Gjest Caitlin Skrevet 24. februar 2011 #121 Skrevet 24. februar 2011 Det har jeg hørt også, Beib.. Spesielt på disse bolerkarene... muskler veier jo mer enn fett. Da er det glemt fra min side Jeg er (delvis) fornøyd med meg selv, jeg Her er det en stille kveld, med tid for hjem og snart Åse tonight på tv'n Og jeg koser meg i kjæresten sin armkrok. Høres ikke ut som en alt for dårlig kveld Nå skal jeg straks ut å shoppe litteranne mens jeg er i byen 1
Lalle Skrevet 24. februar 2011 #122 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har flotte ben med flotte muskler, håper det er de som drar om BMI'n 1
Votten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #123 Skrevet 25. februar 2011 Hehehe.. vi satser på det, Lalle 1
Votten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #124 Skrevet 25. februar 2011 I dag er dagen! Men til hva? Det vet jeg ikke...enda Jeg vasker klær da.. kanskje det er dagen for det!?... Ellers skal jeg dusje og pakke.. vi skal hjem til foreldrene til samboer'n i helga, og treffe en haug av hans venner... Det tar på å være på besøk der faktisk, for vi farter så mye når vi først er der Alle må jo besøkes, og det er ikke alltid like lett... Jeg burde vel lese litt i dag også.. akkurat nå leser jeg en bok om sakprosa, og den er veldig tung! Veldig interessant innimellom, men plutselig er det superboring! Samboer'n jobber til 13 i dag, så jeg får svinge meg rundt her. Dere får ha en nydelig helg! Jeg blir nok ikke å se her frem til søndag... Hvis ikke jeg får sneket meg unna litt 1
Lalle Skrevet 25. februar 2011 #125 Skrevet 25. februar 2011 Det er jo greit å ha med reine klær på besøk Ha en nydelig helg 1
KaDust Skrevet 25. februar 2011 #126 Skrevet 25. februar 2011 Flink du er, votten! Kos deg i helga, masse 1
Gjest Caitlin Skrevet 25. februar 2011 #127 Skrevet 25. februar 2011 Ha en flotters helg hos Svigers da Votten 1
Votten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #128 Skrevet 25. februar 2011 Tusen takk, Beib, KaDust og Lalle :D i kveld ser det ut som en flaske vin skal ned.. Her var det bursdag! og med andre ord.. kos kos KOS! ha en fin helg! 1
Votten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #129 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har forresten vinterferie! OG det er meldt FINT vær! :D *glede seg* 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. februar 2011 #130 Skrevet 25. februar 2011 Favoritt-votten min! Alt bra? heldige du som har ferie! Kos deg, og god helg! 1
Votten Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #131 Skrevet 26. februar 2011 Her er alt super, superraggen! selvom kroppen ikke er helt med meg i dag.. men det er jo min egen skyld hvordan står det til hos deg? I kveld skal vi til et vennepar av min kjære der blir det god mat, god prat og masse babykos :D Ha en fin lørdag! 1
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #132 Skrevet 26. februar 2011 Høres ut til å bli en superkos kveld, du må kose deg masse Kanskje jeg joiner deg med litt vin i glasset i kveld 1
Lalle Skrevet 27. februar 2011 #133 Skrevet 27. februar 2011 Nå er hjemturen på gang Vinen er drukket og ferien fortsetter 1
Gjest Caitlin Skrevet 28. februar 2011 #134 Skrevet 28. februar 2011 Er du hjemme igjen Votten :gjeiper: 1
Votten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #135 Skrevet 28. februar 2011 Jepp, nå er jeg hjemme igjen, Beib Kom hjem sent i går kveld! Det har vært en super helg med mye kos! Som vanlig der borte:) Ellers var det en litt dårlig start på dagen i dag... Først så vi at vi hadde brukt litt mye penger i helga (OPS!!), vi var nemlig både på litt shopping og i Sverige. Så starta ikke bilen til kjæresten, fordi en dør hadde stått på gløtt i helga.. og så i tillegg så har clutchen på den nye bilen gått Nå må jeg ta en dagbokrunde.. er lenge siden nå, og jeg tror det har skjedd mye hos dere alle! 1
Votten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #136 Skrevet 28. februar 2011 Jeg gikk forresten bananas på elfi sta... ikke det at det egentlig gjør noe, for det er jo så billig der! Man bør egentlig kjøpe all sminken sin der, for det koster jo INGENTING! jeg betalte 36 kr i fra (fra England) for 6 artikler.. Oh my, så billig! Er det noen som har noen filmanbefalinger? Jeg har en del på en liste, men de har ikke kommet ut på demonoid i ordentlig format enda.. Jeg er veldig glad i komedier og drama, og thrillere =D Jeg gleder meg til Just go with it kommer ut, altså 1
Gjest Caitlin Skrevet 28. februar 2011 #137 Skrevet 28. februar 2011 Hm, har aldri bestilt sminke over nettet før, kanskje man skulle titte litt :gjeiper: 1
Votten Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #138 Skrevet 28. februar 2011 Hm, har aldri bestilt sminke over nettet før, kanskje man skulle titte litt :gjeiper: Det er ganske lettvint Hvertfall hvis man vet hva man skal ha da... Er jo litt vanskelig i forhold til farger, så jeg kjøper aldri foundation og sånn på nett Vet dere hva jeg nettopp kom på? I morgen er det 1. mars, og det er faktisk vårmåned! =D Jippi Det var skikkelig deilig å komme på! 1
Gjest Caitlin Skrevet 28. februar 2011 #139 Skrevet 28. februar 2011 Hurra, enda en gladnyhet i dag (Marit var nr 1) 1
KaDust Skrevet 28. februar 2011 #140 Skrevet 28. februar 2011 Selvom det er mars i morgen, så er nok all snøen der når jeg våkner likevel. Så da synes jeg ikke at det er noe stas når det er mars. Fordi våren har ikke starta enda, og nå blir jeg redd for at det blir en kort sommer igjen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå