Votten Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #341 Skrevet 16. mars 2011 Tuuusen takk ALLE sammen! Her var det mange gode ord og ønskninger! Det LIKER jeg! Dere er herlige! Jeg sitter her og funderer på hva jeg skal svare hvis jeg får spørsmål om hva som er min rolle som lærer, eller i et team. Det er jammen ikke lett! Jeg tror nok jeg skal gå for å dekke til rumpa ja! Det er jo kvinnlig rektor - jeg kommer nok ikke så langt der.. eller? Skolen er rar i dag og Straks skal vi ut og gå i byen og se på bygninger. Det er arkitektur i dag også til alle mine herlige KG venner
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2011 #343 Skrevet 16. mars 2011 Hvordan gikk det i dag, lille, søte, skjønne?
Votten Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #344 Skrevet 16. mars 2011 Det gikk veldig bra Jeg var, som vanlig, veldig nervøs! Fikk sånn muntlig eksamen følelse, men så fort jeg hadde tatt rektor i hånda, gikk alt bra De sa at jeg gjorde et bra første inntrykk, og var veldig reflektert til å være så ung. Det likte jeg selvfølgelig å høre De hadde et vikariat ledig. Som varer et skoleår. Men jeg har ikke blitt tilbudt noe jobb enda, og vet ikke om jeg vil ha det heller Jeg skulle bli kontaktet i løpet av neste uke. Jeg er SPENT! Skolen virker veldig bra, og kollegialet virker supert! Jeg er hvertfall strålende fornøyd med dagen! Har dere hatt en fin dag?
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #345 Skrevet 17. mars 2011 Supert at det gikk som det gikk! Setter igjen en som du kan kose deg med når du stikker innom. 1
Gjest Caitlin Skrevet 17. mars 2011 #346 Skrevet 17. mars 2011 Det gikk veldig bra Jeg var, som vanlig, veldig nervøs! Fikk sånn muntlig eksamen følelse, men så fort jeg hadde tatt rektor i hånda, gikk alt bra De sa at jeg gjorde et bra første inntrykk, og var veldig reflektert til å være så ung. Det likte jeg selvfølgelig å høre De hadde et vikariat ledig. Som varer et skoleår. Men jeg har ikke blitt tilbudt noe jobb enda, og vet ikke om jeg vil ha det heller Jeg skulle bli kontaktet i løpet av neste uke. Jeg er SPENT! Skolen virker veldig bra, og kollegialet virker supert! Jeg er hvertfall strålende fornøyd med dagen! Har dere hatt en fin dag? Så bra da, det blir spennende å høre hva du eventuelt blir tilbudt Masse og fin dag hos meg i dag
Votten Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #347 Skrevet 17. mars 2011 Ja, dette er kjempespennende! Også ringte en ungdomskole meg i dag, så jeg skal på intervju der på mandag ;D Oh yes!
*appifany* Skrevet 17. mars 2011 #349 Skrevet 17. mars 2011 Det er jo kjempekjekt å "øve" deg i å bli intervjuet! Du må jo få en av disse jobbene!
Votten Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #350 Skrevet 18. mars 2011 Ja, jeg bør da få noe! Jeg har enda ikke hørt noe fra 3 kommuner - så noe bør det finnes for meg. Enig, App.. jeg har jo egentlig aldri vært på intervju før, så jeg tar det som trening Nå sitter jeg med en kopp te, og ser på Ellen DeGeneres show, samtidig som jeg sjekker dagbøker Jeg drar til skolen om 1 time, og burde egentlig lest fram til det... MEN, KG frister mer
*appifany* Skrevet 18. mars 2011 #351 Skrevet 18. mars 2011 Kjenner meg igjen i sistnevnte der, ja <- med te
KaDust Skrevet 18. mars 2011 #352 Skrevet 18. mars 2011 Nom, te. Tror jeg skal hente meg en selv! sånn. Håper du får en fin dag, Votten!
Gjest Caitlin Skrevet 18. mars 2011 #353 Skrevet 18. mars 2011 Håper du får en flotters fredagskveld Votten, I'll see you when I get back
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2011 #355 Skrevet 18. mars 2011 Oi, oi, Votten vår blir headhunta!!! Noe jeg skjønner godt!
Votten Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #356 Skrevet 18. mars 2011 Så nydelige dere er Jeg smiler virkelig hver gang jeg titter innom boka mi! En ekstra god klem til Al i dag altså, du er skjønn! Jeg må syte litt i kveld jeg... Vi skal ha fest her i morgen, og siden kjæresten min ikke er herfra, har vi bedt både hans venner og mine venner. Alle hans venner kommer. De kjører nesten 2 timer i bil for å være sammen med oss her. De skal sove over, og vi storkoser oss. MEN, når det kommer til mine venninner, så kommer ingen. Jeg syns det er rart at ingen av de kan - de bor jo bare max 10 min unna. Mange studerer, og det gjør jo jeg og, så jeg skjønner at man trenger tid til dette. Men jeg ser ikke venninnene mine så ofte, så når jeg først har noe sosialt på gang, syns jeg de kunne kommet. På kjæresten sin side er det et par som har 3 unger, mammaen er gravid og pappaen jobber MASSE. i tillegg bor de lengst unna. Disse har klart å få barnevakt, og kommer til oss + at de skal sove over. DET kaller jeg venner! Jeg beklager alle, men jeg bare MÅTTE få det ut!! Ellers koser jeg meg i kveld :D I morgen skal jeg vaske og bake til alle kommer. Det blir jo koselig for det, selvfølgelig, men hadde vært koselig om mine venner hadde møtt kjæresten sine nærmeste også.
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2011 #357 Skrevet 18. mars 2011 Å, jeg skjønner at du syns det er leitt Det hadde jeg syns var litt dårlig gjort altså Er jeg skjønn?? Du er så søt atte!
Votten Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #358 Skrevet 18. mars 2011 Jeg får kose meg med kjæresten sine venner. De er jo supre de også, og har virkelig tatt meg godt imot JA, DU er søt, og lyser opp dagen min!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå