Gjest Caitlin Skrevet 15. februar 2011 #41 Del Skrevet 15. februar 2011 Har du fått deg kaffe i dag Votten? Setter igjen en kopp til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 15. februar 2011 Har du fått deg kaffe i dag Votten? Setter igjen en kopp til deg Tuuusen takk, Beib Det passet faktisk veldig bra, for nå satt jeg nettopp over kaffen =D Nydelig! Skal kose meg med kaffen mens jeg sparkler en list... YES! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 15. februar 2011 Mmmm.. Kaffe! Tenk at det er sååå godt! Skjønner ikke helt det jeg. Men jeg koser meg! Jeg har vært hos legen i dag. Liker egentlig ikke det. Jeg er ikke den som flyr til legen så fort jeg er litt tett i nesa, så jeg sitter alltid på venterommet og lurer på om dette er legen min... Det sier vel sitt. Uansett, hun kunne ikke gjøre annet enn å henvise meg til en øre-, nese-, halsklinikk... Æsj.. Mandlene mine var heller ikke hovne, så hun fikk ikke sett noe. Kanskje like greit. Da får jeg ser om jeg får dem fjernet da.. Jeg må jo "vurderes" først. I dag skal jeg kanskje en tur på ikea. Vi skal ha litt småting til kjøkkenet, pluss trappegrind og bokhylle. I dag tror jeg det blir en tur med ei venninne, for kjæresten ville visst gjøre ferdig kjøkkenet, mens jeg handler. Det blir litt uvant, for vi er ALLTID sammen når vi handler noe. Men ikea er vel ikke det farligste jeg kan begi meg ut på. Jeg går vel amok i kjøkkenavdelinga, tenker jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har lyst på sitronsorbet.. og mangosorbet... og kokosis... og ben and jerrys is! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er visst aktiv her i dag... Nå lurer jeg på om noen vet om en god middag med kyllingkjøttdeig? Jeg har nemlig en pakke i kjøleskapet jeg skulle ha brukt i dag.. Noen tips? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. februar 2011 #46 Del Skrevet 15. februar 2011 Åh, ben & jerrys is er nydelig! Hm, hva har du ellers av mat da? Kan jo lage kyllingsburger, kyllingtaco, kyllinggryte, lasagne, pizza... Jeg bruker egentlig kyllingkjøttdeig til alt man bruker vanlig kjøttdeig til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg også, egentlig.. Har byttet ut "vanlig" kjøttdeig.. er så mektig. Men fantasien er på bånn. Takk for tips, raggkompis Jeg tror faktisk det blir en suppe av noe slag. Det er jo støv utover hele kjøkkenet hos oss nå, så føler ikke helt for å lage masse mat! Også skal jeg jo på ikea Får ta en 5-kroners pølse og en softis der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. februar 2011 #48 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg rusler ofte innom Ikea bare for å kjøpe meg to pølser + en brus, blir jo ikke mange kronene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 15. februar 2011 Hehe.. nei, det er ikke dyrt. Og ikke minst, godt Hvis ikke pølsene har ligget i flere timer :s Jeg får gå fort forbi kjøkkenavdelinga i dag tror jeg.. Av en eller annen grunn trekker jeg alltid ditover, og ting bare hopper opp i vogna mi.... Note to self: ikke ta vogn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. februar 2011 #50 Del Skrevet 15. februar 2011 Haha, skal se du ender opp med å BÆRE rundt på en haug av kjøkkenting Kos deg på ikea da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 15. februar 2011 Haha.. ser meg for meg! Shit.. får ta en snarevei utenom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 15. februar 2011 #52 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har lyst på sitronsorbet.. og mangosorbet... og kokosis... og ben and jerrys is! Du lager, så kommer jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 15. februar 2011 Helt klart! Har du noen gode oppskrifter, så skal jeg lage one hell of an is- og sorbet-HURRAMEGRUNDT-fest! På mitt nye kjøkken, så klart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 15. februar 2011 #54 Del Skrevet 15. februar 2011 Helt klart! Har du noen gode oppskrifter, så skal jeg lage one hell of an is- og sorbet-HURRAMEGRUNDT-fest! På mitt nye kjøkken, så klart Det må vel være mulig å få til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 15. februar 2011 Mmmmmm =D Kjærsten skulle forresten være med til ikea... da får jeg vel beherske meg hihi... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. februar 2011 #56 Del Skrevet 15. februar 2011 Mannfolk på ikea pleier ikke få bra etter min erfaring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 15. februar 2011 Joda, min er med på alt han Han liker det faktisk også. Ikke at jeg bruker fleeeere timer da.. men sånn er jeg ikke heller. Tror han er litt "jentete" og jeg er litt "guttete" på den fronten. Vi passer perfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. februar 2011 #58 Del Skrevet 16. februar 2011 Min hater ikea han. Blir trippete og utålmodig allerede før han får parkert Men han er så lydig og tålmodig at han rusler etter meg i timesvis, hehe. Hvordan gikk handleturen? Fikk du deg noe nytt og fancy? Hva med de gode pølsene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 16. februar 2011 Det ble en dårlig handletur gitt.. Det var tomt for BEGGE tingene vi skulle ha.. så da blir det finn.no da Vi trenger nemlig tingene til helga, da vi skal ha bursdagsfest for samboer'n. Vil helst være ferdig med oppussingen da.. Forferdelig kjedelig, hvertfall når vi dro helt til Oslo (som er 1 time unna), også kom vi tomhendte hjem :s Kjæresten holdt et godt grep i hånda mi gjennom kjøkkenavdelinga (og resten egentlig), så her ble det ikke kjøpt noe fancy nei.. Vi kjøpte faktisk INGENTING! Ikke pølser engang... vi spiste derimot på McDonalds Ops! Jeg må trene i dag.... I dag har kjæresten hjemmekontor.. han sitter og tegner i spisestua Jeg prøver å ikke gå i veien... Skal sette sammen litt ikeamøbler (som vi hadde fra før), trene og lese litt (prøve hvertfall), også ser det ut som jeg må måke snø.. det snør jo ENDA... Holdt på siden i går tidlig jo! Skjønner ikke hvor alt kommer fra jeg Eller skal jeg helt sikkert en tur til Hønefoss.. hvis de fortsatt har den bokhylla jeg trenger Ha en super dag alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #60 Del Skrevet 16. februar 2011 Kaffen er forresten godt fortært OG det står mer på kanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå