Votten Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #381 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg står nå som nr 2 på innlysningen på det første intervjuet jeg var på. Så hvis den som står først takker nei, får jeg tilbud Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil. Er veldig spennende med ungdomskolen, men det er kontaktlærerjobb, og det fører med seg en del ansvar som jeg ikke vet om jeg er klar for første året. Dessuten er det jo "hardere" å jobbe i ungdomskolen. Jeg må la det synke litt Jeg mangler jo svar fra 3 kommuner også... Jeg har det veldig bra, KaDust Har nettopp kommet hjem fra skolen, og venter nå på ei venninne som skal komme på besøk. Også må jeg se ferdig Lip Service, kjenner jeg! Er du bedre da? Hørte jeg noe om et kyss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mars 2011 #382 Del Skrevet 22. mars 2011 Spennende! Så bra! Hva er Lip Service? Er det et tv-show? Jada, er ganske så frisk og rask nå! Men venter litt til med å trene så jeg ikke får tilbakeslag. Ufffff, det kysset skulle ikke skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #383 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, et tvprogram Bra at du er frisk igjen! åh, om man kunne visket ut et kyss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. mars 2011 #384 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg tror jeg hadde valgt u-skolen, men det er jo fordi jeg får litt fnatt av de mindre barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. mars 2011 #385 Del Skrevet 22. mars 2011 Det blir kjempespennende å høre fra de tre andre også :gjeiper: Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #386 Del Skrevet 22. mars 2011 Noen er sånn, sokken Jeg trives faktisk med de små! De gir meg så mye igjen. Ikke det at ungdomskoleelever ikke gjør det, da. Jeg får bare se om det kommer noe annet rullende. Jeg må jo ha jobb Jeg har en veldig fin dag, Beib Vært på skolen og hatt norsk grammatikk, noe som ikke er så veeeldig lett når det kommer på høgskolenivå. Også har jeg hatt ei venninne på besøk. Nå er det tur på butikken og middag straks! Jeg er sulten! Har du det bra, beiben min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mars 2011 #387 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, det hadde vært noe. Meeen, vi visket det ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. mars 2011 #388 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har en veldig fin dag, Beib Vært på skolen og hatt norsk grammatikk, noe som ikke er så veeeldig lett når det kommer på høgskolenivå. Også har jeg hatt ei venninne på besøk. Nå er det tur på butikken og middag straks! Jeg er sulten! Har du det bra, beiben min? Ikke så verst Jeg syns norsk var helt supert både på barneskolen og ungdomsskolen, men når vi kom på videregående så ble det verre og verre så jeg tviler ikke på at norsk på høyskolenivå er vanskelig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 22. mars 2011 Hehe.. nja, det er ikke SÅ ille, for mye er jo direkte knyttet til det å være lærer. Og det er jo spennende! Men akkurat grammatikken er vanskelig på høgskolenivå. jeg er glad jeg ikke skal lære bort alt det for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. mars 2011 #390 Del Skrevet 22. mars 2011 på flinkisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #391 Del Skrevet 23. mars 2011 Takk, Al Det var en god kos! Så sitter jeg her igjen da! Og venter på og bli hentet for å dra til skolen. Det er jammen mye bedre å kjøre bil enn å ta buss. Den bussen blir man fort lei av! I dag har jeg ingen planer tror jeg... Det er litt deilig egentlig, for de siste dagene/ukene har vært rimelig fylt opp! I dag er det skole hele dagen, og kjærestekos hele kvelden. Synes det høres ut som en fin plan jeg, altså Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 23. mars 2011 #392 Del Skrevet 23. mars 2011 Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. mars 2011 #393 Del Skrevet 23. mars 2011 Ha en fin dag! Buss ja, det blir man fort lei av. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå eller ta buss til skolen i dag.. Det styrtregner, så kanskje best med buss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. mars 2011 #394 Del Skrevet 23. mars 2011 Kos deg på skolen og med kjæresten etterpå Min kjæreste kommer i morra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2011 #395 Del Skrevet 23. mars 2011 Hey! Dere må ikke klage på bussen altså. Bussen er min venn. Jeg liker å ta buss - nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. mars 2011 #396 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg liker bedre båt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #397 Del Skrevet 23. mars 2011 Båt til skolen? DET hadde vært kult. Jeg kan i teorien gjøre det, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. mars 2011 #398 Del Skrevet 23. mars 2011 Å, det hadde vært digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mars 2011 #399 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg kan også ta båt til skolen, eneste kjipe er at jeg må bære båten over Torgalmenningen, sjøsette den ved kaien og såå ta båten frem til jussen i Bergen, haha. Kanskje like greit å ta bussen til sentrum og GÅ opp til skolen... Ha en finfinfinfin dag, Vott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. mars 2011 #400 Del Skrevet 24. mars 2011 Båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå