Gå til innhold

Votten sin dagbok

Votten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff.. ja. Heldigvis er snøen lett da :)

jeg er altfor treg til å komme meg i gang om morran, jeg altså. Får hoppe inn i treningsdressen (haha) og løpe opp på senteret ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg har allerede jogget, hentet posten, måkt snø, sist frokost, drukket altfor mye kaffe og hengt opp noen nye bilder :fnise: Nå er det skolearbeid her, lykke til med treningen :):klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så flink du er, sokk ;) Høres ut som du bli produktiv i dag! :) Jeg har skrevet søknad og cv da.. så litt har jeg også gjort :P

Det er alltid tid for kaffe, Beib ;) Jeg må male litt, SÅ skal jeg lese litt.. kanskje... tror jeg..

Endret av Votten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du flink med CV'er da, votten? :sjenert:

Har til lekse i morgen å skrive CV, så må få det unnagjort. Men det er jo nye "moter" på hvordan man skal skrive CV hele tiden, så jeg blir jo helt lost :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg skrev CV her forleden, og den likte iallefall den nye sjefen min :fnise: Du kan gjerne sende et utkast til meg, kaDust, dersom du vil jeg skal lese den :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat peiling, tror jeg :P Men har da fått til noe. Det er vel sånn at CV'er er litt mer nå enn det var før. Man skal vel være litt mer personlig, og skrive litt om seg selv i selve CV'n. For min del søker jeg på jobber elektronisk, og legger bare ved CV'n til de som ønsker det. Resten av søknaden er liksomm "ferdig" utfylt, hvis du skjønner. Sånt skjer når man søker kommmunalt :)

Hvordan gikk det med CV-skrivingen, KaDust? :)

Det hadde skjedd en del inne på KG mens jeg har vært borte.. Eller, borte og borte.. VI har stått på som bare det for å bli ferdige med kjøkkenet.. og NÅ er det faktisk ferdig! :hoppendeglad:

Så i dag skal jeg vaske heeeele huske grundig.. I morgen kommer det gjester, så da skal jeg bake :) Rekker ikke begge deler da, vett ;) Jeg er heldig som har fri på fredager.

Vi fikk forresten også tak i bokhylla fra Ikea... vi kjøpte den brukt i stedet. Finn er hjemme et flott sted ;):tommelsmil:

Også må jeg få i meg litt kaffe... det har jeg nemlig ikke fått enda i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på pølse.. Skikkelig svidd, grilla pølse på bål, med brød og masse ketchup og sennep :sjenert:

Haha.. det spiste jeg i går.. Unger er så flinke til å grille pølser! ;):P (les: ikke så flinke 2. klassinger :P)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare suuuuuuser gjennom boka di før jeg hiver meg rundt og gjør no jeg :kaffekopp::skravle:

Yes ;) Det trengte jeg! Klarer ikke helt å komme igang selv.. det ligger så mye på pvr-dekoderen jeg ikke har sett enda! Yiaks!!! MEN, nå fikk jeg litt motivasjon! Får sette på litt godmusikk, og svinge støvfilla ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det samme raggsokk :)

Jeg skal bake gulrotkake i helga... Hvordan er det å bake den dagen før? Er den like fersk dagen etter? :) Tenker kanskje jeg må spare meg for litt arbeid i morgen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Og hva tror dere om sitronmuffins med sjokoladekrem oppå? :)

Send adresse!!!

(Tror gulrotkaka er MINST like god dagen etter du har laget den. Mange kaker er best dagen derpå :gjeiper: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CV'en er "ferdig". Jeg er usikker på hvilke egenskaper jeg har, så har ikke fått fylt inn noe på nøkkelkvalifikasjoner. :roll:

Om du vil se på den er du velkommen til å gjøre det, men da trenger jeg mail å sende til. :Nikke:

God helg, forresten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne se den, KaDust :) sender deg en pm med mail :)

jepp, skal ordne oppskrift, beib ;)

er min egen sammensetning som jeg ikke har prøvd enda :P måtte avklare med dere først ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 22 år...

Hun sier at hun er ei jente, men det står da vitterligen at hun er en mann? :klo: Er dette en skikkelig tøysevott, kanskje? :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at hun er ei jente, men det står da vitterligen at hun er en mann? :klo: Er dette en skikkelig tøysevott, kanskje? :fnise:

Jeg liker å forvirre mine medmennesker ;)

God helg til deg, Margareth ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...