Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mars 2011 #401 Del Skrevet 24. mars 2011 Åh, herregud - nå fikk jeg denne på hjernen igjen! BÅT BÅT BÅT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. mars 2011 #402 Del Skrevet 24. mars 2011 Fælt så mye båtsnakk det var her da gitt Jeg sitter her og prøver å motivere meg selv til å lage noe til middag i dag som ikke involverer a: gå ut å spise (fordi jeg burde spare pengene til Londonturen) og b:ferdigpizza-elementer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #403 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er ikke så god på båt! Har ikke peilig på båt, og kjører det sjelden Jeg blir ikke sjøsyk da, heldigvis! ÅH! Noe er dårlig gjort! Jeg har nettopp meldt meg inn i Bestselgerklubben i Tanum Bokklubber, og ikke mitt første medlemsblad i dag. Der lå det med et gavekort fra Stena Line. 24 eller 36 timers tur, tur/retur Fredikshavn - GRATIS!! Men, smart som jeg er, leser jeg det med liten skrift. "aldersgrense 25 år"!!!!!!!! Jeg var sikker på at det var 23! Da kunne vi jo dratt. Men neida, vi er rett og slett for små! Så nå sitter jeg med et gavekort som jeg ikke får brukt! TEIT! Ikke får jeg gitt det bort, heller. For det er personlig. Kunne de ikke bare satt ned aldersgrensen med 2 år da!? UFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mars 2011 #404 Del Skrevet 24. mars 2011 Du får forfalske IDen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mars 2011 #405 Del Skrevet 24. mars 2011 Hæ? Må man være 25? Vet de ikke at vi over 25 er ganske så harde på flaska???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 25. mars 2011 #406 Del Skrevet 25. mars 2011 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. mars 2011 #407 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg kan få det! Jeg klarer nok å forfalske det, skal du se Jeg er så harry! Digger stena line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. mars 2011 #408 Del Skrevet 25. mars 2011 Dere får ikke med dere en gjeng da som er over 25? Vi var en hel haug som dro når vi gikk 1 året på sykepleien og da var det med et par stykker som bare var 21 eller no sånt. Vi var dog en 6 stk som var 30 og deromkring også så da gikk det greit visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. mars 2011 #409 Del Skrevet 25. mars 2011 Trodde aldersgrensa var 23 jeg også. Har de endra den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mars 2011 #410 Del Skrevet 25. mars 2011 God helg, votten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #411 Del Skrevet 25. mars 2011 De har sikkert endret den på sånne gavekort. Men kanskje jeg kan få med meg noen? Kan ringe å høre om det går da, hvertfall. Er jo synd og ikke få brukt noe man har fått God helg, sokken min! Og alle dere andre vakre mennesker også! Jeg er hos svigers i helga. Og i morgen skal vi på Top Gear Live i Spektrum! JEG GLEDER MEG!! :D Også skal vi ut og spise etterpå. Det blir en herlig dag. Vi rekker faktisk litt bursdagfeiring i morgen også. Er litt dumt at jeg "mister" en times søvn natt til søndag, kjenner jeg Håper dere får en super helg. Jeg titter nok innom! Jeg er dårlig på dagbøker for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 27. mars 2011 Ååh.. Top Gear var VIRKELIG bra! :D håper det kommer på tv så jeg kan se det igjen! i dag blir det god søndagsmiddag hos svigers og godt selskap, før vi skal kjøre hjem igjen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. mars 2011 #413 Del Skrevet 27. mars 2011 Kos deg på søndagsmiddag Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 27. mars 2011 #414 Del Skrevet 27. mars 2011 TOP GEAR høres kjempe ut Fortsatt god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. mars 2011 #415 Del Skrevet 27. mars 2011 Top Gear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 29. mars 2011 #416 Del Skrevet 29. mars 2011 Så du er vedig opptatt for tida? Det er bra å være opptatt, skal ikke sitte her hele dagen Ønsker deg en go' dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. mars 2011 #417 Del Skrevet 29. mars 2011 Savner votten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 29. mars 2011 Her skjer det mye om dagen! men jeg er innom og oppdaterer meg, selvom jeg ikke alltid skriver noe Dagene mine består av jobbintervjuer, skole, jobb og Mary Kay - jeg har nemlig nettopp blitt konsulent, og det er en del å sette seg inn i. Også foregår jo alt på kveldstid. Hvordan har dere det? Har det skjedd noe nytt? Raggsokken min - du er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #419 Del Skrevet 30. mars 2011 Flink du er med alle dine prosjekter... Ligger halvdau på sofaen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 30. mars 2011 Men sofaen min blir jo ikke slitt, stakkar! Skulle faktisk ønske jeg kunne ligge litt på den Jeg gjør det nå da! Litt.. før jeg sovner! Nå har jeg nettopp hatt besøk av et par venninner. Vi skulle bestille Londontur, men det skjedde ikke i dag heller. Det er ALLTID noen som ikke kan komme eller noe annet har kommet i veien for turen, eller så er det for dyrt. Håpløst! Snart dropper jeg hele London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå