe: Ganske greit igrunn. Gratulerer med jobb! London! Heldig, jeg skal ikke dit før i September. Uuuh, kjøp av hus. Spennende! Mye som foregår skjønner jeg. Du får ha en god bursdag, avslutning og alt det når det kommer. Godt å se at det er liv i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #637 Del Skrevet 14. juni 2011 Å, så flott med oppdatering! Håper du koser deg masse! Al's oppdatering: - har vært sykemeldt i 2 uker nå fordi jeg stresser for mye - ser meg om etter en ny jobb - har kost med masse med familien i det siste - planlegger Sydentur om 10-11 dager - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. juni 2011 #638 Del Skrevet 14. juni 2011 Herlig med oppdatering! Skjer mye spennende hos deg skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #639 Del Skrevet 14. juni 2011 Her skjer det ting, ja Og det er hyggelig at det skjer ting hos dere også Jeg skal prøve å stikke av innemellom og snike meg inn her, så jeg får oppdatert litt. Jeg har da savnet dere, og det gode KG kan gi meg Nå skal jeg snart se frustrerte fruer, og drikke en kaffekopp fra den nye, HERLIGE kaffemaskinen min - Dolce Gusto Den er bare helt fantastisk, og jeg skjønner ikke at kapselkaffe kan være så godt. Jeg er hekta I dag tror jeg jeg må prøve iskaffen.. Den kjøpte jeg nemlig i sta, og har ikke smakt den enda.. Må prøves Ha en fin kveld alle min kjære KG'ere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #640 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er forresten hyggelig å se at dere ikke har glemt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå