Votten Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 10. februar 2011 Takk.. Jeg har hatt en super dag.. med noen utfordringer, selvfølgelig Men mest kos! Det er så moro å se på ansiktsuttrykkene til 2. klassingene da de mister tenner! I dag mistet to av gutta en tann hver.. De er virkelig herlig Tålmodigheten er ikke alltid på plass hos meg heller da.. I dag blir det fiskegrateng til middag, og litt oppussing etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor går egentlig klokka 1 time senere på KG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. februar 2011 #23 Del Skrevet 10. februar 2011 Tror klokka mi er riktig, kanskje du må stille inn riktig tidssone på kontrollpanelet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 10. februar 2011 Flott tips!! Det funka. Sto jo på South Africa.. ikke rart det skurra her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. februar 2011 #25 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er kaffeslaberas hos meg, du er velkommen :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 11. februar 2011 Shit.. Det er kanskje for sent nå? Den oreokaka så nemlig heeeelt herlig ut! Det vet jeg egentlig at den er og! Wæææ,.. håper jeg får den i bursdag i helga! Kanskje jeg skulle bakt boller i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 11. februar 2011 Goood morgen! Min morgen består av Jon and Kate plus 8, litt solruta med godt pålegg og en kopp kakao Kakao lindrer såre mandler, ikke sant? I dag skal jeg en tur på jobben til mamma med blomster.. det er jo tross alt morsdag på søndag. Da er jeg og kjæresten borte, så jeg får ta det litt på forskudd! Min kjære jobber til 13 i dag, så i dag blir det tidlig kjærestekos Tror jeg må bake boller, ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 11. februar 2011 Haha.. denne var kul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. februar 2011 #29 Del Skrevet 11. februar 2011 God formiddag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. februar 2011 #30 Del Skrevet 11. februar 2011 Så koselig med blomsterlevering til mor da Jeg bor så langt unna at det blir blomsterbud Jeg hadde dødd hvis jeg hadde 8 unger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. februar 2011 #31 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg bor 10 timer unna mamma, så her blir det koselig telefonsamtale og gave på etterskudd. Tdilig dere er oppe, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 11. februar 2011 Mamsen ble superglad Jeg kom i rett tid til jobb også (vi jobber på samme sted), så jeg fikk både kaffe og kanelboller Mmm.. Det er jo fredag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. februar 2011 #33 Del Skrevet 11. februar 2011 God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 11. februar 2011 God helg God helg til deg også, Raggsokk Håper du får en fin helg, og at formen er bedre! Vi skal i bursdag til svigerinnen min i morgen, så jeg MÅ bare kose meg med god mat og kake Får ta det litt rolig i kveld.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. februar 2011 #35 Del Skrevet 11. februar 2011 Kos deg i bursdag i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 12. februar 2011 Kos deg i bursdag i morgen Takk takk.. Skal prøve å ikke legge på meg Tror mandelene holder igjen litt.. Kanskje det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. februar 2011 #37 Del Skrevet 12. februar 2011 Takk takk.. Skal prøve å ikke legge på meg Tror mandelene holder igjen litt.. Kanskje det er bra Tipper myke kaker er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 14. februar 2011 #38 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei Votten ! Bare innom å tittet i Dagboken din! Spennende yrke du har valgt deg, du og din kjære har vel ikke tenkt å få barn selv med det første eller? Hvor lenge har dere vært sammen ? Er det ett hus eller leilighet dere pusser opp ? Virkelig kjekt med slike prosjekter! Alltid gøy å se slutt resultat, og spesiellt hvis en blir fornøyd da Håper du har hatt en god dag, og at du fikk noe på Valentines Day av din kjære? Også at mandlene dine er mindre hovne idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. februar 2011 #39 Del Skrevet 14. februar 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei Votten ! Bare innom å tittet i Dagboken din! Spennende yrke du har valgt deg, du og din kjære har vel ikke tenkt å få barn selv med det første eller? Hvor lenge har dere vært sammen ? Er det ett hus eller leilighet dere pusser opp ? Virkelig kjekt med slike prosjekter! Alltid gøy å se slutt resultat, og spesiellt hvis en blir fornøyd da Håper du har hatt en god dag, og at du fikk noe på Valentines Day av din kjære? Også at mandlene dine er mindre hovne idag Så koselig at du tittet innom Og ikke minst la igjen en hilsen! Jeg er veldig fornøyd med valget mitt av yrke, og er spesielt happy siden jeg får litt erfaring mens jeg studerer Joda, her kommer det nok barn snart.. Vi er så babysyyyyke selv at vi snart ikke klarer å holde oss lenger.. Men vi har bare vært sammen i 1 1/2 år, så vi har jo ikke akkurat dårlig tid. Vi er unge også, da Jeg har lyst til å begynne å jobbe, og helst jobbe et år før det blir noe barn. Mest for økonomien og stabilieten sin skyld Hva jobber du som da? Har du barn? :D Vi pusser opp et hus Ja, dette synes jeg er supergøy! Spesielt når det synes så godt at vi pusser opp! Moro i prosessen, og moro når man er ferdig. Heldigvis har jeg en mann som vil ha meg med på alt, og er veldig villig til å lære meg. Jeg er også veldig interessert i å lære, så jeg kan si at jeg har vært med på all oppussing her =D Mandlene er litt bedre i dag.. Jeg skal jo til legen! Alltid blir tingen du skal sjekke hos legen bedre den dagen du skal dit! Typisk? Ha en strålende dag, lostlove 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå