Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Her kommer vååååreeeeeeeennnnnnnnnn, her kommer den :)

Ok da, synge kan jeg ikke, håper ingen ble skremt :skratte:

Men, det er sikkert 14 dager siden jeg hørte fulgesang,

og gir ikke det vårstemmning?

Har sett på globe trekker i kveld, Bora Bora,

det er der vi skulle vært, mmmmmmmmmm drøm drøm seg bort..... :sol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeees, GULL igjen, Beib! Vi er jammen flinke.. For vi kan ta opp oss litt av æra vi og? ;)

Den kommer, den kommer, KaDust :) Jeg hørte fuglene synge i dag jeg! Det ble plutselig så veldig fint vær her, at jeg bare heiv meg rundt og stakk ut med Era :)

Synes du synger fint jeg, Lalle :) Jeg lengter litt etter et varmere strøk jeg også, altså. Hvertfall et uten snø. Den snøen jeg måkte i dag var tung..for her smelter det! Heldigvis egentlig :hoppendeglad:

Ha en god natt alle sammen :) Her nyter samboer'n litt rambo før det lyset slukkes her også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jeg er tidlig oppe, og ikke gråter :) Jeg liker å stå opp da samboer'n drar på jobb, så får jeg litt ut av dagen jeg og :) Selvom jeg pleier å sitte her de første 3 timene... hihi! Men her koser jeg meg!

I dag skal jeg sende av gårde min herlige (!) søknader.. :tommelsmil: Jeg må si jeg er spent på hvor jeg får jobb altså.. Og om jeg i det hele tatt får jobb, egentlig! Der jeg helst vil ha jobb, tror jeg ikke de trenger flere, men det er kanskje greit med litt miljøskifte også :) Jeg er uansett spent på å begynne å jobbe som det jeg utdanner meg som, og gruer meg egentlig litt også. Jeg har jo valgt et yrke med mye ansvar :O

Eller skal jeg til Drammen med bilen i dag, for på den er clutchen (skrives det sånn?) gåen, så de må se på den på verkstedet! Uff, det kan bli dyrt...

Ha en fin dag! Jeg liker tanken på vårmåned :bolledeig: Selvom det er like mye snø ute som i går.... *skuffa*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Heiiiii Vott :vinke:

Jeg hadde også håpet på mirakler i løpet av natten, men jammen var det like mye snø og hele 12 kuldegrader når jeg stod opp :glare:

Vel vel, vi får ha trua ei stund til :smilyblomst:

I dag er det ikke så spennende på VM som i går, men jeg skal nå se det uansett :sjenert:

Lykke til med søknad :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med søknad på jobb.

Jeg burde også vært ute på jobbsøk :sjenert:

I dag skal jeg ta GULL på Spenst :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiii Vott :vinke:

Jeg hadde også håpet på mirakler i løpet av natten, men jammen var det like mye snø og hele 12 kuldegrader når jeg stod opp :glare:

Vel vel, vi får ha trua ei stund til :smilyblomst:

I dag er det ikke så spennende på VM som i går, men jeg skal nå se det uansett :sjenert:

Lykke til med søknad :tommelsmil:

Tusen takk =D

Så kaldt? Her var det bare -4... og nå tittet nettopp solen fram :) Herlig!

Jeg klarer ikke sitte å se på VM jeg, altså. Blir altfor rastløs av det!

Lykke til med søknad på jobb.

Jeg burde også vært ute på jobbsøk :sjenert:

I dag skal jeg ta GULL på Spenst :skratte:

Du er flink! Du får ta gull der, så skal jeg prøve å ta sølv på lesefronten :P

God treningsøkt, Lalle :) og takk for lykkeønskninger :)

I dag tror jeg jammen jeg skal melde meg inn i en bokklubb også :) Må bare finne ut hvilken.....

Endret av Votten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i krim, men har nesten bare lest det, så har ikke lyst til å melde meg inn i en krimklubb.. Tror kanskje det blir litt ensformig i lengden? Jeg har sett en del på Tanum bokklubber, og snust på både bestselgerklubben og hobbyklubben. Jeg tror jeg er glad i litt jentebøker også, de som før het "bag of fun". Ellers vet jeg egentlig ikke... historiske bøker er vel også spennende. Svigermor har en serie om tatere, og hvordan de ble behandlet for maaange år siden.. Jeg lurer på om jeg må snuse litt på de etter hvert også :)

Nå; :kaffekopp: , frokost, og jon and kate plus 8 :D

God morgen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på et puslespill i går :D Jeg synes det er så moro! Da kjæresten og jeg var i Sverige på søndag, kjøpte jeg et puslespill på 1000 brikker, med et svart-hvittbilde av Eiffeltårnet, og en knall blå 2CV i front! Og med litt skumle skyer i bakgrunnen. Nydelig bilde, jeg gleder meg til å henge det opp på veggen :D

