Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gikk jeg litt i surr når du skulle ha fest, men håper den blir like koselig som du er :klem:

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha fest i kveld, Lalle :) Det står en liten oppdatering om det på forrige side :)

JA, Al og Beib - jeg kommer til å storkose meg. Det kommer mange vakre mennesker!! Det kommer noen allerede noen i 5 tiden, så jeg bør kanskje begynne å fikse meg selv også.. Har bare fikset huset i dag. Jeg har rydda, tørket støv, støvesugd, bakt kake og fikset senger til alle som skal sove over :) Dusjen neste!

Kos dere masse i kveld - det skal jeg ;)

Forresten, dere er best! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har bakt og ordnet til party i dag ja. Kos deg sammen med de som kommer, og glem de som ikke kommer. Du lever her og nå - og da er det bare å nyte øyeblikket. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får sikkert høre i morra, og gleder meg :)

Sambo var i bursdag i går sammen med gutta.

KOm hjem og hadde mista ringen, ja ja, den er jo forsikra, men det sambo var redd for var at jeg trodde han hadde rota med ei annen.

Slapp av, jeg stoler fullt og fast på han :)

Nå vet vi hvor ringen er: i lomma til kameraten hans, som hadde bursdag.............jeg mobber han, nå må han forklare seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, alle sammen :)

Jeg hadde en strålende kveld, med mye spill, prat og moro :) Også er det så herlig å ha overnattingsgjester, for at blir det alltid en god frokost dagen derpå :)

Jeg syns du var flink jeg, Appy - du lagde jo ikke en lyd! Men vi snakket litt om hu som satt der i hjørnet, og tittet forundret på oss ;)

Åh, så fine ord, Sauen :) De hjalp! Heldigvis har kjæresten min gode venner, så jeg ble tatt godt vare på! Også kom ei venninne av meg allikevel, så jeg ble litt mer fornøyd :)

Nå venter jobb, og søte 2. klassinger. Også venter et nytt jobbintervju senere i dag :)

Ha en fin dag! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Det gikk veldig bra, og jeg er egentlig nysgjerrig på ungdomskolen. Trodde jeg aldri kom til å være det! Jeg får svar på mandag! Og i løpet av uka bør jeg høre noe fra det forrige intervjuet :)

Hvordan har dagen deres vært, jenter? :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre hva de forskjellige har å si til deg, Votten.

Hvordan går det med deg? Er alt bra? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...