Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hallo :)

Jeg er ikke så tidlig oppe i dag jeg... var deilig å ligge og dra seg lenge.. Selv med en syk samboer ved siden av seg..

Dagen i dag MÅ bestå av tur med Era, lesing og trening... Også skal jeg få til litt mer på søknaden min og kanskje vaske litt klær. Forresten, jeg MÅ skifte på senga også.. bare kjærst'n står opp :P

Hva er planene deres for dagen? :skravle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hallo :)

Jeg er ikke så tidlig oppe i dag jeg... var deilig å ligge og dra seg lenge.. Selv med en syk samboer ved siden av seg..

Dagen i dag MÅ bestå av tur med Era, lesing og trening... Også skal jeg få til litt mer på søknaden min og kanskje vaske litt klær. Forresten, jeg MÅ skifte på senga også.. bare kjærst'n står opp :P

Hva er planene deres for dagen? :skravle:

Så nydelig en voffeloff du har! :rodmer:

Jeg har også skiftet på senga i dag, kjæresten dro på jobb kl. 6.30, så hatt masser av tid til det jeg, hehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, min og pleier å komme seg ut av huset tidlig.. Men i dag ble han liggende gitt. Jeg liker å bruke lang tid om morgenen jeg, og sitter derfor enda og koser meg :) Skal jammen koke meg litt kaffe snart ;) Med kanel.. Mmmm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene, trene, trene =D

Det var jammen godt, men jeg er visst ikke helt kvitt forkjølelsen... trodde jeg var det jeg, men da jeg begynte å løpe på tredemølla sa det stopp gitt.. jeg fikk jo ikke luft :P Søren og..

Jaja.. jeg er da hvertfall sliten nå, så da var det vel litt godt for meg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Frokost snart, kanskje? =D

Hm.. jeg måtte bare prøve noe.. er det noen av dere som noen gang har sjekket BMI'en deres? Jeg har hørt ymse om denne tingen, og har vel aldri trodd den er helt riktig.. Min BMI viser hvertfall at jeg er undervektig.. og det syns jeg ikke selv.. Jeg er 165 cm på strømpelesten og veier ca 53 kg.. Høres dette undervektig ut? Jeg har egentlig alltid hørt "hu kjempetynne" og "hu som er så tynn" når folk har snakket om meg, men jeg har aldri skjønt helt hvorfor, for jeg ser ikke på meg selv som sååå tynn! På en annen side, viser også BMI'en at en kompis av meg er sterkt overvektig, og det er han IKKE! Skjønner ikke dette jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Votten, stikker en tur innom til deg og ser om du har det bra :)

Nydelig hund du har :klem:

BMI? Æsj, liker ikke den, men husker den stemmer mest på dem som har "riktig" benbygging i forhold til kropp.

Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare dette.

Jeg er litt ovevektig, og den stemmer nok på meg.

Ha en flottanes dag ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stakk innom, Lalle :) Tusen takk! Tror hun hadde sleiket deg i ansiktet for å si det der ;)

Jeg får la den BMI'en ligge tror jeg.. kan ikke gå og tenke på at jeg er undervektig, for det er virkelig ikke det jeg ser i speilet :P

Endret av Votten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. smekker ;) Det var et flott ord :P

Er alt bra i dag, raggsokk? Hvordan går det med lesingen, og å avstå fra TBBT? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Smekkerlekker :jepp::lur:

Jeg har hørt at BMI kan være ganske så feil, særlig på feks folk som er veldig godt trent og har mye muskelmasse så vil den kunne vise overvektig selv om det slett ikke stemmer. Nå kan jeg dessverre ikke påberope meg å være en av dem, men det er i allefall ikke alltid den stemmer. Om man selv er fornøyd med egen kropp syns jeg ikke man skal høre så mye på alle andre hele tiden.

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hørt også, Beib.. Spesielt på disse bolerkarene... muskler veier jo mer enn fett. Da er det glemt fra min side ;) Jeg er (delvis) fornøyd med meg selv, jeg :)

Her er det en stille kveld, med tid for hjem og snart Åse tonight på tv'n ;) Og jeg koser meg i kjæresten sin armkrok. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...