Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Nei, nå må dagen begynne :) Jeg tenkte meg en tur biblioteket (Ja, du leste riktig, Lalle :)) også skal Era og jeg gå en tur der biblioteket er etterpå, så får vi litt nye omgivelser å gå i også :) Så tenkte jeg å ta henne med til Mormor.. Hun ser vi så sjelden, og hun er så glad for å få besøk, så jeg får bruke dagen litt annerledes i dag :) Selvom jeg vet at det ligger et puslespill hjemme og venter på meg :P Nå er jeg ferdig med den blå bilen, og har startet på hellene rundt, før Eiffeltårnet står for tur.. Det tror jeg blir vanskelig.

Ha en super dag alle der ute! Votten has left the building ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en koselig dag, og det er alltid kos å besøke besteforeldre. Mormoren din blir nok glad for at du stikker innom en tur! Skulle ønske jeg kunne stikke innom min mormor også, men det er jo fysisk umulig.

Ooh puslespill. Når jeg får penger vurderer jeg å spandere ett på meg. Er lenge siden jeg har sittet noe særlig med puslespill nå, og jeg savner det litt. Er jo så morro å finne biter som passer sammen, og sitte der. Hvor mange biter er det på de du holder på med? Vurderer å skaffe meg et massivt puslespill som vil ta evigheter, men usikker på hvor jeg da eventuelt skal oppbevare det. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:hoppe: Flere som pusler, så gøy :hoppe:

Jeg digger sånne store puslespill, også er minsten på 9 kjempeglad i det så det er så mye mer sosialt og gøy enn når alle sitter på hver sin pc ;)

Jeg var på biblioteket i går, men jeg fant ikkeno :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du får med unga da :) Det er kjempekoselg! Husker vi satt hele familien og puslet puslespill sammen da jeg var liten også :) De minnene setter seg!

Jeg bare lånte pensumlitteratur, så er ikke like spennende enn om jeg kunne velge selv :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært helt nydelig vær ute, så jeg dro opp til mamma og gikk tur i stedet :D Hun bor ganske landling, og det er mulig å gå i litt terreng og ikke bare på vei :) Vi gikk derfor en tur på 2 1/2 time :D Det var kjempedeilig! og Era er rimelig sliten nå. Deilig å se at hun har fått det hun trenger i dag.. Bare litt mat nå snart, så er hun i himmelen. Gud, som jeg forguder det dyret!

Her blir det snart pannekaker, og en god film :)

(Og kanskje litt pusling, Beib?:))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor, Votten, siden du har så bra vær hele tiden? :klo:

Også høres det ut som om Era koste seg masse igår på den turen.

Pannekake. NOMNOM. Jeg skulle også spise pannekaker igår, men mamma hadde spist dem opp før jeg kom hjem. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det du bor, Votten, siden du har så bra vær hele tiden? :klo:

Også høres det ut som om Era koste seg masse igår på den turen.

Pannekake. NOMNOM. Jeg skulle også spise pannekaker igår, men mamma hadde spist dem opp før jeg kom hjem. :sukk:

Jeg bør på Østlandet :) Ikke langt fra Oslo :P

Det gjorde hun absolutt! Og hun er like sliten i dag ;)

Mmm.. ja, det er så godt. Og (ikke for å skryte) men jeg jeg lager GODE pannekaker ;) Min kjære er i hundre når jeg sier vi skal ha pannekaker... "Verdens beste!", sier han da :D :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg også bor ikke langt fra Oslo på Østlandet. Likevel har jeg skyer, tåke og skikkelig drittvær hver eneste dag her. :snurt:

Da synes jeg du skal komme hit å lage pannekaker til meg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det nå også? Her skinner sola :P Du bor nok på feil side av Oslo :P hihi

Jaaa.. jeg kan komme, jeg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, kanskje. Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du bor. :fnise: Her er det sludd/regn men ikke mye. Men veeeldig grått. :sukk: Kunne i det minste ha regna mer, så snøen ble litt borte.