Herfant jeg et lite bilde :)

Tror jeg må fortsette på dette etterpå, altså =D Jeg har lagt ramma, og sortert alle brikkene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg også elsker puslespill :gjeiper: Det er så koselig, men jeg har lissom bare spisestuebordet til å spise på så når vi pusler der må vi nesten stå å spise :sjenert:

Puslespillet ditt var kult, kan tenke meg at de skyene blir litt kompliserte ja :fnise: Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott puslespill, men så stor tålmodighet har ikke jeg :fnise:

Hvorfor ikke bruke biblioteket Votten?

Stort sett leser man bare bøkene en gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også elsker puslespill :gjeiper: Det er så koselig, men jeg har lissom bare spisestuebordet til å spise på så når vi pusler der må vi nesten stå å spise :sjenert:

Puslespillet ditt var kult, kan tenke meg at de skyene blir litt kompliserte ja :fnise: Lykke til :)

Jeg bruker spisestuebordet, og der spiser vi innimellom.. Her har vi nemlig flere valgmuligheter. Men, du kan jo legge det på en plate da, også bare flytte hele platen når det er middag :)

Flott puslespill, men så stor tålmodighet har ikke jeg :fnise:

Hvorfor ikke bruke biblioteket Votten?

Stort sett leser man bare bøkene en gang :)

Vi får se hvor lenge tålmodigheten varer, Lalle.. Jeg er jo lærer, så bør jo ha litt :P Men jeg synes det er gøy, egentlig. Sitte og prøve alle muligheter, også blir jeg såå glad når det endelig klaffer ;)

Joda, biblioteket er fint det :P Men hu som jobber der er så sykt sur! og ikke interessert i å hjelpe meg i det hele tatt, og jeg finer ingenting der :P Der har jeg nemlig ikke tålmodighet... Også husker jeg aldri å levere de bøkene tilbake... Blir dyrt med purringer etter hvert.... Ops ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker spisestuebordet, og der spiser vi innimellom.. Her har vi nemlig flere valgmuligheter. Men, du kan jo legge det på en plate da, også bare flytte hele platen når det er middag :)

Vi får se hvor lenge tålmodigheten varer, Lalle.. Jeg er jo lærer, så bør jo ha litt :P Men jeg synes det er gøy, egentlig. Sitte og prøve alle muligheter, også blir jeg såå glad når det endelig klaffer ;)

Joda, biblioteket er fint det :P Men hu som jobber der er så sykt sur! og ikke interessert i å hjelpe meg i det hele tatt, og jeg finer ingenting der :P Der har jeg nemlig ikke tålmodighet... Også husker jeg aldri å levere de bøkene tilbake... Blir dyrt med purringer etter hvert.... Ops ;)

Tror på at du har tålmodighet :)

Nå er jeg gla at her jeg bor er et stort bibliotek, så har ikke truffet noen som ikke vil hjelpe meg. Kjempe fornøyd :tommel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror på at du har tålmodighet :)

Nå er jeg gla at her jeg bor er et stort bibliotek, så har ikke truffet noen som ikke vil hjelpe meg. Kjempe fornøyd :tommel:

:takke:

Ja, det hjelper nok :) Her er det ganske lite, jeg bor jo på et bittelite tettsted :P Jeg synes ikke de har så godt utvalgt heller. Det er jo et stort bibliotek på skolen jeg går på da :) Jeg kan jo ta en titt der.. Der er jeg jo tross alt 3 dager i uka ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går du på skolen egentlig? Eller har du sagt det tidligere, kanskje? :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på høgskole for å bli lærer :) Er ferdig nå til sommeren :D

Det yrket kan du jo teste ut, KaDust? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, morro da!

Nei, uff. Jeg har prøvd meg som lærer før, og ikke faen om jeg skal jobbe med det :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisk og glad

Hei Votten, takk for hilsen i boka mi :)

Koselig stemning her, høres ut som om du har det bra. Har en håndverker i hus jeg og - ville aldri ha bytta :ler:

Ha en fin dag! :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Votten, takk for hilsen i boka mi :)

Koselig stemning her, høres ut som om du har det bra. Har en håndverker i hus jeg og - ville aldri ha bytta :ler:

Ha en fin dag! :vinke:

Så koselig med hilsen da, Frisk og glad :)

Ja, det er deilig med en håndverker i hus! De kan jo alt ;)

Håper du får en fin dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sofagris :skratte: eller sportsidiot :)

Men, når han setter igang er han kjempe flink.

Ønsker Votten en go' dag :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...