Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi saumfarer alt og kjører dem til veggs om det ikke stemmer, hihi... Vi er noen skikkelige detektiver. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. for å være helt ærlig, så har jeg ikke sett det selv.. Skal ordne det nå :)

Når det kommer til oppskrifter, så har jeg hentet litt fra forskjellige blogger.. Er sååå mange gode matblogger der ute..

Gulrotkaka kommer herfra, og den er SUUUPERgod! Anbefales

virkelig! :nigo:

Sitronmuffinsene har jeg tatt herfra. De har jeg ikke laget før, så blir spennende! Også bruker jeg denne sjokoladekremen oppå :) Den har jeg laget før, og den er supergod :):tommel:

God baking ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...jeg hadde da ikke tenkt å bake i dag...plutselig så jeg ei saftig eplekake med kanel for mitt indre blikk. Jeg har massevis av epler liggende, så...kanskje dette er et tegn fra oven? :)

Vi får se hvor motstandsdyktig jeg er når det kommer til stykket da.

Ha en bra og fin lørdag i alle fall. :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...jeg hadde da ikke tenkt å bake i dag...plutselig så jeg ei saftig eplekake med kanel for mitt indre blikk. Jeg har massevis av epler liggende, så...kanskje dette er et tegn fra oven? :)

Vi får se hvor motstandsdyktig jeg er når det kommer til stykket da.

Ha en bra og fin lørdag i alle fall. :goodbye:

Kanskje det er et tegn fra ovnen??? ;)

(ekte maggiestil over den der, ja :ler: )

God lørdag, jentevotten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan jeg komme på besøk idag, så baker vi muffins? Fikk skikkelig muffins-kick nå.

MÅ ... HA .... MUFFINS ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA... og muffinsene ble såååå gode! Med deilig smak av sitron! De anbefales virkelig! Jeg har igjen masse kaker jeg.. KOM PÅ RESTELAG, JENTER!! =D

GOD søndag, appifany og Margareth :) Dere har avslørt meg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Når det kommer til oppskrifter, så har jeg hentet litt fra forskjellige blogger.. Er sååå mange gode matblogger der ute..

Gulrotkaka kommer herfra, og den er SUUUPERgod! Anbefales

virkelig! :nigo:

Jeg har denne bloggen på mine favoritter :fnise: Er helt enig, det er sååå mange gode matblogger, og man blir såå sulten når man leser gjennom dem :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg elsker den dama! Har du prøvd kanelbollene hennes? De er rett og slett de beste jeg noen gang har smakt! Selvom jeg lager de selv :P Det hjelper sååå mye å bruke smør uten salt og brunt sukker =D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, disse har jeg ikke vært inne på *sikle*. Mmmm, er sååå mye godt! Her må jeg titte litt mer ser jeg :) Jeg tror det er bra at det står 3 kaker i kjøleskapet, så jeg ikke begynner å bake mer :P

Men du må virkelig prøve de kanelbollene!

Sjekk litt rundt på siden jeg la ut for sjokoladekremen også.. Hun er kjempeflink til å pynte kaker og legger ut alt av oppskrifter :)

Og så har FruMæla mye god mat innimellom alt annet hun skriver om :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen :) jentevotten her... (likte den altså)

Nå har Era og jeg vært ute og gått en tur.. Det var litt friskt, men veldig godt! Era er sååå glad i å gå tur, og kunne gjort det hele dagen, om hun fikk lov. Hun snuser masse, og hopper og spretter bortover veien. Innimellom ruller hun seg litt i snøen også :)

Nå ligger hun og snorker på senga si.. jeg har inntatt godstillingen i reclainer'n (!!) og kjæresten ser på M*A*S*H...

Vi venter restelag kl 17. Da kommer min bestevenninne med sin HERLIGE 1 åring... Han er bare skjønnest i hele verden :)

God søndag :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man forresten lagt ut bilder fra pc'n her i forumet? Vil så gjerne vise dere bilde av min nydelig rottis, men finner bare en knapp hvor jeg må skrive nettadresse.. må jeg laste det opp på nettet først da, eller? Hørtes tungvint ut... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du klikker på svarknappen(ikke hurtigsvar) så får du opp om du vil legge med bilde helt nederst. Du velger bildet og laster det opp, men det må ikke overstige så så mye kb :) Var det forklarende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...