Wee, gleder meg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det helg!! YES!

Kjærst'n slutter kl. 13 på jobb på fredag, så vi har allerede kost oss i 2 timer ;)

I morgen skal vi til et fotostudio og ta bilder :) Jeg grugleder meg litt, og vet ikke helt hva jeg skal forvente. De er visst veldig flinke der, og de både styler hår og sminke :) Vi skal bare ha med klær. Selve fotograferingen koster ingenting, bare de bildene vi evt. vil kjøpe :) Og det blir sikkert noen. Vi må jo pynte opp litt her hjemme :)

Også kommer ei goood venninne av meg på middag i morgen. Hun bor litt langt unna, så jeg ser henne sjelden. Jeg skal diske opp med ovnsbakt indrefilet, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og bernaise saus :) Og så blir det en god sjokolademousse til dessert =D

Oh yes, kan si jeg gleder meg til i morgen :hoppe:

Også må jeg jo vaske huset....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere skal ta fellesbilde? Så koselig. :Nikke:

Kos med venninne på besøk også da! :) Ser ut som du har en fin helg framfor deg.

- Som jeg misunner deg. :roll:

Pff, sett på litt høy musikk og dans deg rundt mens du vasker. Det er jo morro. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal det :) Tror det kan bli koselig :) Hvertfall hvis jeg får de på lerret etterpå :)

Hva er planene for helga di da, KaDust? :)

Ja, jeg må nesten det, for her ser det ikke. Denna rottisen røyter jo :P Kanskje jeg kan få kjærst'n til å svinge støvfilla litt og ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder på lerret er veldig fint! Har lyst til å få bilde av meg og Madde på lerret også, men det er så himla dyrt. :sukk:

Det står nå i boka mi. Ingenting. :fnise:

Vet hvordan det er med røytende hunder, ja. Her må det støvsuges hver dag :ler:

Men prøv å få mannen din til å svinge litt også, det var en god idé synes jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det koster litt. Hvertfall hvis du vil ha litt størrelse på det. Tror ikke FotoKnudsen er fullt så dyre men :) Hadde jo være hyggelig med et bilde av deg og Madde da :)

Er litt deilig å ikke ha planer også da :) Da kan jo Sigel få masse oppmerksomhet i helga ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem på FotoKnudsen. Den størrelsen jeg vil ha koster 500,- :sukk: Ja, hadde vært veldig hyggelig. Har jo ikke noe annet fra henne anymore.

Joda, kan være deilig, og jeg hadde sikkert nytt det skikkelig om jeg hadde hatt eget sted. Men blir nok mest å valse i mammas og min søsters rot og mas. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Votten :)

Hva lånte du på biblioteket, eller kanskje du ikke fant noe?

Her i byen har de et stativ der det er bøker som de "innsatte" he he anbefaler :skratte:

Der kan en fort finne noe som er av interesse.

Kos deg med venninne og kjæreste og ta det helt rolig i helga :)

:goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Votten :)

Hva lånte du på biblioteket, eller kanskje du ikke fant noe?

Her i byen har de et stativ der det er bøker som de "innsatte" he he anbefaler :skratte:

Der kan en fort finne noe som er av interesse.

Kos deg med venninne og kjæreste og ta det helt rolig i helga :)

:goodbye:

Jeg lånte Jon Fosse - Andvake og Mikaela Niemi - Poplærmusikk fra Vittula. Er pensumlitteratur, og ikke veldig spennende :P

Det er kanskje et sånt stativ her også.. Jeg har ikke sjekka ordentlig. Men de har dvd'er da.. Det er jo praktisk :)

Haha.. innsatte.. DEN likte jeg :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere spise til middag i kveld? :)

Her blir det kyllingburger med ALT av tilbehør, og ovnsstekte potetbåter ved siden av :sikle:

Til dessert tenker jeg vi tar litt Ben og Jerry is, eller potetgull :D Det er FREDAG!!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...